Hihihi Oeks je wordt beroemd!
Ik ken helemaal niet zo veel knopen hoor, ik heb de fwcc gedemonstreerd, de fcc(?) die je van te voren kunt knopen, waar iemand hier toen een filmpje van postte voor me, en de kreuzwiege/kreuztrage maar die is bijna het zelfde. Das meteen mijn complete repertoire hoor!
Op de terugweg heeft hij wel de hele tijd parmantig om zich heen gekeken. Er zitten een aantal scholen hier in de buurt, en er was net een trein aangekomen toen ik onder het station door ging dus hij had meteen sjans met de pubermeisjes
Over een paar weken als hij nog wat sterker is in zijn nekje wil ik ook wel graag op mijn rug proberen, maar het is wel een eng idee om hem daar zo op te slingeren.
Oh en over je moeder laten proberen: zeker doen! mijn mam was eerst ook heel sceptisch maar meteen verkocht toen ze Thomas lekker zag genieten. (ik vond het wel heeeeeel moeilijk om niet te 'helpen' bij het knopen maar dat kun je als drager volgens mij toch het beste zelf doen)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.