abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74409554
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:31 schreef Kersjes het volgende:
Is Leander zo schrikkerig joh?

Soms is de kinderwagen inderdaad makkelijker. Met (zware) boodschappen doen bijvoorbeeld en ik MOET nieuwe kleren gaan kopen (ik pas nog maar 2 broeken ) en als je dan wil passen dan is een doek idd niet zo handig. En als je een nieuw bed wil gaan kopen en dus matrassen gaat uittesten dan is zo'n knoop in je rug ook minder fijn, maar in de meeste andere gevallen verkies ik toch echt de doek boven de wagen
Ja Leander heeft dat heel erg. Vanaf de geboorte al. Toen ie echt nog zo'n minibaby was en in bed lag en er iets gebeurde dan stopte ie al met ademen. Nu heeft ie dat niet meer. Maar wel dus nog steeds als er iets in zijn gezichtje komt.
En idd voor boodschappen pak ik ook de kinderwagen. Gebruik de doek meestal als ik met de hond naar buiten moet en Mikael op de fiets/trekker/loopfiets/skelter wil. En als Mikael maandags naar de psz moet want dna moet je met een trap naar beneden
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 5 november 2009 @ 09:40:53 #252
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_74410668
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:31 schreef Kersjes het volgende:
[...] dan is zo'n knoop in je rug ook minder fijn, [...]
Andere knoop (kangaru) of langere doek gebruiken zodat de knoop op je buik zit

Nee ik gebruik ook nog vaak genoeg de kinderwagen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_74421364
Macka, wat leuk de kleertjes

die leg huggers, kunnen hele kleintjes als Senna die ook al aan. ik vond ze bij Pvoess nogal groot...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74421461
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:21 schreef miss_sly het volgende:
Macka, wat leuk de kleertjes

die leg huggers, kunnen hele kleintjes als Senna die ook al aan. ik vond ze bij Pvoess nogal groot...
miss ik heb bij H&M laatsts een stel baby beenwarmers gekocht in t grijs. Waren 1.95 in de sale. Ze komen bij mijn dametje precies van dr enkel tot haar lies en ze zitten niet te strak ofzo. Misschien een mooie tussenoplossing? Pvoesss heeft ze gezien die weet wel wat k bedoel
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74421502
ow dat is wel wat goede tip, ga ik het weekend even voor kijken...of zijn die ook online?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74421838
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:24 schreef miss_sly het volgende:
ow dat is wel wat goede tip, ga ik het weekend even voor kijken...of zijn die ook online?
ik had ze online uit de sale, ze hebben ze in het lichtroze en grijs maar ze staan er alleen 's morgens vroeg op. Heb net even gekeken maar ze staan er nu niet op.
Er zit trouwens ook zo'n bandje aan voor onder het voetje a la de jaren 80 ski-leggings zeg maar
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74422047
Ja ik vond ze erg mooi maar ze zijn niet meer te koop online En in de winkels heb ik ze nooit gezien
En hele kleintjes kunnen ook met leghuggers alleen zie je het printje minder goed.
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2009 @ 15:50:58 #258
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_74422526
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:38 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik vond ze erg mooi maar ze zijn niet meer te koop online En in de winkels heb ik ze nooit gezien
En hele kleintjes kunnen ook met leghuggers alleen zie je het printje minder goed.
Leg Huggers zijn voor kleintjes vooral erg lang. Maar dan zeg je gewoon tegen ze dat slobbeenwarmers het helemaal zijn voor deze winter
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 5 november 2009 @ 15:52:22 #259
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_74422567
Ik heb ze voor T zelf gemaakt.

DIY-Babylegs (stap-voor-stap tutorial)

Ik heb twee paar dames-kniekousen gehaald bij Hema (2,50 p.p.) en ze gemaakt zoals in het linkje. Is helemaal niet moeilijk en nu heb ik twee paar voor de helft van de prijs van één paar Babylegs/LegHuggers..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_74422571
Hahaha

Er is een nieuwe wollen doek uit. Groene lelies!
pi_74423408
Na het bekijken van het linkje van noli weet ik hoe ze eruit zien, maarreh, nog niet welk doel ze hebben?
Is het het idee van een maillotje maar dan zonder het gedoe bij het verschonen?
domme vraag allicht
pi_74423705
Het warm houden van de beentjes.
Erg makkelijk bij het dragen want door de houding hebben ze vaak blote enkeltjes.
En ik vind een maillot ook niet altijd wat

Maar als je kindje straks zindelijk aan het worden is dan is het ook erg makkelijk ipv een broekje
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2009 @ 16:23:40 #263
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_74423758
Als je kindjes in een doek of drager knoopt kruipen de broekjes vaak op en krijgen ze koude beentjes. Dus kun je beenwarmertjes over of onder de broekspijpen doen om dat te voorkomen en/of de beentjes toch bedekt en warm te houden.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_74423940
aha! En ik maar klungelen met zijn sokjes aandoen en dan een paar van z'n zus erover omdat die bij hem tot knielengte komen
Misschien ook maar eens naar uitkijken, want ik haal de kleintjes nog steeds op (wandelend, kleinste in de doek) en het wordt toch behoorlijk fris/koud.
  donderdag 5 november 2009 @ 16:37:47 #265
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_74424298

De nieuwe wollen Didymos.
Ik vind hem niet mooi... Althans ik vind hem best mooi, maar het is niet mijn kleur. Ik wilde een rode of roze wollen jaquard! *stampvoet*

Maar één dezer dagen heb ik hopelijk wel eindelijk mijn draagjas! Ben zo benieuwd!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_74424623
Ik baal ook enorm. Ik wil nieuwe mooie doeken
pi_74425003
Ik kan die h&m beenwarmers nooit vinden. Maar gelukkig hebben ze bij de Hema kniekousen voor baby's
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74425468
Noli, dankjewel voor dat zelfmaaklinkje!

Ik vind die groene ook niet mooi.
Maar nou ben ik wel blij dat ik geen spijt van mijn Zinnober heb!
Alhoewel ik die witte wollen indio ook mooi vind.

Hier trouwens geen kinderwagen.
Wel een buggy waar hij over 2 maanden in mag en die heb ik maar voor een reden gekocht, eind december zitten we altijd met de hele familie, in een vakantiehuisje en ik denk dat ik mijn moeder er een groot plezier mee zal doen als ze Kobus kan ronrdijden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74426721
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:06 schreef oeke het volgende:

Hier trouwens geen kinderwagen.
Wel een buggy waar hij over 2 maanden in mag en die heb ik maar voor een reden gekocht, eind december zitten we altijd met de hele familie, in een vakantiehuisje en ik denk dat ik mijn moeder er een groot plezier mee zal doen als ze Kobus kan ronrdijden.
Hehe, wij hebben ooit om net dezelfde reden een buggy gekocht. Voor oma!
pi_74427725
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74427905
Ik vraag me af wanneer die bol met groen eindelijk eens op is bij didymos. Weeeeer groen.
Daar gaan we weer
pi_74428217
Pfff, mooie motiefje, lelijke kleur.. groen is niet mijn ding!
Ik had trouwens bij de Sonderpreise van Didymos een doek gekocht en betaald (via overschrijving), kreeg ik later een mail dat hij al uitverkocht was en of ik mijn bic en iban wilde geven zodat ze het geld konder terugstorten. Is dat logisch?
Als iets op is hoor je het toch niet te kunnen bestellen? Baal er goed van.
  donderdag 5 november 2009 @ 19:18:49 #273
108648 cattie
lieve moeder
pi_74429826
Vervelend Zweefvliegje, welke doek wilde je?

Wollen Lelies! Yes! Groen! NEEEEEEEEEEEEEEE. Waarom nou groen? Ik wil echt geen groen. Doe een mooie warme winterkleur, maar geen groen...
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:05:06 #274
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74452753
Ik heb net een doek-o-stratie mogen geven bij het consultatiebureau. Er waren twee verpleegkundigen aanwezig die allebei nog nooit een kindje in een doek hebben gezien. Is het dan echt zo zeldzaam? Hier op Fok voelt het vrij mainstream om te dragen.
Veel mama's die er waren (en een papa) waren erg geinteresseerd en ik moest verschillende knopen laten zien. 'en doe die eerste nog eens want die had ik niet goed gezien'. Echt maf joh!

Ik heb er maar duidelijk bijgezegd dat ik het ook alleen maar kan via instructiefilmpjes op internet en dat ik het dus misschien helemaal niet goed doe ofzo.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_74453413
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb net een doek-o-stratie mogen geven bij het consultatiebureau. Er waren twee verpleegkundigen aanwezig die allebei nog nooit een kindje in een doek hebben gezien. Is het dan echt zo zeldzaam? Hier op Fok voelt het vrij mainstream om te dragen.
Veel mama's die er waren (en een papa) waren erg geinteresseerd en ik moest verschillende knopen laten zien. 'en doe die eerste nog eens want die had ik niet goed gezien'. Echt maf joh!

Ik heb er maar duidelijk bijgezegd dat ik het ook alleen maar kan via instructiefilmpjes op internet en dat ik het dus misschien helemaal niet goed doe ofzo.
Hier bij het cb moest ik afgelopen maandag ook al laten zien waar ik Leander toch in vervoerde Nu had ik de mei tai mee en sommige vonden dat je dan net zo goed je kind een een babybjorn kon doen omdat ze het zelfde zaten Nou dan doe je dat toch lekker
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')