Bevestiging m.b.t. beide.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:28 schreef rozenijlpaard het volgende:
Zachte lenzen maakt niet zoveel uit, harde lenzen kan je beter een druppel op doen voor het inzetten.
(ervaring met beide)
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef niet_toegestaan het volgende:
Heb zo eerst autorijles, dus geen tijd meer om ze in te doen...Beetje te lang gedouched.
Ach wat boeit et.. goed zien is toch niet belangrijk bij autorijden..
Ik hoop dat je je bril nog hebtquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef niet_toegestaan het volgende:
Heb zo eerst autorijles, dus geen tijd meer om ze in te doen...Beetje te lang gedouched.
Ach wat boeit et.. goed zien is toch niet belangrijk bij autorijden..
Nee, heb altijd gelest zonder lenzen of bril, ik kan dan ook nog wel enigszins zien. Heb -0,75 met halve cilinder en -1,25 ofzo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:48 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je bril nog hebt
quote:
Pff, ik vind dat eigenlijk best wel veel om zonder bril te rijden.. vooral in het donkerquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:49 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Nee, heb altijd gelest zonder lenzen of bril, ik kan dan ook nog wel enigszins zien. Heb -0,75 met halve cilinder en -1,25 ofzo.
Ik heb -1, -1 en je ziet dan gewoon op afstand wazig, zeker niet aan te raden om te gaan rijden danquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:53 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Pff, ik vind dat eigenlijk best wel veel om zonder bril te rijden.. vooral in het donker![]()
De eerste keer toch niet. Retard.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus hoelang kan dat duren. Ik heb mjin lenzen in 10 seconden allebei in.
Grappig, ik doe 't precies andersom. Harde zonder extra vloeistof en zachte altijd mét. M'n harde vielen zelfs vaak uit toen ik ze met extra vloeistof indeed.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:28 schreef rozenijlpaard het volgende:
Zachte lenzen maakt niet zoveel uit, harde lenzen kan je beter een druppel op doen voor het inzetten.
(ervaring met beide)
Voorzichtig verder duwen en iets langer vasthouden zodat de lens zich aan je oog kan "plakken" (of "zuigen", afhankelijk van of je zachte of harde lenzen hebt).quote:Op zondag 1 november 2009 12:00 schreef niet_toegestaan het volgende:
Het wel nog steeds niet vlotten. Tijdje niet geprobeerd, maar deed net toch weer een poging. Ik had ze net volgens mij in mijn oog, maar de lens bleef maar aan mijn vinger plakken en kwam dus weer terug.
Hoe lost ik dat op?
Zachte lenzen.quote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Voorzichtig verder duwen en iets langer vasthouden zodat de lens zich aan je oog kan "plakken" (of "zuigen", afhankelijk van of je zachte of harde lenzen hebt).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |