abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 6 november 2009 @ 14:30:38 #276
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_74453609
Leuk Ca.ra!

Ik ben blij dat het hier op Fok 'mainstream' voelt, want dat moet het ook gewoon zijn Dragen wint gelukkig steeds meer terrein, ook buiten de alternatieve kringen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:31:04 #277
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74453626
Bij mij ook een van de dames, toen ik zei dat de BB slecht was voor de heupjes: ach dat zal zo'n vaart toch niet lopen?

Ik had echt zoiets van: ik weet niet wat jij doet, maar als er iets ook maar potentieel gevaarlijk /schadelijk is voor mijn kind dan laat ik het gewoon. Ik zet toch ook mijn mooie theepot niet meer op tafel, maar gebruik een thermoskan nu. Maar ik ben wijselijk de discussie maar verder niet aangegaan.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_74453783
Leuk Ca.ra!
ik had er vandaag drie dames in de supermarkt haha, mijn moeder had mn dame in de doek en ik stond wat verderop en toen hoorde ik twee van de drie zeggen van hmm ik weet niet hoor zou zoiets nou lekker zitten? Lijkt me wel een gedoe! en toen zei de derde dat ze haar kind ook vaak in de doek had en dat het stukken makkelijker was vaak dan een wagen en toen waren ze gelijk om

oh en foto's, mag dat hier?

draagoma!

en draagtante

ze wilden het toch wel graag es een keertje proberen en nu snappen ze waarom ik het zo lekker vind
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74453953
Foto's moeten hier
Staat oma en tante goed
pi_74453998
Wat een lieve foto's huup! Mijn moeder en zus hebben ook al gezegd het te willen proberen als ik daar ben

Maar jullie moeten me toch iets uitleggen. Ik heb de banen altijd aan de zijkant, want als ik ze over dr heen spreid, zit het minder stevig lijkt het wel... nu heb ik dr dus zeg maar zo: |0| hoe kan ik zorgen dat ze stevig zit, ondanks dat ik de banen uitspreid?
Lotte!
Noah!
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:43:10 #281
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74454068
Leuk is dat he, mijn moeder was ook helemaal 'om' toen ze het eenmaal zelf geprobeerd had.

En Huupmams, volgens mij zie ik wel waar Amelie haar haartjes vandaan heeft hoor!
Tis trouwens ook een prachtige doek.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_74454125
Owja, huup, ik vind dat je mama er zo lief uit ziet Is ze dat ook?
Lotte!
Noah!
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:44:48 #283
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74454128
Even goed hupsen voor het knopen Linda? (ik roep ook maar wat, er komt dadelijk vast wel een expert)
pi_74454169
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:44 schreef Ca.ra het volgende:
Even goed hupsen voor het knopen Linda? (ik roep ook maar wat, er komt dadelijk vast wel een expert)
Ze zit wel echt strak geknoopt hoor , maar het voelt gewoon wat onstabieler als ik de banen uitspreid...maar misschien is dat gewoon mijn onzekerheid met het uitproberen van nieuwe dingen met de doek als ze er in zit
Lotte!
Noah!
pi_74454611
Het kan dan nog strakker lin waarschijnlijk.
Hoe knoop je? Knoop je eerst aan de zijkant en spreid je ze dan uit of knoop je direct gespreid?
pi_74454891
Het beste gaat het door de banen langszijn te knopen en pas te spreiden nadat je hebt geknoopt.
Als je dan de banen uitspreid heb je nog steeds iets van lossigheid, daar kan je niets aan doen, dat komt door lengteverschil door de knoopwijze. Je kan dan een uitgespreide flap nog eens half terugslaan, dan is je losheid weg óf de knoop losmaken en nog eens naspannen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_74455047
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:44 schreef Linda2205 het volgende:
Owja, huup, ik vind dat je mama er zo lief uit ziet Is ze dat ook?
hahaha
nee mn mama kan een echte pinnebek zijn als ze dr zinnen ergens op gezet heeft
type "die gaat voor niemand uit de weg"

maar voor ons is ze uiteraard wel lief
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74455309
ik heb het allebei een keer geprobeert, maar tis niet zo mijn ding geloof ik...mn doek is ook vrij breed, weet niet of het daar mee te maken heeft? Vd week nog maar eens proberen. Maar in principe maakt het niks uit toch, banen aan de zijkant?
Lotte!
Noah!
pi_74455562
Nee, banen langszij geeft ook voldoende steun, als je maar strak genoeg knoopt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_74456621
Macka hoe zag het roze mutsje eruit dat je bij mij bent kwijt geraakt? Was die van de prenatal?
Daar gaan we weer
  † In Memoriam † vrijdag 6 november 2009 @ 16:42:22 #291
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_74458415
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef bikinistringding het volgende:
Macka hoe zag het roze mutsje eruit dat je bij mij bent kwijt geraakt? Was die van de prenatal?
Weet ik niet, want ik heb 'm gekregen van zussie. Maar hij zag er als volgt uit (soort heel lichtrozegrijs baretje van velours met een labeltje voor op de band)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_74458464
Leuk Cara. Wat knap trouwens dat je al meerdere knopen kan, ik houd het nog op 1 die ik dagelijks knoop en nu met Ko zijn handje durf ik niet rug te dragen.

Stoer Huup, je moeder en je zus met doek! En je meisje Misschien goed om mijn moeder het toch ook eens te laten proberen.

Over bekijks gesproken, ik was net even in de Kalverstraat, maar ik werd gefotografeerd, mensen stoten elkaar aan etc. Al kan het natuurlijk ook aan die leuke muts van Kleurdoos liggen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:31:56 #293
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74459842
Hihihi Oeks je wordt beroemd!

Ik ken helemaal niet zo veel knopen hoor, ik heb de fwcc gedemonstreerd, de fcc(?) die je van te voren kunt knopen, waar iemand hier toen een filmpje van postte voor me, en de kreuzwiege/kreuztrage maar die is bijna het zelfde. Das meteen mijn complete repertoire hoor!

Op de terugweg heeft hij wel de hele tijd parmantig om zich heen gekeken. Er zitten een aantal scholen hier in de buurt, en er was net een trein aangekomen toen ik onder het station door ging dus hij had meteen sjans met de pubermeisjes
Over een paar weken als hij nog wat sterker is in zijn nekje wil ik ook wel graag op mijn rug proberen, maar het is wel een eng idee om hem daar zo op te slingeren.

Oh en over je moeder laten proberen: zeker doen! mijn mam was eerst ook heel sceptisch maar meteen verkocht toen ze Thomas lekker zag genieten. (ik vond het wel heeeeeel moeilijk om niet te 'helpen' bij het knopen maar dat kun je als drager volgens mij toch het beste zelf doen)
pi_74459855
Nee, ik had opeens een roze mutsje, maar die is gewoon normaal.
Daar gaan we weer
pi_74461184
Oja, alleen die FCC kan ik nog niet, van jouw rijtje. Maar het stond er zo imponerend.
Leuk als ze om zich heen gaan kijken he? Ko gaat ook vaak sjansen, lachen en dan gauw zijn gezicht tegen mijn borst verstoppen. Zo koket!

Gelukkig snapt mijn moeder wel dat het lekker is, maar ze heeft nog geen enkele hint laten vallen, en raar genoef, mag iedereen Ko op schoot, maar dragen , daar ben ik geloof ik een beetje bezitterig over. Ik vind het veel te fijn en bijzonder.

Rugdragen is leuk maar ook heel spannend!
pi_74461201
Ik zat er ook al aan te denken om m'n moeder te leren knopen.

Net lekker een stuk met hond gewandeld, met Lente in de doek. Zodra ik twee stappen zet, valt ze meteen in slaap. Maar bij het wakker worden, waarbij ik 'r voorzichtig uit de doek pulk, raakt ze me toch een partij overstuur. Ik schrok ervan. Het lijkt wel of ze zich dan ineens opgesloten voelt of zo. Misschien omdat ze niet kan uitrekken.

Zowel gister als vandaag deed ze dat. Ik ben even bang geweest dat ze pijn had, maar dat lijkt me sterk na een wandeling van bijna een uur waarin ze prinsheerlijk heeft liggen slapen.

Herkenbaar?
pi_74461769
Doet Lotte ook. In de doek, 3 stappen en weg. Maar als ze wakker wordt en ik vis d'r er niet snel genoeg uit, krijsen! En ook helemaal koppie in d'r nek gooien, mond open, sirene aan. En ze loopt helemaal rood aan. Tot ze op mn benen ligt en dan slaapt ze weer verder...mafkees
Lotte!
Noah!
pi_74461934
Nu doet hij dat niet zo vaak meer, maar hij valt (soms helaas) ook bijna niet meer in slaap in de doek.
Zo kwam hij er vroeger uit:

En dan met een hoop gebrul en rode hoofden. Soms was het net een bevalling vond ik.
pi_74461953
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:39 schreef oeke het volgende:
Nu doet hij dat niet zo vaak meer, maar hij valt (soms helaas) ook bijna niet meer in slaap in de doek.
Zo kwam hij er vroeger uit:
[ afbeelding ]
En dan met een hoop gebrul en rode hoofden. Soms was het net een bevalling vond ik.
Ja! Zo kan Lotte ook kijken en eerst ff uitrekken en veel scheetjes laten
Lotte!
Noah!
pi_74462096
Of gewoon een volle luier produceren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: