Owww, ok.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef xxiessiexx het volgende:
Tsja, dat probleem heb ik gelukkig nog niet
Zoek in KLB maar op pitje. Bron --> haar fotoboek.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
* Jor_Dii checkt fobo.
Overduidelijk frustratie van de TS omdat niemand haar zwanger wil maken.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef zovty het volgende:
Wacht maar tot jouw eierstokken gaan klepperen. Dan piep je wel anders.
Het kreng is uit '76. Ik kan die eierstokken hier horen rammelen. Dit bevestigt alleen maar mijn eerdere conclusie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef zovty het volgende:
Wacht maar tot jouw eierstokken gaan klepperen. Dan piep je wel anders.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:01 schreef MDMAtjuh het volgende:
collega van me is zwanger...Zo geil als een pakje boter... dikke tieten... maar die buik is wel een flinke unit!
lekker stoten tegen dat kinderkopje. Gewoon hard nemen MDMA. En dan ipv handen op haar tieten, handen op haar buik terwijl je haar van achterneemtquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:01 schreef MDMAtjuh het volgende:
collega van me is zwanger...Zo geil als een pakje boter... dikke tieten... maar die buik is wel een flinke unit!
Oh! Die is van mijn leeftijd! Ik ga eens PMen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het kreng is uit '76. Ik kan die eierstokken hier horen rammelen. Dit bevestigt alleen maar mijn eerdere conclusie.
Cunt punch of falcon punchquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:08 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe noemt men die "punch" ook alweer die ervoor zorgt dat een zwanger persoon niet meer zwanger is ?
Ik ben het vergeten
MegaPunch ofzoiets ?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:08 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe noemt men die "punch" ook alweer die ervoor zorgt dat een zwanger persoon niet meer zwanger is ?
Ik ben het vergeten
MegaPunch ofzoiets ?
Met een beetje geluk word je gepijpt terwijl je neuktquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:04 schreef wise het volgende:
[..]
lekker stoten tegen dat kinderkopje. Gewoon hard nemen MDMA. En dan ipv handen op haar tieten, handen op haar buik terwijl je haar van achterneemt
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin (pittig kort kapsel) vermoeden dat TS niet meer gaat reageren
Geen één? Ook geen adoptie kind?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wat? Mijn vrienden hebben nog geen kinderen. Moeilijk te begrijpen?
Je zegt 't alsof er iets mis mee is?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:21 schreef MDMAtjuh het volgende:
TS overweegt hoogst waarschijnlijk de aanschaf van een tarzan na het lezen van de reacties
Met een tarzan? Nee hoor!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Je zegt 't alsof er iets mis mee is?
Doe even normaalquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:35 schreef zovty het volgende:
[..]
30![]()
![]()
Nee, als je 30 was geweest was je wel dood geweest.
Zij kan ook alleen maar over dr kind praten hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:29 schreef DaveGrohl het volgende:
pittig korte kapsels![]()
Alleen vrouwen als deze mogen kort haar en dan nog....
[ afbeelding ]
Tkan me echt geen HOL schelen waarquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zij kan ook alleen maar over dr kind praten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |