abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74628463
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:29 schreef maess het volgende:

[..]

WTF..... Gozer ga tmf kijken please, donder echt ff op na deze opmerking.
Kom alsjeblieft niet lullen over inhoud in rico lyrics, kneus

Even de 101barz sessie erbij:
quote:
Ik kom niet om erbij te horen,
ik scoor een punt op 50 Als ik als Michael Jordan een hoge dunk zal krijgen,
hoop dat je kunt begrijpen, ik hou van jump en jiven,
meisjes met puntenslijpers en tijdens de lunch ontbijten ik ben een ochtendmens,
een die op z'n pantoffels rent heel subtiel de koffie uit de koffiepot z'n mok in schenkt,
ik ben als common sense, k-kom om in sense Z-zonder n,
big alsof ik in London ben, groot als Brittanium, man ik ga niet voor grammmetjes Rico die flowt kilo's,
zie me dope flows verhandelen Pipo's, hopen op m'n dood en overdosis,
maar ik heb een dosis over, in doses flows van boven.
Als ik tijd heb, zal ik straks ook even wat opgezwolle lyrics erbij pakken. Het is gewoon pure poep
pi_74628640
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

De gemiddelde Rico tekst gaat anders nergens over Dat is gewoon het rijmwoordenboek erbij en gaan
Blij dat iemand die mening met mij deelt. FB heeft me echt teleurgesteld, totaal geen inhoud van de teksten. Typhoon is alleen stukken beter!
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:29 schreef maess het volgende:

[..]

WTF..... Gozer ga tmf kijken please, donder echt ff op na deze opmerking.
What the? Waarom moet hij opdonderen? Omdat hij niet dezelfde mening deelt met jou? Kleuter, ik denk dat jij beter voor de beeldbuis naar TMF kan kijken.
All good things are wild and free.
pi_74629470
Rico is een van de betere in de Nederlandstalige hiphopscene, ik zeg niet dat elke track inhoud heeft ( dan nog is het geniale brag en boast ), maar het merendeel zeker weten wel. Beetje respect mag ook nog wel voor dit soort gasten, ook dankzei hun is hiphop tegenwoordig zo booming.
pi_74629712
http://www.statemagazine.nl/

Kleine Viezerik HomeGrown
pi_74629860
Juist de opgezwolle teksten van Rico zitten vol inhoud vind ik. Eigen Wereld of Vloeistof zitten nou nie bepaald vol teksten die neregns over gaan.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_74630179
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:41 schreef maess het volgende:
Rico is een van de betere in de Nederlandstalige hiphopscene, ik zeg niet dat elke track inhoud heeft ( dan nog is het geniale brag en boast ), maar het merendeel zeker weten wel. Beetje respect mag ook nog wel voor dit soort gasten, ook dankzei hun is hiphop tegenwoordig zo booming.
Oke, dat is jou mening. Ik ben het er alleen niet mee eens
pi_74630326
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:05 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Oke, dat is jou mening. Ik ben het er alleen niet mee eens
Ga echt tmf kijken man.
pi_74630378
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ga echt tmf kijken man.
Why me?
pi_74630845
Typhoon heeft sowieso de meeste diepgang van FB... Dat staat buiten kijf. Hij heeft zelfs de meeste diepgang van de nederlandse hip hop scene.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 12 november 2009 @ 12:55:55 #110
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_74631635
Sowieso.

Tussen Licht En Lucht is pure poezië.
The Most Incredible, Baby
pi_74632013
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:11 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Why me?
Dat was sarcastisch.
pi_74633747
Die State Awards lijst doet me weer beseffen waarom ik zo weinig NL hip hop luister tegenwoordig. HayZee, Zwart Licht, FS Green, Flinke Namen, dat is eigenlijk het enige wat me er van kan boeien.

Verder: Het verloop van dit topic .
full stops and exclamation marks
pi_74638317
quote:
Vind hem best nice, maar is alweer verwijderd. TN heeft nu alleen een teaser online staan denk ik, nogal raar .
pi_74642980

Ze hadden de verkeerde versie onine gegooid daar bij funx, dit is de goede.
pi_74643080
Had eerder een paar nummers van Flinke Namen gehoord waar ik echt weinig aan vond, maar na het optreden bij DWDD gisteren toch maar eens een nieuwe kans gegeven en moet zeggen dat Superstuntwerk echt hard is
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74643127
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:55 schreef RedGuy het volgende:
Sowieso.

Tussen Licht En Lucht is pure poezië.
Af en toe drijft het alleen nét iets te ver door imo, dan heb ik echt zoiets van, ho es dit slaat echt nergens op. En ik ben een slimme jongen dus het ligt er niet aan dat ik het niet begrijp.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_74683420
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Had eerder een paar nummers van Flinke Namen gehoord waar ik echt weinig aan vond, maar na het optreden bij DWDD gisteren toch maar eens een nieuwe kans gegeven en moet zeggen dat Superstuntwerk echt hard is
Ik vond dat wel één van de slechtste optredens ooit wat zichzelf 'hiphop' noemt. Had dan 'Wolken' gedaan.
pi_74757309
^ Hef en feis komen wel nice, taya wack. Track zelf is niet echt bijzonder ofzo.

Sowieso horen we te weinig van Feis.
pi_74808853
22 januari naar Winne en Zo Moeilijk @ Luxor Live Arnhem, eindelijk weer beetje hiphop in Arnhem...
pi_74816242
Doe mij dit maar. 14.gif.

full stops and exclamation marks
pi_74823436
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:55 schreef Melro het volgende:
22 januari naar Winne en Zo Moeilijk @ Luxor Live Arnhem, eindelijk weer beetje hiphop in Arnhem...
Ik ben er ook bij, maandje later FB daar.
pi_74826975
Het hele Nulpunt project is te downloaden: Klik maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')