Mocroquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:14 schreef Sigmund666 het volgende:
Nu voelt ie zich mega-goed en stoer. De homo
Kan je niet lezen of zo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:14 schreef TNA het volgende:
Klacht?
Mwah, weet je wat het is, dalijk ziet hij dat en is hij hele vervelende dingen van plan. Rijd ie achter me aan ofzo. Maar nu, konden ze niet weg, dat maakt het zo vet. Hoe zuur zouden ze zijn geweestquote:
jij zekerquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Hehe, goed voor ze.
Aanpakken dat tuigh! Laat ze maar voelen wie de baas is...
klikquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:17 schreef Dj_unkie het volgende:
marokanen belachelijk maken en zelf als een tokkie typen
Wat begrijp je niet aan Marokkanen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:17 schreef Genius-F het volgende:
Hamvraag is, hoe komt iemand van 22 aan een BMW 7, tenzij die bokoud was.
Had ook gekund ja, politie zelf merkte het niet eens, hadden het veel te druk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Had het 'thumbs up' gebaar gemaakt dan bij het voorbij rijden!
Kreeg je geen boete voor het nutteloos toeteren dan?
Dat bedoel ik. Dat was het 1e wat mij al irriteerde. Is natuurlijk geld van drugs.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:17 schreef Genius-F het volgende:
Hamvraag is, hoe komt iemand van 22 aan een BMW 7, tenzij die bokoud was.
Om vervolgens zelf "Marokkanen" verkeerd te spellen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:17 schreef Dj_unkie het volgende:
marokanen belachelijk maken en zelf als een tokkie typen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:19 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat was het 1e wat mij al irriteerde. Is natuurlijk geld van drugs.
Koel! Geslagen euromunten gemaakt van coke?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:19 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat was het 1e wat mij al irriteerde. Is natuurlijk geld van drugs.
Wat zit je dan een heel lulverhaal te schrijven over straatrace wedstrijdjes?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:19 schreef Dario_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:19 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Om vervolgens zelf "Marokkanen" verkeerd te spellen.!
En dat je blijkbaar niet al te slim bent.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:24 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
das idd wel een uber-fail vanaf mijn kantGeeft wel aan dat ik niks met dat volk heb
Straatracen? Ben je gek ofzo? En verder, hoe rijk een Marokkaan ook is het blijft een Marokkaan. Dat bedoel ik niet lelijk, maar ik zou echt nooit een Marokkaan willen zijn. Eerlijk is eerlijk, die groep mensen staan niet echt in een helder daglicht, en dan kan best vervelend zijn voor jezelf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat zit je dan een heel lulverhaal te schrijven over straatrace wedstrijdjes?![]()
![]()
.
Zeg dat gewoon gelijk dat je jaloers bent op hun geld en besneden penis.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:22 schreef DeTolk het volgende:
Nog meer humor als ze zichzelf te pletter hadden gereden tegen een lantaarnpaal ofzo
Dan slijt hun voorband niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:24 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Waarom kopen ze een fiets met twee wielen als ze alleen maar op het achterwiel fietsen?
Het is maandagochtend...quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:24 schreef Airlocker het volgende:
[..]
En dat je blijkbaar niet al te slim bent.
En nu maar hopen dat die agenten niet je kenteken hebben opgeschreven en je een boete krijgt voor onnodig toeterenquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:12 schreef Dario_ het volgende:
Opeens zag hij mij, en ik kon het niet laten om ff te toeteren en te zwaaien![]()
Dat doen ze bij wegmisbruikers nog wel eens, komt gewoon in de brievenbus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kreeg je geen boete voor het nutteloos toeteren dan?
lul niet zo dom, sulletjequote:Op maandag 26 oktober 2009 11:43 schreef Sulletjes het volgende:
Zo duur zijn die 7-series anders niet, ook de nieuwere modellen niet...
In onderhoud/belasting & verzekering zijn ze wel peperduur overigens.
Maar een 7-serie koop je dus echt al vanaf duizend euro, zijn aan de straatstenen niet kwijt te komen die slagschepen... ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.
Pardon? Hebben wij het over dezelfde auto?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:43 schreef Sulletjes het volgende:
Zo duur zijn die 7-series anders niet, ook de nieuwere modellen niet...
In onderhoud/belasting & verzekering zijn ze wel peperduur overigens.
Maar een 7-serie koop je dus echt al vanaf duizend euro, zijn aan de straatstenen niet kwijt te komen die slagschepen... ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.
Goedemiddag,quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:12 schreef Dario_ het volgende:
Opeens zag hij mij, en ik kon het niet laten om ff te toeteren en te zwaaien![]()
verklapte kijk-een-wat-een-auto-ik-zou-willen-kopen-maar-ik-kan-hem-niet-betalen reactiequote:Op maandag 26 oktober 2009 12:04 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Pardon? Hebben wij het over dezelfde auto?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:22 schreef DeTolk het volgende:
Nog meer humor als ze zichzelf te pletter hadden gereden tegen een lantaarnpaal ofzo
jaquote:
verklaptequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
verklapte kijk-een-wat-een-auto-ik-zou-willen-kopen-maar-ik-kan-hem-niet-betalen reactie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |