Leg er dan ook meteen bij uit waarom je dat vind.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Kempi![]()
![]()
Rosco![]()
![]()
Ze zijn allebei kankerslecht.
Ik kan heel goe begrijpend lezen, maar ik heb geen zin om voor jou het internet af te struinen naar een winkel voor jou. Ik denk dat je de meeste cd's toch niet bij 1 winkel kan halen. Veel gasten brengen onder eigen beheer uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:32 schreef Drive-r het volgende:
[..]
![]()
Na 3 pogingen nog steeds niet begrijpend kunnen lezen...
Iemand die mijn vraag wel snapt?
Fok, zo lang geleden dat met iemand gediscussieerd heb met zo'n laag IQquote:Op woensdag 11 november 2009 14:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik kan heel goe begrijpend lezen, maar ik heb geen zin om voor jou het internet af te struinen naar een winkel voor jou. Ik denk dat je de meeste cd's toch niet bij 1 winkel kan halen. Veel gasten brengen onder eigen beheer uit.
Ik weet dat het fijn is om alles op 1 plek te vinden, maar voor sommige dingen moet je wat meer moeite doen.
En nou opbokken. De tijd die je hier verspilt kan je beter besteden aan het zoeken naar goede muziek, want je draagt niks bij aan dit topic
Je hebt niet gediscussieerd.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:49 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Fok, zo lang geleden dat met iemand gediscussieerd heb met zo'n laag IQ![]()
Enfin, jij hebt dus zelf ook geen idee, maar wilde toch even graag reageren
Je wilt echt graag bewijzen dat je niet kunt lezen of wat?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je hebt niet gediscussieerd.
Fijn om op niveau te praten he?
Ik heb wel een idee. Zo'n site bestaat niet.
Daag
Jij kan echt niet lezen he?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:10 schreef maess het volgende:
en drive.r: alleen bol.com heeft een beetje nl hiphop, maar ook niet gek veel. Elke artiest verkoopt via zijn eigen website.
Dan gaan we daar maar eens achteraan, even een pakket samenstellen voor de kerst.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:10 schreef maess het volgende:
en drive.r: alleen bol.com heeft een beetje nl hiphop, maar ook niet gek veel. Elke artiest verkoopt via zijn eigen website.
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:03 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Je wilt echt graag bewijzen dat je niet kunt lezen of wat?![]()
De vraag was: wat is de beste site? Dat niemand alles heeft, hadden we allemaal al door, die deur wilde alleen jij nog een keer intrappen.
OMG, Wanker. dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken. Waarom een pakket op Bol samenstellen als je gewoon van de artiestenzelf af kunt nemen. De nieuwe cd van Engel bijvoorbeeld kost 12 euro en daar zitten bezorgkosten bij.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dan gaan we daar maar eens achteraan, even een pakket samenstellen voor de kerst.
Volgens mij zeg ik nergens dat ik bij Bol ga bestellen, stom rundquote:Op woensdag 11 november 2009 15:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
OMG, Wanker. dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken. Waarom een pakket op Bol samenstellen als je gewoon van de artiestenzelf af kunt nemen. De nieuwe cd van Engel bijvoorbeeld kost 12 euro en daar zitten bezorgkosten bij.
Ik vind het best dat je lekker makkelijk wilt zijn, maar ga dan niet lopen miepen over goede nlhiphop. bij bol weet je zeker dat je mainstream pakt.
Als je dan wat wil ga dan in hemelsnaam naar freshcotton die hebben ook nog aanbiedingen met shirtjes erbij.
Gast, lees je eigen posts nog eens na en kruip dan terug onder de steen waar je geboren bent.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dus als iemand anders het zegt kun je wel begrijpen dat je het bij de artiesten zelf moet halen. Wie is hier nou het rund?
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef Drive-r het volgende:
[quote]Op woensdag 11 november 2009 15:10 schreef maess het volgende:
Dat houdt dus in dat je pakket gaat samenstellen bij Bol, of bij de artiesten zelf. Dat zijn namelijk de twee opties die hij geeft.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef Drive-r het volgende:
Dan gaan we daar maar eens achteraan, even een pakket samenstellen voor de kerst.
quote:
Zie je, als je eventjes rustig nadenkt, begrijp je het wel. En aangezien ik zelf al aangaf dat ik lang niet alles kan vinden bij Bol.com, zou je de conclusie kunnen trekken dat het de laatste optie is. Maar dan moet je nog wat langer doordenken...quote:Op woensdag 11 november 2009 15:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
[..]
Dat houdt dus in dat je pakket gaat samenstellen bij Bol, of bij de artiesten zelf. Dat zijn namelijk de twee opties die hij geeft.
Faalhaas. Dat zeg ik al lang.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:41 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Zie je, als je eventjes rustig nadenkt, begrijp je het wel. En aangezien ik zelf al aangaf dat ik lang niet alles kan vinden bij Bol.com, zou je de conclusie kunnen trekken dat het de laatste optie is. Maar dan moet je nog wat langer doordenken...
Als ik zeg dat je het bij de artiesten zelf moet halen pik je het niet op. Als je gewoon meteen mij begrepen had was je pakket al compleet geweest.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dus als iemand anders het zegt kun je wel begrijpen dat je het bij de artiesten zelf moet halen. Wie is hier nou het rund?
De gemiddelde Rico tekst gaat anders nergens overquote:Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef Voorbij het volgende:
Voor Fresku & Fakkelbrigade. Er word van veel kanten gehaat op FB- niets persoonlijks, maar ze worden pas goed als je goed naar de teksten luistert.
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
De gemiddelde Rico tekst gaat anders nergens overDat is gewoon het rijmwoordenboek erbij en gaan
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:29 schreef maess het volgende:
[..]
WTF..... Gozer ga tmf kijken please, donder echt ff op na deze opmerking.
Als ik tijd heb, zal ik straks ook even wat opgezwolle lyrics erbij pakken. Het is gewoon pure poepquote:Ik kom niet om erbij te horen,
ik scoor een punt op 50 Als ik als Michael Jordan een hoge dunk zal krijgen,
hoop dat je kunt begrijpen, ik hou van jump en jiven,
meisjes met puntenslijpers en tijdens de lunch ontbijten ik ben een ochtendmens,
een die op z'n pantoffels rent heel subtiel de koffie uit de koffiepot z'n mok in schenkt,
ik ben als common sense, k-kom om in sense Z-zonder n,
big alsof ik in London ben, groot als Brittanium, man ik ga niet voor grammmetjes Rico die flowt kilo's,
zie me dope flows verhandelen Pipo's, hopen op m'n dood en overdosis,
maar ik heb een dosis over, in doses flows van boven.
Blij dat iemand die mening met mij deelt. FB heeft me echt teleurgesteld, totaal geen inhoud van de teksten. Typhoon is alleen stukken beter!quote:Op donderdag 12 november 2009 10:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
De gemiddelde Rico tekst gaat anders nergens overDat is gewoon het rijmwoordenboek erbij en gaan
What the? Waarom moet hij opdonderen? Omdat hij niet dezelfde mening deelt met jou? Kleuter, ik denk dat jij beter voor de beeldbuis naar TMF kan kijken.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:29 schreef maess het volgende:
[..]
WTF..... Gozer ga tmf kijken please, donder echt ff op na deze opmerking.
Oke, dat is jou mening. Ik ben het er alleen niet mee eensquote:Op donderdag 12 november 2009 11:41 schreef maess het volgende:
Rico is een van de betere in de Nederlandstalige hiphopscene, ik zeg niet dat elke track inhoud heeft ( dan nog is het geniale brag en boast ), maar het merendeel zeker weten wel. Beetje respect mag ook nog wel voor dit soort gasten, ook dankzei hun is hiphop tegenwoordig zo booming.
Ga echt tmf kijken man.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke, dat is jou mening. Ik ben het er alleen niet mee eens
Vind hem best nice, maar is alweer verwijderd. TN heeft nu alleen een teaser online staan denk ik, nogal raarquote:
Af en toe drijft het alleen nét iets te ver door imo, dan heb ik echt zoiets van, ho es dit slaat echt nergens op. En ik ben een slimme jongenquote:Op donderdag 12 november 2009 12:55 schreef RedGuy het volgende:
Sowieso.
Tussen Licht En Lucht is pure poezië.
Ik vond dat wel één van de slechtste optredens ooit wat zichzelf 'hiphop' noemt. Had dan 'Wolken' gedaan.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Had eerder een paar nummers van Flinke Namen gehoord waar ik echt weinig aan vond, maar na het optreden bij DWDD gisteren toch maar eens een nieuwe kans gegeven en moet zeggen dat Superstuntwerk echt hard is
Ik ben er ook bij, maandje later FB daar.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:55 schreef Melro het volgende:
22 januari naar Winne en Zo Moeilijk @ Luxor Live Arnhem, eindelijk weer beetje hiphop in Arnhem...
Ik ga ook!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:55 schreef Melro het volgende:
22 januari naar Winne en Zo Moeilijk @ Luxor Live Arnhem, eindelijk weer beetje hiphop in Arnhem...
Tuurlijk, zijn geweldige shows. Misschien 'anders' dan Opgezwolle destijds maar zeker je geld waard.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:29 schreef FlinkeNaam het volgende:
Iemand ooit naar Fakkelbrigade geweest?
Heb namelijk het plan om er heen te gaan,maar is het de moeite waard?
ty
Ontzettend dope clip, en natuurlijk een heerlijke stadquote:
Ik ga straks weer!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:29 schreef FlinkeNaam het volgende:
Iemand ooit naar Fakkelbrigade geweest?
Heb namelijk het plan om er heen te gaan,maar is het de moeite waard?
ty
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42818517quote:Op woensdag 2 december 2009 21:31 schreef Jiveje het volgende:
Album van Kern Koppen is gratis te downloaden op de site.
Idd tof gemaakt. Props voor Rotjochquote:Op woensdag 2 december 2009 22:04 schreef maess het volgende:
De videoclip,
http://www.101.tv/page/10(...)ed8184df647ee0db9117
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |