Owww, ok.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef xxiessiexx het volgende:
Tsja, dat probleem heb ik gelukkig nog niet
Zoek in KLB maar op pitje. Bron --> haar fotoboek.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
* Jor_Dii checkt fobo.
Overduidelijk frustratie van de TS omdat niemand haar zwanger wil maken.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef zovty het volgende:
Wacht maar tot jouw eierstokken gaan klepperen. Dan piep je wel anders.
Het kreng is uit '76. Ik kan die eierstokken hier horen rammelen. Dit bevestigt alleen maar mijn eerdere conclusie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef zovty het volgende:
Wacht maar tot jouw eierstokken gaan klepperen. Dan piep je wel anders.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:01 schreef MDMAtjuh het volgende:
collega van me is zwanger...Zo geil als een pakje boter... dikke tieten... maar die buik is wel een flinke unit!
lekker stoten tegen dat kinderkopje. Gewoon hard nemen MDMA. En dan ipv handen op haar tieten, handen op haar buik terwijl je haar van achterneemtquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:01 schreef MDMAtjuh het volgende:
collega van me is zwanger...Zo geil als een pakje boter... dikke tieten... maar die buik is wel een flinke unit!
Oh! Die is van mijn leeftijd! Ik ga eens PMen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het kreng is uit '76. Ik kan die eierstokken hier horen rammelen. Dit bevestigt alleen maar mijn eerdere conclusie.
Cunt punch of falcon punchquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:08 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe noemt men die "punch" ook alweer die ervoor zorgt dat een zwanger persoon niet meer zwanger is ?
Ik ben het vergeten
MegaPunch ofzoiets ?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:08 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe noemt men die "punch" ook alweer die ervoor zorgt dat een zwanger persoon niet meer zwanger is ?
Ik ben het vergeten
MegaPunch ofzoiets ?
Met een beetje geluk word je gepijpt terwijl je neuktquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:04 schreef wise het volgende:
[..]
lekker stoten tegen dat kinderkopje. Gewoon hard nemen MDMA. En dan ipv handen op haar tieten, handen op haar buik terwijl je haar van achterneemt
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin (pittig kort kapsel) vermoeden dat TS niet meer gaat reageren
Geen één? Ook geen adoptie kind?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wat? Mijn vrienden hebben nog geen kinderen. Moeilijk te begrijpen?
Je zegt 't alsof er iets mis mee is?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:21 schreef MDMAtjuh het volgende:
TS overweegt hoogst waarschijnlijk de aanschaf van een tarzan na het lezen van de reacties
Met een tarzan? Nee hoor!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Je zegt 't alsof er iets mis mee is?
Doe even normaalquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:35 schreef zovty het volgende:
[..]
30![]()
![]()
Nee, als je 30 was geweest was je wel dood geweest.
Zij kan ook alleen maar over dr kind praten hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:29 schreef DaveGrohl het volgende:
pittig korte kapsels![]()
Alleen vrouwen als deze mogen kort haar en dan nog....
[ afbeelding ]
Tkan me echt geen HOL schelen waarquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zij kan ook alleen maar over dr kind praten hoor.
deze ookquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Deze baas is pas vrienden met kinderen.
[ afbeelding ]
jij bent te knap om nu al kinderen te krijgen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:04 schreef soofje het volgende:
Ik snap wat TS bedoeld, maar ze overdrijft het wel een beetje.
Vanaf de middelbare school zijn we 7 close meiden... Ik ben de enige zonder kind.
Alles en iedereen om me heen raakt zwanger of gaat trouwen of woont samen..
Ben absoluut heel blij voor ze en de kids zijn super. Ja het is lastig gezien ze nu altijd de kids bij zich hebben maar voor de rest is het alleen maar fijn voor ze want ze zijn er blij mee..
dus TS niet zo op je vrienden zeiken (gezien de titel over vrienden gaat) en gewoon blij zijn voor ze!
Jij ziet er wel beter uit, maar wanneer fix je die wenkbrauwen eens?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:03 schreef Elixabete het volgende:
Kinderen zijn kut en staan in de weg.
En zwangere vrouwen zijn tyfuslelijk
En TS, weinig over te zeggen, een blik in de fobo zegt genoeg.
Wat een onzinquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:03 schreef Elixabete het volgende:
En zwangere vrouwen zijn tyfuslelijk
lichtelijk mee eensquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en je bent 21. Vroeg kinderen krijgen is voor armen. Mensen die na de middelbare school in een fabriek of achter de kassa gaan werken.
Dat is inderdaad zo. Maar het zijn vaak de laag opgeleide mensen die op hun 20e al zijn gesettled en dus tijd en geld hebben om aan kinderen te beginnen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:26 schreef soofje het volgende:
[..]
lichtelijk mee eenshet is veeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg maar een baby kost nogal wat dus vind het niet iets voor arme mensen.
"Vrienden met kinderen" is een contradictio in terminis TS.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:04 schreef soofje het volgende:
Ben absoluut heel blij voor ze en de kidscrotch droppings zijn super. Ja het is lastig gezien ze nu altijd de kids biggen bij zich hebben maar voor de rest is het alleen maar fijn voor ze want ze zijn er blij mee..
ook niet mee eens, want hoe komen laag opgeleiden aan veel geld?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo. Maar het zijn vaak de laag opgeleide mensen die op hun 20e al zijn gesettled en dus tijd en geld hebben om aan kinderen te beginnen.
Vroeg kinderen nemen is voor laag opgeleiden, had ik eigenlijk moeten zeggen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHA!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:26 schreef NielsTriple het volgende:
Zwangere vrouwen zijn het best zo rond hun 6e maand, nabij de 7e maand. Dan zijn hun tieten al lekker groot, maar hun reet nog niet...![]()
Tevens moet TS niet zo zeiken, ze woont in Groningen en heeft een vlot, pittig kapsel. Dan mag je verdomme god op je blote knietjes danken dat je überhaupt vrienden hebt.
Ach het kost niet zo enorm veel geld.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:31 schreef soofje het volgende:
[..]
ook niet mee eens, want hoe komen laag opgeleiden aan veel geld?
Ok jij wintquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ach het kost niet zo enorm veel geld.
Als je als man fulltime in een fabriek werkt en je vrouw doet er wat parttime werk bij lukt het makkelijk. Je moet alleen wel goede prioriteiten stellen en het kan lastig worden aan het eind van de maand ja, maar het is best te doen. Toen ik als bijbaan in een fabriek werkte hadden vrijwel alle collega's van mijn leeftijd al een of twee kinderen.
ik vind dat je op je achterhoofd bent gevallen als je weet dat je amper rond kan komen en dan een kind neemt. Zorg in ieder geval dat je dat kind wat kan bieden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:33 schreef MDMAtjuh het volgende:
vader die werkt? of uitkering...
Zijn overigens zat jonge, laagopgeleide gezinnetjes die nauwelijks rond kunnen komen...
Heel goed dat er ook vrouwen zijn die dit standpunt innemenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
Met zo'n pittig kapsel zal er bij TS ook voorlopig geen kindje in de maak komen
Mijn god, daar wil je toch niet opkruipen als man
ik heb het ooit 1 keer gedaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heel goed dat er ook vrouwen zijn die dit standpunt innemen
Yayquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:37 schreef soofje het volgende:
[..]
Ok jij wintlaagopgeleiden it is.
maar aan de andere kant heb je ook van die vrouwen van 35 die nog aan kinderen beginnen. dat vind ik ook weer best oud hoor om je eerste kind te nemen. Tegen de tijd dat dat kind gaat puberen is zij een Eva...
Daar ergens een tussenleefftijd is prima
tja een kind heeft liefde nodig... niet iedere baby hoeft 100 truitjes van de prenatal die hij/zij misschien 3x draagt... Volgens mij gaan de meeste kosten toch in de pampers zitten... Nu ben ik zelf pas 22 en nog aan de studie... dus wat dat betreft zijn kinderen sowiezo (nog) geen optie...quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:39 schreef soofje het volgende:
[..]
ik vind dat je op je achterhoofd bent gevallen als je weet dat je amper rond kan komen en dan een kind neemt. Zorg in ieder geval dat je dat kind wat kan bieden.
Kunnen we weer ontopic gaan? We hadden het erover hoe stom het kapsel van TS is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yay.
En dat is weer het andere uiterste inderdaad. Je kan wel je opleiding afmaken en een paar jaar werken, maar als je per se kinderen wil zou ik daar zelf iets eerder aan beginnen. Al valt 35 opzich nog wel mee, vanaf 40 zou ik me zorgen beginnen te maken.
Ik ken zelf een vrouw die op haar 48e een kind kreeg. Die is dus een 65-plusser als dat kind in de puberteit komt.
Wat heb je gedaan, op kruipen of een pittig kort kapsel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb het ooit 1 keer gedaan
Toen ik 17 of 18 was ofzo
maar jezus wat voelde ik me a-sexy
Lange blonde lokken
een kort pittig (rood!) kapelquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:49 schreef bakatje het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, op kruipen of een pittig kort kapsel?
dat verklaarde zeker het korte pittige kapsel? pot or not...quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het kruipen op een vrouw had ik al eerder gedaan![]()
Gelukkig ben je genezenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb het ooit 1 keer gedaan
Toen ik 17 of 18 was ofzo
maar jezus wat voelde ik me a-sexy
Lange blonde lokken
nee dat vrouwen-kruipen beviel NOG minder, kun je nagaan...quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:55 schreef MDMAtjuh het volgende:
[..]
dat verklaarde zeker het korte pittige kapsel? pot or not...
het erge is nog dat mn omgeving het wel mooi vondquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig ben je genezen![]()
En ja er zijn natuurlijk vrouwen bij wie het enigzins staat, maar die vrouwen vind ik oneindig veel mooier met lang haar.
Er zijn ook mensen bij wie het me geen zak boeit, vrienden, kenissen, buren die ik al jaren zo ken. Maar als het gaat over mijzelf, vrouwen en eventueel kinderen krijgen, dan zal de activiteit die doorgaans noodzakelijk is voor dat laatste toch wel sterk afhangen van haar kapsel
Ik vind rond de 25 een mooie leeftijd. Dan heb ik het uitgaan en rare fratsen uithalen wel gehad, dan heb ik aantal jaren gewerkt ben je 26 zodra het tot leven komt, bent je alsnog rond de 40 als het kind gaat puberen en kan je het tenminste nog aan (Gezien de kinderen steeds sterker worden en groter, eigenwijzer, koppiger en ongeïntereseerd is het wel van belang dat het kind jou niet de baas wordt natuurlijk).quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yay.
En dat is weer het andere uiterste inderdaad. Je kan wel je opleiding afmaken en een paar jaar werken, maar als je per se kinderen wil zou ik daar zelf iets eerder aan beginnen. Al valt 35 opzich nog wel mee, vanaf 40 zou ik me zorgen beginnen te maken.
Ik ken zelf een vrouw die op haar 48e een kind kreeg. Die is dus een 65-plusser als dat kind in de puberteit komt.
Mjah 25 word het voor mij sowieso niet, ben over een maand 24 dus dan zou ik nu ongeveer moeten beginnenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:02 schreef soofje het volgende:
[..]
Ik vind rond de 25 een mooie leeftijd. Dan heb ik het uitgaan en rare fratsen uithalen wel gehad, dan heb ik aantal jaren gewerkt ben je 26 zodra het tot leven komt, bent je alsnog rond de 40 als het kind gaat puberen en kan je het tenminste nog aan (Gezien de kinderen steeds sterker worden en groter, eigenwijzer, koppiger en ongeïntereseerd is het wel van belang dat het kind jou niet de baas wordt natuurlijk).
Tegen de tijd dat je kind gaat studeren (even ruim gerekend is dat kind dan rond de 19 wil het beetje van niveau afkomen) ben je 45 als het, (hopelijk) het huis uit gaat en ben je nog net niet oud genoeg uit een vliegtuig te springen en heb je nog veel fit om leuke dingen te doen naast het werken en tegen de tijd dat dat kind een kind krijgt leef jij ook nog en maakt het zijn overgrootouders ook nog eens mee.
gezien ik dit net uit mijn duim typ en het nog eens door lees, sta ik best wel achter mijn eigen idee
Zouden ze het zeggen als ze het afgrijselijk vonden denk je?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
het erge is nog dat mn omgeving het wel mooi vond
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
* Mierenfokker checkt fobo.![]()
Overduidelijk frustratie van de TS omdat niemand haar zwanger wil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |