Ja Leander heeft dat heel erg. Vanaf de geboorte al. Toen ie echt nog zo'n minibaby was en in bed lag en er iets gebeurde dan stopte ie al met ademen. Nu heeft ie dat niet meer. Maar wel dus nog steeds als er iets in zijn gezichtje komt.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:31 schreef Kersjes het volgende:
Is Leander zo schrikkerig joh?
Soms is de kinderwagen inderdaad makkelijker. Met (zware) boodschappen doen bijvoorbeeld en ik MOET nieuwe kleren gaan kopen (ik pas nog maar 2 broeken) en als je dan wil passen dan is een doek idd niet zo handig. En als je een nieuw bed wil gaan kopen en dus matrassen gaat uittesten dan is zo'n knoop in je rug ook minder fijn, maar in de meeste andere gevallen verkies ik toch echt de doek boven de wagen
Andere knoop (kangaru) of langere doek gebruiken zodat de knoop op je buik zitquote:Op donderdag 5 november 2009 08:31 schreef Kersjes het volgende:
[...] dan is zo'n knoop in je rug ook minder fijn, [...]
miss ik heb bij H&M laatsts een stel baby beenwarmers gekocht in t grijs. Waren 1.95 in de sale. Ze komen bij mijn dametje precies van dr enkel tot haar lies en ze zitten niet te strak ofzo. Misschien een mooie tussenoplossing? Pvoesss heeft ze gezien die weet wel wat k bedoelquote:Op donderdag 5 november 2009 15:21 schreef miss_sly het volgende:
Macka, wat leuk de kleertjes
die leg huggers, kunnen hele kleintjes als Senna die ook al aan. ik vond ze bij Pvoess nogal groot...
ik had ze online uit de sale, ze hebben ze in het lichtroze en grijs maar ze staan er alleen 's morgens vroeg op. Heb net even gekeken maar ze staan er nu niet op.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:24 schreef miss_sly het volgende:
ow dat is wel watgoede tip, ga ik het weekend even voor kijken...of zijn die ook online?
Leg Huggers zijn voor kleintjes vooral erg lang. Maar dan zeg je gewoon tegen ze dat slobbeenwarmers het helemaal zijn voor deze winterquote:Op donderdag 5 november 2009 15:38 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik vond ze erg mooi maar ze zijn niet meer te koop onlineEn in de winkels heb ik ze nooit gezien
![]()
En hele kleintjes kunnen ook met leghuggers alleen zie je het printje minder goed.
Hehe, wij hebben ooit om net dezelfde reden een buggy gekocht. Voor oma!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:06 schreef oeke het volgende:
Hier trouwens geen kinderwagen.
Wel een buggy waar hij over 2 maanden in mag en die heb ik maar voor een reden gekocht, eind december zitten we altijd met de hele familie, in een vakantiehuisje en ik denk dat ik mijn moeder er een groot plezier mee zal doen als ze Kobus kan ronrdijden.
Hier bij het cb moest ik afgelopen maandag ook al laten zien waar ik Leander toch in vervoerdequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb net een doek-o-stratie mogen geven bij het consultatiebureau. Er waren twee verpleegkundigen aanwezig die allebei nog nooit een kindje in een doek hebben gezien. Is het dan echt zo zeldzaam? Hier op Fok voelt het vrij mainstream om te dragen.
Veel mama's die er waren (en een papa) waren erg geinteresseerd en ik moest verschillende knopen laten zien. 'en doe die eerste nog eens want die had ik niet goed gezien'. Echt maf joh!
Ik heb er maar duidelijk bijgezegd dat ik het ook alleen maar kan via instructiefilmpjes op internet en dat ik het dus misschien helemaal niet goed doe ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |