Of ze blijven de Aarde juist wel goed opvolgen omdat zij het leven hier geplant hebben ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:58 schreef Ps2K het volgende:
Nee als ze echt intelligent zijn blijven ze ver weg van de Aarde
Ow wacht ... tussen al die miljarden sterren en planeten die wij totnutoe nog maar kunnen zien, zijn wij echt het enige "intelligente" levenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:22 schreef Flashwin het volgende:
Maar waar precies in de OP omschrijft de TS het onomstotelijke bewijs dat buitenaards leven nu echt bestaat?
ow wacht we zitten in BNW
Dit snap ik niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Voor de rest geldt op onze planeet het principe van de Vrije Wil en mag er dus niet rechtstreeks van buitenaf ingegrepen worden, tenzij er totale vernietiging op het spel staat.
Kop op.. het komt allemaal wel weer goed!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:30 schreef Dragorius het volgende:
Kleutertjes hier die elkaar uitlachen...
Van beide kanten he!
Nee. Afgelopen met dat kinderachtige. Als mensen de theorieën in BNW niet aanstaat is dat prima, dan hoeft dat niet geridiculiseerd te worden. Daarom is dit BNW en niet NWS. Hier kijkt men zonder problemen verder dan "wat logisch is volgens onze kennis" .quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:32 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kop op.. het komt allemaal wel weer goed!
Denk je onze geschiedenis eens in, en bekijk wat er gebeurt is met de meeste beschavingen die in contact kwamen met de technisch geavanceerde Europeanen. Het is niet moeilijk te bedenken dat hetzelffde scenario geldt als hier een technisch geavanceerder ras land.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:31 schreef InternetNinja het volgende:
Eens met Ps2K. 1 vraagje toch: waarom zouden wij per sé tegenstanders zijn?
Het is zo, dat zo'n ras duizenden, zo niet miljoenen jaren op ons voor zal lopen (als dat in de nabije toekomst zou gebeuren dan). Zoals ik een posting eerder al schreef:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Denk je onze geschiedenis eens in, en bekijk wat er gebeurt is met de meeste beschavingen die in contact kwamen met de technisch geavanceerde Europeanen. Het is niet moeilijk te bedenken dat hetzelffde scenario geldt als hier een technisch geavanceerder ras land.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:13 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Misschien toch omdat we een bepaald potentie hebben.
Er worden nog steeds nieuwe stammen gevonden (althans nieuw voor ons) en die worden ook niet meer zo behandeld als 500 jaar geleden.
Nu we de dominante soort zijn komt er ook langzaam maar zeker een bepaalde balancering van ons gedrag (heb even moeite het goed te omschrijven, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel). Niet alles wordt meer gecultiveerd etc. Het besef dat juist omdat we dominant zijn we niet alles kunnen doen zit er wel steeds meer in. Als we het dan toch doortrekken vanuit de mensheid, verwacht ik dat een eventueel buitenaards ras dat ook heeft.
Ingegrepen door bijv Annunaki, reptilians , who knows ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:27 schreef InternetNinja het volgende:
Dit snap ik niet.
Ingegrepen door wie? En wie bepaalt dat dan?
Waar haal je dat dan vandaan? Oké, stel, ik accepteer reptilians of Anunaki of wat ook als waar. Zelfs dat onze planeet gecreëerd is door eerstgenoemden. Waar haal jij dan dat Vrije Wil principe vandaan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ingegrepen door bijv Annunaki, reptilians , who knows ?
Zij bepalen dat zelf natuurlijk.
En ook de Creators van onze planeet konden dit niet verhinderen wegens het principe van Vrije Wil.
Still speculating hé
Als ze echt miljoenen jaren op ons voorlopen, dan zullen ze waarschijnlijk wel zo slim zijn om GEEN contact te leggen om zo de natuurlijke ontwikkeling van de mensheid niet in gevaar te brengen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Het is zo, dat zo'n ras duizenden, zo niet miljoenen jaren op ons voor zal lopen (als dat in de nabije toekomst zou gebeuren dan). Zoals ik een posting eerder al schreef:
[..]
Dat kunnen we tot nu toe dus nog niet met enig onomstotelijk bewijs aantonen. < knip >quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow wacht ... tussen al die miljarden sterren en planeten die wij totnutoe nog maar kunnen zien, zijn wij echt het enige "intelligente" leven
In gevaar? Ik vat 'm niet. Wat zou daar het gevaar van zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als ze echt miljoenen jaren op ons voorlopen, dan zullen ze waarschijnlijk wel zo slim zijn om GEEN contact te leggen om zo de natuurlijke ontwikkeling van de mensheid niet in gevaar te brengen.
Alcoholisme, grote stijging van diabetes, ziektes om maar een paar dingen te noemen die contact met andere volkeren hier op aarde heeft opgeleverd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
In gevaar? Ik vat 'm niet. Wat zou daar het gevaar van zijn?
En dan zou iets soortgelijks, wat wij dus totaal niet hebben, de mensheid voor een groot deel aantasten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Alcoholisme, grote stijging van diabetes, ziektes om maar een paar dingen te noemen die contact met andere volkeren hier op aarde heeft opgeleverd.
Het introduceren van een ziekteverwekker waar geen weerstand tegen bestaat (de Spanjaarden in Zuid-Amerika), het leegroven van een continent door de krachtigste generatie weg te voeren en op een ander continent als slaven in te zetten (Zo'n beetje heel Europa in Afrika), het uitmoorden van een populatie om plek te maken voor jezelf uit een misplaatst superioriteitsgevoel (Noord Amerika). Om maar wat voorbeelden te noemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
In gevaar? Ik vat 'm niet. Wat zou daar het gevaar van zijn?
Persoonlijk zat ik meer te denken aan de kans dat wij dan in contact komen met technologie waar we nog helemaal niet klaar voor zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:33 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
En dan zou iets soortgelijks, wat wij dus totaal niet hebben, de mensheid voor een groot deel aantasten.
Interessante invalshoek, ik ga daar eens over bomen.
Laten we allebei maar doen. Wie weet wat we vinden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:22 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Ga jij verder zoeken, of zeg je nou dat ik dat moet doen?
Check deze link eens...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat denk je van het feit dat de gemiddelde 'eerste' beschaving verder geavanceerd was dan die erna kwam.
Hier wat over de oudste chinese dynastiën (met de mythes dat zij de nakomelingen waren van de draakmensen uit de hemel)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
http://www.cultural-china(...)istory246bye932.html
[ afbeelding ]
Nou ja grof gezegd heeft hij natuurlijk een punt. Als ze dom zijn en je spendeert miljarden om ze te ontmoeten en en verder is hun habitat gelijk aan de onze kan je er niets mee natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:27 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Kan je deze conclusie nader uitleggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |