Even voor de goede orde, die eerste haar ben ik en die tweede haar is Kittenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:25 schreef Pvoesss het volgende:
En ik zou niet durven haar iets afschuwelijks te verkopen![]()
Ik vind het zo fijn dat ik nu overal haar op mijn rug durf te gooien.
Al lijk ik soms net een rodeo stier met een dame die naar iedereen zwaait en hoi roept vanaf mijn rug
Tja, dat heb je met zeldzame en gewaardeerde dingen. Zeker als er ook nog eens gebruik is gemaakt van dure grondstoffen zoals zijde.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:25 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Ja echt heel fijn! Ik was vorige week nog even met Asy in de stad en had omdat we toch met de auto waren maar de kinderwagen meegenomen. En ik wou niet dat mijn betonbrokje Asy's tricotdoek al te erg ging uitrekkenToen heb ik weer even goed gemerkt hoe 'handig' zo'n wagen kan zijn in een winkel
En kan iemand mijn kaak even van de grond oprapen! Wat een geld wordt er dan soms betaald voor een doek!
Ik vind het niet erg om een fatsoenlijke prijs te betalen voor een goed produkt, maar twee of driehonderd euro is echt wel erg veel hoor.
Oh wat erg!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:45 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Klopt. Voeden in de doek kan wel, maar alleen als je rustig zit en je exclusief bezig houdt met het voeden.
Er zijn een paar hele nare ongelukken gebeurd met 'handsfree' voeden waarbij de moeder haar intense aandacht op iets anders dan het zogende kind gericht had (telefoon bijvoorbeeld), en ze niet doorhad dat het finaal mis ging met de positie van het hoofdje van haar kind.
Dus neem het zekere voor het onzekere, en voed niet in de doek.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Ca.ra het volgende:
Ach, dure doek, goedkope doek, uiteindelijk gaat het erom dat je ze gebruikt he. En dat je je kind een fijne start geeft. Samen mooie herinneringen opbouwt. Dat is pas onbetaalbaar.
Ach gekkie, je lubbert die doek niet zomaar uit. Daar zijn heel wat meer kilo's voor nodigquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:25 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Ja echt heel fijn! Ik was vorige week nog even met Asy in de stad en had omdat we toch met de auto waren maar de kinderwagen meegenomen. En ik wou niet dat mijn betonbrokje Asy's tricotdoek al te erg ging uitrekkenToen heb ik weer even goed gemerkt hoe 'handig' zo'n wagen kan zijn in een winkel
En kan iemand mijn kaak even van de grond oprapen! Wat een geld wordt er dan soms betaald voor een doek!
Ik vind het niet erg om een fatsoenlijke prijs te betalen voor een goed produkt, maar twee of driehonderd euro is echt wel erg veel hoor.
En dat vraag ik me af bij die Eva.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:33 schreef texelonia het volgende:
Oh Eva met wolDie had ik een keer bijna, was iemand me voor
Als ik het geld heb vind ik het niet altijd erg om er veel aan uit te geven. Als ik een doek echt heel mooi vind, en het een bijzondere doek is en je weet dat de kans redelijk is dat je het wel weer terug krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |