Vorige topic: de kunst van het loslaten van je ex - deel 92quote:Op maandag 26 oktober 2009 03:56 schreef Barbusse het volgende:
Een lange wandeling met de hond van de buren, een gewelddadige film, een samuraizwaard, ouderwetse hiphop en geen slaap: m'n dipje is weg.![]()
Amen to that. Maandag waren we nog aan het plannen aan het maken om te gaan samenwonen en dinsdag was het plots uit. Vrouwen kunnen wonderbaarlijk binnen een uur 180graden draaien.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hah.... zoiets komt mij bekend voor.... ja jonge, vrouwen....
het ene moment zeggen ze 'ik hou van je, ik wil nooit meer zonder jou' en een paar dagen later weten ze niet eens meer wie je bent
Daarom TVP ik nog een keertje meequote:Op maandag 26 oktober 2009 08:56 schreef Metalfreak het volgende:
Fipo!!!
Wil het toch nog even volgen allemaal...
Heel herkenbaar:)quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:27 schreef formerjellybean het volgende:
Over veranderen van gedachten gesproken, de laatste acties maken het mij zo makkelijk om over hem heen te komen.
Ik had ook nooit gedacht dat ik op dat punt zou komen maar door de vele teleurstellingen zie ik hem nu heel anders.
Ik heb er geen spijt van dat ik met hem ben geweest maar ik zou het niet weer doen nu ik weet wat ik weet.
Trouwens meneer heeft iets hufterigs gedaan dat ik vorige week niet met hem ben geweest, hij heeft aan vrienden rondgebazuind van wel. Zijn vrienden kwamen het aan mij vragen en toen wist ik genoeg.
Ik heb zoiets van ik weet wel beter en probeer er boven te staan.
Zal mijn ex ook wel over mij doen als ze ooit een nieuwe vriend krijgt, ik kreeg ook wel eens gare verhalen over haar vorige ex te horenquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:50 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
die van mij heeft alle privegebeurtenissen in onze relatie doorgeluld aan zijn nieuwe vriendin.
Dat neemt niet weg dat het gewoon een kutactie is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:16 schreef J0ttem het volgende:
Ziezo, tvp maar weer
[..]
Zal mijn ex ook wel over mij doen als ze ooit een nieuwe vriend krijgt, ik kreeg ook wel eens gare verhalen over haar vorige ex te horen
Maarja, dat zal niet lang meer duren schat ik, je blijft niet zonder reden tot 2:00 op MSN (iets wat ze normaal nooit deed).
Achja, zij kan mij blijkbaar van de éne op de andere dag uit haar leven verwijderen, dan zit er niets anders op dan het zelfde (proberen) te doen ~_~
Jeetje wat heftig..quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:44 schreef Kwartje7 het volgende:
Jee, krijg weer steeds meer hoop. Hoop doet leven, maar ook:
geef zo snel mogelijk alle hoop op! Hoop houden werkt slopend, en zorgt dat je niet begint met het verwerken. (Citaat van RemcoDelft)
Wat moet ik nu doen. Hij zegt inderdaad dat hij niet weet wat hij wil, maar slaapt wel bij haar in huis (logeerkamer) en heeft nog geen seks gehad. Ik denk wel dat dat waar is. Misschien naief, maar ik wil ook graag dat het beter wordt. Laat mij maar in mijn waan.
Onze kinderen hebben ook zo'n verdriet. Mijn oudste had vannacht vele nachtmerries en riep continu om zijn vader in zijn slaap. Hij merkt natuurlijk ook dat zijn vader het allemaal niet weet en nog steeds van zijn moeder houdt.
Net een lang telefoongesprek gehad en gevraagt of hij sterk wil worden en op zichzelf een keuze wil maken en niet bij haar, want dan voelt hij schuldig tov mij. Zijn keuze kan hij dan niet maken. Nadat hij sterk is geweest en een keuze heeft gemaakt, kan ik pas sterker worden, want nu leef ik op hoop.
Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar je ex is volgens mij niet erg volwassen. Of gedraagt niet zo. Leugens kan gewoon niet. Ze probeert jullie vrienden zo aan zich te binden en dat zij slecht over jou gaan denken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:47 schreef formerjellybean het volgende:
Inderdaad sommige dingen doe je niet.
Met nieuwe relaties kan ik me wel voorstellen dat er over ex gesproken word.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom je dit aan gewone vrienden verteld. Wat hebben die te maken met je sexleven? En waarom ga je iets zeggen tegen je vrienden wat niet gebeurd is? Wat denk je daarmee te bereiken?
Misschien dat zij dan toch een reactie van jou wil. Of juist om je te kwetsen zodat zij zichzelf beter kan voelen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:47 schreef formerjellybean het volgende:
Inderdaad sommige dingen doe je niet.
Met nieuwe relaties kan ik me wel voorstellen dat er over ex gesproken word.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom je dit aan gewone vrienden verteld. Wat hebben die te maken met je sexleven? En waarom ga je iets zeggen tegen je vrienden wat niet gebeurd is? Wat denk je daarmee te bereiken?
Herkenbaar!! Maar goed inderdaad dat je het ziet als die tedere momenten, ik denk ook meestal dat dat hetgene is wat je mist.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:03 schreef dick_laurent het volgende:
Bwwoooaaahhhhhh
Zo goddamn zeg, ik moet zeggen dat ik eigenlijk de laatste tijd erg positief in het leven sta.... Onderneem veel, ga lekker uit... doe mijn ding.
Zodoende mis ik mijn ex eigenlijk nauwelijks..... maar vannacht kwam alles effe keihard in een droom weer terug.
Droomde erg realistisch over haar, dat ze naast me lag en dat we elkaar weer aanraakten en lol met elkaar maakten.
Dat was wel even wakker worden met een flinke kater (en ik heb niet eens wat gedronken gister)
Nu ik zo terug kijk op alles denk ik dat ik meer de mooie tedere momenten met haar mis dan de relatie zelf. Gewoon iemand die je een knuffel en een kus geeft en vraagt hoe het met je gaat...
Ik zou nu ook absoluut geen relatie meer met haar willen...zeker niet. Maar ik heb wel hele mooie herinneringen met haar en ja...als die dan even terugkomen in een droom dan heb je wel ff zoiets van 'shit'.
Afijn... klein dipje dus alhier. Maar komt wel weer goed hoor
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:58 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar je ex is volgens mij niet erg volwassen. Of gedraagt niet zo. Leugens kan gewoon niet. Ze probeert jullie vrienden zo aan zich te binden en dat zij slecht over jou gaan denken.
Ik denk dat je hier best eens gelijk in kan hebben. Ik trap er ook niet in omdat dit ook iets is waar ik boven wil staanquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Misschien dat zij dan toch een reactie van jou wil. Of juist om je te kwetsen zodat zij zichzelf beter kan voelen.
Dat is in ieder geval wat mijn ex wilde, maar alleen al om zulke acties wil ik niets meer met hem te maken hebben en heeft hij uiteindelijk alleen zichzelf er mee.
Daar verdenk ik de mijne ook van.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Misschien dat zij dan toch een reactie van jou wil. Of juist om je te kwetsen zodat zij zichzelf beter kan voelen.
Dat is in ieder geval wat mijn ex wilde, maar alleen al om zulke acties wil ik niets meer met hem te maken hebben en heeft hij uiteindelijk alleen zichzelf er mee.
Inderdaad... ik heb vandaag voor het eerst echt een "dip" gevoel sinds 3 weken ofzo.... dus dat vind ik best acceptabel. De volgende dip verwacht ik bij deze pas over minimaal een maandquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:25 schreef EviL_AleX het volgende:
Zo'n verwerkingsproces is toch iets van Luctor et Emergo.
Maar de dipjes nemen af in frequentie.
Whehehe...je hebt gelijk. Alleen zijn de dipjes er niet minder intens op geworden. Damn, gisteravond was NIET relaxed.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:25 schreef EviL_AleX het volgende:
Zo'n verwerkingsproces is toch iets van Luctor et Emergo.
Maar de dipjes nemen af in frequentie.
Wieso denn das?quote:
Achja de geweldige feestmaand december komt er weer aan en dan word ik weer nostalgisch en komen dingen van de belangrijkste 2 exen weer boven en dan raak ik down en geirriteerd van het feit dat ik nog steeds ergens wel gevoelens voor ze blijf hebben, iets wat ik helemaal niet wilquote:
Moeten we hier nu serieus op in gaan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:45 schreef Salvad0R het volgende:
Je ex vergeten, daar moet je niet over lullen, dat moet je gewoon doen.
Neuh, zo'n post komt minimaal 1x voorbij in elk topic. Niet op lettenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:50 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Moeten we hier nu serieus op in gaan?
Mee eens, ik wil nog veel te vaak proberen dingen goed te maken of uit te praten terwijl het onbegonnen werk is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:10 schreef purplerose het volgende:
Ik benijd wel de mensen die een ex gewoon opzij kunnen zetten en er totaal nix meer bij voelen, wou dat ik zo gevoelloos kon zijn op dat punt.
Goed te maken niet zozeer maar uitpraten wel, op het moment dat ik gedumpt word schiet ik door in me emotie en kan ik alleen maar huilen en niet meer praten maar dat komt dan paar dagen later maar dan heeft de kerel geen zin meer in drama want hij heeft zn zegje gedaan en voor de rest zoek je het zelf maar uitquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:17 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Mee eens, ik wil nog veel te vaak proberen dingen goed te maken of uit te praten terwijl het onbegonnen werk is.
Mannen...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Goed te maken niet zozeer maar uitpraten wel, op het moment dat ik gedumpt word schiet ik door in me emotie en kan ik alleen maar huilen en niet meer praten maar dat komt dan paar dagen later maar dan heeft de kerel geen zin meer in drama want hij heeft zn zegje gedaan en voor de rest zoek je het zelf maar uit![]()
Vrouwen kunnen er ook wat van hoor.quote:
Maar verder zijn ze lief hoor!quote:
Dat dus.quote:
Oe! Heb jij een gevoelloze biatch aan de haak gehad?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen er ook wat van hoor.
quote:
Das een beetje een understatement....quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oe! Heb jij een gevoelloze biatch aan de haak gehad?
Je kan ze dus net zo goed uitkiezen als ik mijn mannenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das een beetje een understatement....
Daten dan maar?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je kan ze dus net zo goed uitkiezen als ik mijn mannen![]()
![]()
Zo lopen we elkaar allemaal steeds mis
quote:
Moet ik een date met Barbusse voor je regelen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je kan ze dus net zo goed uitkiezen als ik mijn mannen![]()
![]()
Zo lopen we elkaar allemaal steeds mis
True that dudequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:16 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Wou net zeggen...
Maar laten we met ze alle niet eromheen draaien. We kunnen beide niet zonder
Haha zo komen we nooit van de woningnood af !quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
True that dude![]()
Ik denk niet dat ik ooit verder wil komen dan samenwonen, en dat misschien in zo een 2 onder 1 kap huis dat je hem ook weer ff naar zn eigen crib kan schoppen
Even je leeftijd checken hoor, brbquote:
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:18 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Moet ik een date met Barbusse voor je regelen?
[edit]Grr Barbusse was me al voor![]()
Vrij gemakkelijk, alleen is het voortplanten wat moeilijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:16 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Wou net zeggen...
Maar laten we met ze alle niet eromheen draaien. We kunnen beide niet zonder
Sorry! Maar ik moet aan mezelf denken zegt me psieg!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:19 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Haha zo komen we nooit van de woningnood af !
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Even je leeftijd checken hoor, brb
edit: je bent 0 das wel te jong voor mij
Dan zijn dergelijke banken, en adoptie nog keuzesquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Vrij gemakkelijk, alleen is het voortplanten wat moeilijk.
Of erachter komen dat de nieuwe vriendin gewoon een kloon van jezelf isquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:20 schreef Tegan het volgende:
Het ergste vind ik zelf dat je nu niet weet wat er gebeurt in zijn leven. Dat je dan via via dingen hoort. Laat me met rust over hem.
Zelfspotquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:22 schreef EviL_AleX het volgende:
Dit soort melige momenten helpen ook wel...
WHAHA! omg, maar dan met veel minder uitstraling, minder intelligentiequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Of erachter komen dat de nieuwe vriendin gewoon een kloon van jezelf isWtf
Veel mensen vallen op een bepaald type, dus het kan goed zijn dat je ex gaat voor een net iets andere variatie van hetzelfde typequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja oké, maar een matige kopie van je vorige liefde?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:25 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Veel mensen vallen op een bepaald type, dus het kan goed zijn dat je ex gaat voor een net iets andere variatie van hetzelfde type
Jamaar ik wil juist het voortplanten nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Vrij gemakkelijk, alleen is het voortplanten wat moeilijk.
Dat is toch HET bewijs dat je te goed was...quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja oké, maar een matige kopie van je vorige liefde?Dat gaat wel ver....
Nee, dat hij wel anderen date, maar het nooit langer dan een maand blijft hangen. Maar met mij wilde hij na al die jaren niet verder.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kijk! Dat is al beterquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hou je niet van jong? Ben slechts een jaartje jonger dan u, mevrouw...
Klinkt als de droom van elke nerd/geekquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jamaar ik wil juist het voortplanten niet
Ik wil neuken! En dan een film kijken terwijl ik met zn pielemuis zit te spelen (gewoon voor de lol, vind ik leuk) met een glas vodka/7up erbij en daarna gamen!
zoveel vraag ik toch nie
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik wil neuken! En dan een film kijken terwijl ik met zn pielemuis zit te spelen (gewoon voor de lol, vind ik leuk) met een glas vodka/7up erbij en daarna gamen!
zoveel vraag ik toch nie
ik krijg hier een MI van en spontaan de slappe lach...quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
zoveel vraag ik toch nie
Het is dat ik geen pielemans heb en al interesse in m'n treinkonijn. Maar anders!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
zoveel vraag ik toch nie
Mag voor mezelf hopen dat ik op ander type val de volgende keer. Het zielige meisje heb ik nu wel gehad. Geef mij nu maar een dame met wat meer pit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:25 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Veel mensen vallen op een bepaald type, dus het kan goed zijn dat je ex gaat voor een net iets andere variatie van hetzelfde type
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
zoveel vraag ik toch nie
Idd ja, zovan, moet ik nou lachen of beledigt zijn dat ik daarvoor ben opzij gezetquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:25 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Lachen lijkt me altijd de betere optie!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd ja, zovan, moet ik nou lachen of beledigt zijn dat ik daarvoor ben opzij gezet
Geef mij maar een dame met wat meer pit en die met m'n pielemuis (quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:28 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Mag voor mezelf hopen dat ik op ander type val de volgende keer. Het zielige meisje heb ik nu wel gehad. Geef mij nu maar een dame met wat meer pit.
Had ik dat nog niet gezegd, dat ik ook klein beetje geek ben?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:27 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Klinkt als de droom van elke nerd/geek
Ook DAT klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:31 schreef Tegan het volgende:
Nee, ik wil samen uren praten zonder dat het verveelt, nooit meer los hoeven te laten als we knuffelen, in elkaars armen in slaap vallen.
Pm snel opslot draait anders komt elke kansloze nerd op me afquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:29 schreef Barbusse het volgende:
purplerose gaat bestookt worden met pms van single mannekens.![]()
Nee, maar ik had sterke vermoedens. Geeky girls zijn zeer goedquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Had ik dat nog niet gezegd, dat ik ook klein beetje geek ben?
M'n pielemuisfilmfantasie, wat doe je!?!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Pm snel opslot draait anders komt elke kansloze nerd op me af
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:33 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Ook DAT klinkt niet verkeerd.
Trouwens, interessante lectuur:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8325579.stm
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
M'n pielemuisfilmfantasie, wat doe je!?!
5 jaar jonger en slimmer? Hmm mijn ex was 4 jaar jonger en dommer. Snap nu eindelijk waarom het niet werkte thx!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:33 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Ook DAT klinkt niet verkeerd.
Trouwens, interessante lectuur:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8325579.stm
Lach er maar om.quote:
Komt wel weer...quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Maar dat is helemaal niet leuk als het niet met hem is.
En hij was zes jaar ouder.
Ik ben idd voor het lachen gegaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:30 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Lachen lijkt me altijd de betere optie!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef mij maar een dame met wat meer pit en die met m'n pielemuis () zit te spelen terwijl we een film zitten te kijken.
Ik wil wel kunnen praten ja, een neanderthaler is ook weer niet nodig en ik kan heel slecht inslaap vallen als ik verstrengeld lig met iemandquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:31 schreef Tegan het volgende:
Nee, ik wil samen uren praten zonder dat het verveelt, nooit meer los hoeven te laten als we knuffelen, in elkaars armen in slaap vallen.
Mon excuzé!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:32 schreef Swatfire het volgende:
purplerose je gooit het hele topic overhoop foei
Heb het gevoel dat dit topic vanavond nog vol is op dit tempo
Voor mij ook een openbaring...!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef Swatfire het volgende:
[..]
5 jaar jonger en slimmer? Hmm mijn ex was 4 jaar jonger en dommer. Snap nu eindelijk waarom het niet werkte thx!![]()
Welke film wil je samen kijken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben idd voor het lachen gegaan
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik wil wel kunnen praten ja, een neanderthaler is ook weer niet nodig en ik kan heel slecht inslaap vallen als ik verstrengeld lig met iemand
Ik hou er dan wel weer van om lepeltje lepeltje te liggen en zn "junk" vast te houden en zo inslaap te vallen![]()
![]()
![]()
[..]
Mon excuzé!
Jij bent alleen geek toch? Niet ook kansloos?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
M'n pielemuisfilmfantasie, wat doe je!?!
Nee ok. Echt slapen moet ik ook ver weg. Maar na de seks heerlijk uitgeput in elkaar liggen, ogen dicht, moe.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik wil wel kunnen praten ja, een neanderthaler is ook weer niet nodig en ik kan heel slecht inslaap vallen als ik verstrengeld lig met iemand
Ik hou er dan wel weer van om lepeltje lepeltje te liggen en zn "junk" vast te houden en zo inslaap te vallen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lach er maar om.![]()
* Barbusse zal het vanavond wel weer met internetpr0n moeten doen.
Volgens mij ben ik niet kansloos. *checkt paspoort* Nee, kansloos staat er niet in.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij bent alleen geek toch? Niet ook kansloos?
quote:
Niet jezelf de put in praten, he!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ok. Echt slapen moet ik ook ver weg. Maar na de seks heerlijk uitgeput in elkaar liggen, ogen dicht, moe.
.
Edit: Ben jij dan de buitenste lepel?
Hij was de enige waar ik me zo close bij heb gevoeld. Ik wil helemaal niet opnieuw beginnen met iemand waarvan ik niets weet.quote:
Whehehehequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef Swatfire het volgende:
[..]
5 jaar jonger en slimmer? Hmm mijn ex was 4 jaar jonger en dommer. Snap nu eindelijk waarom het niet werkte thx!![]()
Dat lijkt me ook moeilijk, met iemand waarvan je niets weet. Eerst elkaar leren kennen lijkt me handiger.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij was de enige waar ik me zo close bij heb gevoeld. Ik wil helemaal niet opnieuw beginnen met iemand waarvan ik niets weet.
Er komt wel weer een ander, maar dat kun je nu nog niet zien. Geeft niet, helaas hoort deze periode er gewoon bij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij was de enige waar ik me zo close bij heb gevoeld. Ik wil helemaal niet opnieuw beginnen met iemand waarvan ik niets weet.
En toch gaat het weer komen. Of je moet kluizenaar worden natuurlijk. Kwestie van tijd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
I'm already there. Afgelopen jaar is gewoon echt compleet alles fout gegaan. Inc. weinig vrienden meer hebben, ouders die overlijden, studie die kut gaat, enquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:40 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Niet jezelf de put in praten, he!
iets in Scify ofcoursequote:
Na gisteravond was er ook wel behoefte aan, voor mij dan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Whehehehe
Me bui is iig weer stuk beter na een beetje zelfspot en de anderspot
Alle shitzooi tegelijk is veel tijdsefficiënter...quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
I'm already there. Afgelopen jaar is gewoon echt compleet alles fout gegaan. Inc. weinig vrienden meer hebben, ouders die overlijden, studie die kut gaat, endie me niet meer wil.
Ik bedoelde meer, iedere jongen die ik ontmoet, en een eerste gesprek mee heb. Dat is nooit zo leuk als die klik die wij hebben, en hadden bij onze eerste ontmoeting.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook moeilijk, met iemand waarvan je niets weet. Eerst elkaar leren kennen lijkt me handiger.
Ik ken dat gevoel, worstel er nu nog steeds mee maar het wordt beter en je zal je weer ooit zo close met iemand voelen. (uit eigen ervaring babbelquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
What doesn't kill me, is making me stronger.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:43 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Alle shitzooi tegelijk is veel tijdsefficiënter...
Dat vertel ik mezelf namelijk ook...
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
I'm already there. Afgelopen jaar is gewoon echt compleet alles fout gegaan. Inc. weinig vrienden meer hebben, ouders die overlijden, studie die kut gaat, endie me niet meer wil.
Geen idee wat Scify is, ik ben dus niet zo'n nerd.quote:
Heb ik iig een goede daad verricht door hier te postenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na gisteravond was er ook wel behoefte aan, voor mij dan.
Maar sterker worden dat duurt gewoon nogal lang. Om in de spreekwoorden te blijven:quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
What doesn't kill me, is making me stronger.
Dat zeg ik mezelf altijd, maar ik geloof er steeds minder in.
Het wordt iig zeer gewaardeerd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb ik iig een goede daad verricht door hier te posten
dikke knuf stuurtquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
What doesn't kill me, is making me stronger.
Dat zeg ik mezelf altijd, maar ik geloof er steeds minder in.
science fiction, fantasy undsoquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Das niet leuk...![]()
[..]
Geen idee wat Scify is, ik ben dus niet zo'n nerd.Maar als het een leuke zombiefilm is ben ik voor.
Oe, mooi gedachte om aan vast te houdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:46 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Maar sterker worden dat duurt gewoon nogal lang. Om in de spreekwoorden te blijven:
Pain is weakness leaving the body
Das fijn te horenquote:
Zolang je maar niet te hard in mijn pielemuis (quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
science fiction, fantasy undso
oe zombies! Dat wil je dan zeker kijken zodat ze tegen je aankruipt van angst!
Ik leef nog. Vergeleken met gisteravond is alles A-oké..quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:52 schreef dick_laurent het volgende:
Damn wat gaan jullie hard opeens hier
Ik heb nog steeds een baaldag
Ben gaar, lichte koppijn (die droom heeft mn dag echt genakt gewoon)
en ik moet zo de belastingdienst gaan bellen om shit te regelen.... ook iets waar ik me op kan verheugen![]()
Hey barbusse, alles goed trouwens kerel?
Sorry das mijn fout!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:52 schreef dick_laurent het volgende:
Damn wat gaan jullie hard opeens hier
Ik heb nog steeds een baaldag
Ben gaar, lichte koppijn (die droom heeft mn dag echt genakt gewoon)
en ik moet zo de belastingdienst gaan bellen om shit te regelen.... ook iets waar ik me op kan verheugen![]()
Hey barbusse, alles goed trouwens kerel?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang je maar niet te hard in mijn pielemuis () knijpt van angst is het
Haha mooi man.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik leef nog. Vergeleken met gisteravond is alles A-oké..Ik probeer nu een date met purplerose te regelen.
![]()
![]()
![]()
En met u?
Maar volgens mij wil ze helemaal niet met mijn pielemuis (quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha mooi man.
Succes![]()
-emo mode- Stiekem wil ik ook een date, maar niemand wil mij...
daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar volgens mij wil ze helemaal niet met mijn pielemuis () spelen.
En bedankt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
daar kan ik me iets bij voorstellen
Ik denk dat er wel meer mensen zijn hier die een date niet zouden afwijzenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha mooi man.
Succes![]()
-emo mode- Stiekem wil ik ook een date, maar niemand wil mij...
Ik ken jou en je pielemuis toch heul nog nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar volgens mij wil ze helemaal niet met mijn pielemuis () spelen.
Ze heeft nu al 5 minuten niks gepost, zeker druk met het deleten van alle pms!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:59 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer mensen zijn hier die een date niet zouden afwijzen
down boy....downquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft nu al 5 minuten niks gepost, zeker druk met het deleten van alle pms!
Ik wil me best wel even voorstellen voordat je met m'n pielemuis (quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ken jou en je pielemuis toch heul nog nietIk mag van me mama niet met vreemde pielemuizen spelen
Ja ik moet ze gewoon van me afslaan met een stokquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft nu al 5 minuten niks gepost, zeker druk met het deleten van alle pms!
Ik zou het raar vinden als je die angst niet zou hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:01 schreef Tegan het volgende:
Weetje waar ik nog het meeste boos over ben.
We hebben op het laatst een grote ruzie gehad, laatste keer dat ik hem zag. Ik vertelde hem over mijn moeder, ben sinds mijn vader dood is steeds bang dat ze ook dood gaat, en had dus op gegeven moment een avond dat ze een paar uur later thuis kwam dan verwacht, en toen dacht ik echt dat ze dood in een vangrail ergens lag. Maar hij snapte dat helemaal niet, dat ik niet zo moest aanstellen, dat ze echt niet eerder doodgaat dan ze zou gaan die paar maanden geleden toen ik nog twee ouders had. En dat was echt een hele grote ruzie. En ik wilde dat daar uitpraten, maar hij wilde gewoon weg, en had er toen geen zin in, en is weggegaan. Daarna hebben we elkaar dus helemaal niet meer gesproken. Toen later zei hij dat hij wel nog vrienden wilde zijn met mij in een smsje. Ik weet dat een vriendschap met hem toch inhoudt dat we elkaar nooit meer gaan zien en eens in de maand op msn horen hoe het gaat met de ander. Daar heb ik geen zin in, dat heb ik exact zo tegen hem gezegd, en dat ik dus zo geen vrienden wil zijn. Hij zei toen dat hij dat jammer vond, maar dat het mijn keuze was, en dat ik maar moest laten weten als ik van gedachten verander. Ik zei hem toen dat ik een excuus wilde voor dat hij wegliep, en een normale vriendschap wil, waar we elkaar daadwerkelijk nog zien. En daar reageert hij maar niet op.
Ik haat het zo dat hij gewoon doet alsof ik nu zorg dat we geen vrienden zijn, hij draait het om, zorgt dat het mijn schuld is, maar hij is degene die vrienden wil zijn, en hij is degene die daarvoor eerst sorry moet zeggen.
Sorry voor het onduidelijke verhaal.
Communicatieve finesse heeft je ex in ieder geval niet. Maar hij heeft een andere definitie van vriendschap dan jij, en op dat excuus kun je eindeloos wachten, denk ik. Misschien is het beter om in te zien dat het een best begriploos iemand kan zijn. Negatieve dingen zien in je ex helpt heel erg bij de verwerking.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:01 schreef Tegan het volgende:
Weetje waar ik nog het meeste boos over ben.
We hebben op het laatst een grote ruzie gehad, laatste keer dat ik hem zag. Ik vertelde hem over mijn moeder, ben sinds mijn vader dood is steeds bang dat ze ook dood gaat, en had dus op gegeven moment een avond dat ze een paar uur later thuis kwam dan verwacht, en toen dacht ik echt dat ze dood in een vangrail ergens lag. Maar hij snapte dat helemaal niet, dat ik niet zo moest aanstellen, dat ze echt niet eerder doodgaat dan ze zou gaan die paar maanden geleden toen ik nog twee ouders had. En dat was echt een hele grote ruzie. En ik wilde dat daar uitpraten, maar hij wilde gewoon weg, en had er toen geen zin in, en is weggegaan. Daarna hebben we elkaar dus helemaal niet meer gesproken. Toen later zei hij dat hij wel nog vrienden wilde zijn met mij in een smsje. Ik weet dat een vriendschap met hem toch inhoudt dat we elkaar nooit meer gaan zien en eens in de maand op msn horen hoe het gaat met de ander. Daar heb ik geen zin in, dat heb ik exact zo tegen hem gezegd, en dat ik dus zo geen vrienden wil zijn. Hij zei toen dat hij dat jammer vond, maar dat het mijn keuze was, en dat ik maar moest laten weten als ik van gedachten verander. Ik zei hem toen dat ik een excuus wilde voor dat hij wegliep, en een normale vriendschap wil, waar we elkaar daadwerkelijk nog zien. En daar reageert hij maar niet op.
Ik haat het zo dat hij gewoon doet alsof ik nu zorg dat we geen vrienden zijn, hij draait het om, zorgt dat het mijn schuld is, maar hij is degene die vrienden wil zijn, en hij is degene die daarvoor eerst sorry moet zeggen.
Sorry voor het onduidelijke verhaal.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:08 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn ex is een trut...
meer ga ik er niet over zeggen.....
Can I get a hug???
GROUPHUUUUUUUUUUUUUG!!!!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:08 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn ex is een trut...
meer ga ik er niet over zeggen.....
Can I get a hug???
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:12 schreef J0ttem het volgende:
Denkbeeldige liefde door middel van tekst op een 1 of ander forum
Maar ondanks al die liefde en dat beetje wiet van je zit een date er niet in?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:13 schreef purplerose het volgende:
Feel the love![]()
maar dat kan ook best door het beetje wiet komen die ik genomen heb
Ik schrik altijd van die spur of the moment datesquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ondanks al die liefde en dat beetje wiet van je zit een date er niet in?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik schrik altijd van die spur of the moment dates
Ik zou je eerst een beetje moeten leren kennen (ja naast geek ook nog een paar issues![]()
)
maar je bent welkom op mijn msn
weet je uberhaupt wel hoe ze uitziet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ondanks al die liefde en dat beetje wiet van je zit een date er niet in?
Oftewel een extended test zal moeten uitwijzen of hij echt niet kansloos is, ondanks wat zijn paspoort zegtquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik schrik altijd van die spur of the moment dates
Ik zou je eerst een beetje moeten leren kennen (ja naast geek ook nog een paar issues![]()
)
maar je bent welkom op mijn msn
Formulieren zijn via pm te verkrijgenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Oftewel een extended test zal moeten uitwijzen of hij echt niet kansloos is, ondanks wat zijn paspoort zegt
Ze heeft een fobo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
weet je uberhaupt wel hoe ze uitziet?
niet dat ik impliceer dat ze lelijk is ofzo, maar kweenie... ik zou niet zomaar random op date gaan met iemand waarvan ik totaal niet weet hoe ze uitziet.
En ik begon er niet eens over.quote:straks krijg je zoiets als wat ik die ene nacht had... met een bepaalde voluptueuze vrouw.....
Een lesbo die een gozer probeert te versieren?quote:of afgelopen vrijdag, toen ik versierd werd door een lesbo![]()
hehehe nou met voluptueus was ik eigenlijk nog erg mild.....quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:19 schreef purplerose het volgende:
nix mis met voluptueuze vrouwen heej
maar je beschrijft wel wat ik ook denk
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Oftewel een extended test zal moeten uitwijzen of hij echt niet kansloos is, ondanks wat zijn paspoort zegt
Maar het is niet de persoon die ik al jaren ken. Ik denk ook dat ik dat excuus nooit meer krijg, want hij vindt zelf dat hij niets mis heeft gedaan, hij vindt dat ik teveel drama maakte met het hele verhaal, denk ik dan. Maar, ik snap het niet. Vroeger was het nooit zo. Ik kan hem moeilijk dwingen te begrijpen dat het zo voelt als een ouder overlijdt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:09 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Communicatieve finesse heeft je ex in ieder geval niet. Maar hij heeft een andere definitie van vriendschap dan jij, en op dat excuus kun je eindeloos wachten, denk ik. Misschien is het beter om in te zien dat het een best begriploos iemand kan zijn. Negatieve dingen zien in je ex helpt heel erg bij de verwerking.
Bewijs!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey, dit is toch the internetzz? Alles wat hier gepost wordt is de waarheid. Dus als ik typ dat ik niet kansloos ben, is dat ook zo!
haha nouja weet ik veel.... maar toen ze op een gegeven moment met dr handen onder mijn shirt ging op de dansvloer en zei "je mag ook hetzelfde bij mij doen als je wil hoor" leek het me vrij duidelijk dat ze er wel zin in hadquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft een fobo.![]()
[..]
En ik begon er niet eens over.![]()
[..]
Een lesbo die een gozer probeert te versieren?Wat moet ik me hier nu bij voorstellen? Is dit een Monty Python sketch? Waar is de foto van de lariks?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:22 schreef Snowcold het volgende:
Kan men nog meer posten in zo'n korte tijd? Sodeju...
Daar lag ik dan op mijn verjaardag met 39.4 graden koorts op de bank, voelde me hartstikke beroerd met hoofd- en keelpijn inclusief. Ik lag te rillen met een dekentje op me heen, maar ondanks alles toch nog mijn 18e levensjaar overleefd en mag me dus nu ook 18 noemen! Ben verrast met vuurwerk en een mooie wensballon die ik voor mezelf mocht oplaten. Leuke kadootjes en veel geld gekregen, vooral met oog op mijn rijlessen. Eerste rijles ook achter de rug, was best eng (vooral als je n beetje ziek bent), maar viel uiteindelijk best mee.
Maar toen ik vanmorgen gebroken en koortsig nog in mijn bedje lag, dacht ik wel even aan hem en dat hij nu niet meer naar mij toe racet om me te verzorgen.... Achja![]()
Straks lekker uit eten als laatste verjaardagscadeau!Je wordt maar één keer 18!
Daar heb je helemaal gelijk in. Helaas, en nu ook gelukkig, verandert de tijd nagenoeg alles...quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar het is niet de persoon die ik al jaren ken. Ik denk ook dat ik dat excuus nooit meer krijg, want hij vindt zelf dat hij niets mis heeft gedaan, hij vindt dat ik teveel drama maakte met het hele verhaal, denk ik dan. Maar, ik snap het niet. Vroeger was het nooit zo. Ik kan hem moeilijk dwingen te begrijpen dat het zo voelt als een ouder overlijdt.
Ah ok das idd lief danquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hehehe nou met voluptueus was ik eigenlijk nog erg mild.....
she was more like giganormous.... and I was a little afraid of her
Gefeliciteerd, je bent legaal voor alle oude vieze mannetjes hier nuquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:22 schreef Snowcold het volgende:
Daar lag ik dan op mijn verjaardag met 39.4 graden koorts op de bank, voelde me hartstikke beroerd met hoofd- en keelpijn inclusief. Ik lag te rillen met een dekentje op me heen, maar ondanks alles toch nog mijn 18e levensjaar overleefd en mag me dus nu ook 18 noemen! Ben verrast met vuurwerk en een mooie wensballon die ik voor mezelf mocht oplaten. Leuke kadootjes en veel geld gekregen, vooral met oog op mijn rijlessen. Eerste rijles ook achter de rug, was best eng (vooral als je n beetje ziek bent), maar viel uiteindelijk best mee.
Maar toen ik vanmorgen gebroken en koortsig nog in mijn bedje lag, dacht ik wel even aan hem en dat hij nu niet meer naar mij toe racet om me te verzorgen.... Achja![]()
Danku! Voel me gelukkig al een stuk beter nuquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] En beterschap natuurlijk!
* EviL_AleX geeft toe dat hij dat ook dachtquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent legaal voor alle oude vieze mannetjes hier nu
hehehe....ja daar zou je het mee kunnen vergelijkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah ok das idd lief dan
Is het zo een weeman die verstikt wordt door een giganormous in een aflevering van jackass idee?
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:39 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij ben ik niet kansloos. *checkt paspoort* Nee, kansloos staat er niet in.
Jij blij, of niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent legaal voor alle oude vieze mannetjes hier nu
Helaas gaat ie dat nooit zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar het is niet de persoon die ik al jaren ken. Ik denk ook dat ik dat excuus nooit meer krijg, want hij vindt zelf dat hij niets mis heeft gedaan, hij vindt dat ik teveel drama maakte met het hele verhaal, denk ik dan. Maar, ik snap het niet. Vroeger was het nooit zo. Ik kan hem moeilijk dwingen te begrijpen dat het zo voelt als een ouder overlijdt.
Awww, dankje! Dat is echt schattig!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:25 schreef RemcoDelft het volgende:
Snowcold: [ afbeelding ]
En ook: [ afbeelding ] Beterschap!
Je moest eens weten.quote:
gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:22 schreef Snowcold het volgende:
Jong vies mannetje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Date?![]()
(nee ik ben geen vies oud mannetje... dus helaas, ik mag niet mee doen)
Excuus, na m'n 19th nervous breakdown van gisteren ben ik nu wat meer op de vleselijke toer.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:28 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dankjewel!
Trouwens veel vieze mannetjes in dit topic.
Ik dacht dat jij daar bang voor was?quote:
Zolang het maar geen ballen in me buik vieze mannetjes zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:28 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dankjewel!
It was a rethorical question.quote:
* EviL_AleX meldt zichquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:28 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dankjewel!
Ik ook.quote:
Ik ben bang voor eerste dates met vreemde mannen jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Excuus, na m'n 19th nervous breakdown van gisteren ben ik nu wat meer op de vleselijke toer.![]()
[..]
Ik dacht dat jij daar bang voor was?
Koot en Bie!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zolang het maar geen ballen in me buik vieze mannetjes zijn
Ik ben vies oud vrouwtje
Ben ik niet alleenquote:
En dan willen sommige mensen juist NIET ouder worden...quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:33 schreef Snowcold het volgende:![]()
Ach, ik mag nu ook vies zijn zonder dat men zich schaamt voor mn leeftijd.
Mooi toch!quote:
YES! EINDELIJK STEMRECHT!!!11quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:22 schreef Snowcold het volgende:
Bubbelbad?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koot en Bie!![]()
En als jij een vies oud vrouwtje bent, ben ik een vies oud mannetje.Even in bad dan maar.
Ze mogen nu openlijk op je geilen zonder de stempel "pedofiel" te krijgenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:33 schreef Snowcold het volgende:
![]()
Ach, ik mag nu ook vies zijn zonder dat men zich schaamt voor mn leeftijd.
En jij kunt de ideale man niet vinden??quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
zoveel vraag ik toch nie
Danke sehr!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:35 schreef J0ttem het volgende:
[..]
YES! EINDELIJK STEMRECHT!!!11![]()
![]()
Ahum, gefeliciteerd
En toch is het na 30 echt leuker.. Weet ook niet precies waarom.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:37 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Danke sehr!![]()
![]()
Hmm ja, ik zeg altijd dat ik na 21 niet meer ouder wil worden. Dus dan vier ik ook geen verjaardagen meer van mezelf.![]()
Mijn nicht is nu ook jarig, die is net 30 geworden. Maar ik heb niet echt gemerkt dat ze het nu leuker vindt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:38 schreef Miesjel het volgende:
[..]
En toch is het na 30 echt leuker.. Weet ook niet precies waarom.
Ja ik snap er ook nix van!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:36 schreef Miesjel het volgende:
[..]
En jij kunt de ideale man niet vinden??
wow.. ze bestaan.. moet goed zoeken..
Dus als wij daten betekent dat dat ik moederziel alleen met eenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben bang voor eerste dates met vreemde mannen ja
Er is altijd wel een 2strijd in me gaandehet wel willen maar ook hard weglopen als het zich voordoet gebeuren
Dat kan idd beamen al had ik graag dan 30 geblevenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:38 schreef Miesjel het volgende:
[..]
En toch is het na 30 echt leuker.. Weet ook niet precies waarom.
Heb ik. Zo'n asoding met jetstreams, massagestralen en stoomcabine.quote:
Dat zou goed kunnen ja, ben erg schrikachtig geworden. I take time to defrost en ik heb gemerkt dat mannen daar niet zoveel geduld voor hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus als wij daten betekent dat dat ik moederziel alleen met een [ afbeelding ] in de hand aan tafeltje in de kroeg zit, met achter me een gat in de muur in de vorm van jouw lichaam?
Nice!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ik. Zo'n asoding met jetstreams, massagestralen en stoomcabine.
Best decadent eigenlijk.
Dat valt natuurlijk ook pas te begrijpen als je 30 bent hè?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:42 schreef Snowcold het volgende:
Ik ben veel te jong om te begrijpen dat 30 leuker is... Toch zeggen oudere mensen vaker 'was ik nog maar 18' dan 'was ik nog maar 30'
Ik schijn ze van de RIAG vandaan te hebben gehaald. Dat is ook geen optie. Vandaar dat het zo'n koopje was.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook nix van!![]()
Misschien moet ik stoppen met mannen vanonder stenen mee naar huis te nemen![]()
Ja, wel het lichaam maar niet het verstand (of gebrek daaraan)quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:42 schreef Snowcold het volgende:
Ik ben veel te jong om te begrijpen dat 30 leuker is... Toch zeggen oudere mensen vaker 'was ik nog maar 18' dan 'was ik nog maar 30'
Daar wil ik dan wel een foto van zien.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus als wij daten betekent dat dat ik moederziel alleen met een [ afbeelding ] in de hand aan tafeltje in de kroeg zit, met achter me een gat in de muur in de vorm van jouw lichaam?
Damn nou zit je ook nog punten te scoren bij mequote:Op maandag 26 oktober 2009 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best decadent eigenlijk.
Ik ga eigenlijk met niks anders dan m'n badeendje in bad.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja, ben erg schrikachtig geworden. I take time to defrost en ik heb gemerkt dat mannen daar niet zoveel geduld voor hebben![]()
maarja als ik dan eenmaal defrosted ben
Oeh.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best decadent eigenlijk.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:44 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik schijn ze van de RIAG vandaan te hebben gehaald. Dat is ook geen optie. Vandaar dat het zo'n koopje was.
Van dat gat in de muur of van mijn beteuterde gezichtje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar wil ik dan wel een foto van zien.
Ik heb ook n badeendje! Hij is roze.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk met niks anders dan m'n badeendje in bad.![]()
[..]
Je kunt lekker snel defrosten in m'n stoomcabine?
Ik ook gelukkig. En de leerling die me laatst ouder schatte, werkt nu bij de Mac.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:44 schreef dick_laurent het volgende:
Ach leeftijd is ook maar een getal he....
bovendien word ik toch altijd jonger geschat dan ik ben hihihi![]()
dus...
ik verveel me
En zeker ook geen aankoopgarantie?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:44 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik schijn ze van de RIAG vandaan te hebben gehaald. Dat is ook geen optie. Vandaar dat het zo'n koopje was.
Beide op 1 foto natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van dat gat in de muur of van mijn beteuterde gezichtje?
Een paint maken is sneller denkquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar wil ik dan wel een foto van zien.
Wow.. dat klinkt als een complete klas van mij samen in een relatie.. Oeh, nee dank je. Ik heb nu vakantie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:46 schreef purplerose het volgende:
[..]heb ik ook es gedaan, ik met borderline, angststoornis en een verlatingsangst een relatie met een asperger met bindingangst
2 weken mensen, 2 weken
Bonnetje kwijt, je weet toch hoe dat gaat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zeker ook geen aankoopgarantie?
Idd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Een paint maken is sneller denk
wordt het niet eens tijd voor een leuk fobo Barbusse?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zeker ook geen aankoopgarantie?
Badeendjesquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk met niks anders dan m'n badeendje in bad.![]()
[..]
Je kunt lekker snel defrosten in m'n stoomcabine?
Goed plan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
wordt het niet eens tijd voor een leuk fobo Barbusse?![]()
kan je stomende fotootjes van jezelf laten zien met je badeend in je jacuzzi ding
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:46 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik heb ook n badeendje! Hij is roze.
We zijn gelukkig nog wel steeds vriendenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:48 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Wow.. dat klinkt als een complete klas van mij samen in een relatie.. Oeh, nee dank je. Ik heb nu vakantie.
2 weken is dan al best wel lang. Hulde.
kan jij met paint omgaan?quote:
I second that motion!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
kan je stomende fotootjes van jezelf laten zien met je badeend in je jacuzzi ding
Camo duckiequote:Op maandag 26 oktober 2009 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een fiere design-eend, zoiets als deze:
[ afbeelding ]
Am I cool or what?
Normaal ben ik al blits met mijn bad waar je gemakkelijk met z'n tweeën in kunt liggen zonder elkaar uit het water te drukken. Helaas zonder waterstomen en het stomen(de sex) moet je zelf verzorgen.quote:
Ik zie net jouw fobo en ik zou ook niet geloven dat jij 27 bent, je ziet er idd veel jonger uit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Camoquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Am I cool or what?
Ik heb geen goede paintskilzz.quote:
Yup. Helaas niet al te functioneel in een wit bad.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:53 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik zie net jouw fobo en ik zou ook niet geloven dat jij 27 bent, je ziet er idd veel jonger uit.
En best lekker.
Zeer cool. Dat camo doet me denken aan mijn ex, die droeg altijd legerbroeken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Am I cool or what?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zijn naam is Harold Wilberforce Clifton III.
Get a room, you two.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:53 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik zie net jouw fobo en ik zou ook niet geloven dat jij 27 bent, je ziet er idd veel jonger uit.
En best lekker.
Dit versnelt het verwerkingsproces.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Get a room, you two.Dit is een gebroken-hart-topic voor vieze oude mannetjes en vrouwtjes, geen date-topic.
Anders had ik er nu vast wel eentje gehad.
Maar jij hebt 'n site vol met foto's.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:57 schreef purplerose het volgende:
iedereen nu razendsnel bij dick in zn fobo gluren zoals het vieze oude mannetjes en vrouwtjes betaamt
Vette naam voor die stoere duckquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup. Helaas niet al te functioneel in een wit bad.Wel helemaal de bom, dat dan weer wel. En zijn naam is Harold Wilberforce Clifton III.
Ah, een soort "neuk-je-gebroken-hart-uit-je-systeem"-therapie? Dan is het goed. Dekt de verzekering het?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:57 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dit versnelt het verwerkingsproces.
En ik wacht met smart tot jij ook een fobo met foto's hebtquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij hebt 'n site vol met foto's.
Zo doen de meeste mannen mensen datquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, een soort "neuk-je-gebroken-hart-uit-je-systeem"-therapie? Dan is het goed. Dekt de verzekering het?
Ik wou eigenlijk onze kat zo noemen, maar dat vond m'n ex niet goed.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Vette naam voor die stoere duck![]()
mijn hart is inmiddels niet meer zo gebroken hoor (superlijm bij de praxis gehaald hi hi hi ... ok fuck die was lame)quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, een soort "neuk-je-gebroken-hart-uit-je-systeem"-therapie? Dan is het goed. Dekt de verzekering het?
Het feit dat het eendjes zijn doet me denken aan dat me ex ook badeendjes spaartquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:56 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Zeer cool. Dat camo doet me denken aan mijn ex, die droeg altijd legerbroeken.
Nou Barbusse, je weet wat je te doen staatquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
En ik wacht met smart tot jij ook een fobo met foto's hebt
Even bezoekje gemaakt aan je foto-site.. zitten echt ongelooflijk mooie tussen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zo doen de meeste mannen mensen dat
Wat een raar wijfquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk onze kat zo noemen, maar dat vond m'n ex niet goed.So the name passed on to his Lordnessship the duck.
Oe, dankjequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:03 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Even bezoekje gemaakt aan je foto-site.. zitten echt ongelooflijk mooie tussen!
Ik heb dit al eens eerder gezegd, maar ik post op Fok!, wat de garantie is dat ik een Griekse God met een pielemuis (quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
En ik wacht met smart tot jij ook een fobo met foto's hebt
Ja laat maar es zien wat je in huis hebtquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou Barbusse, je weet wat je te doen staat
smeer je goddelijke lijf in met olie en ga in die stoomcabine zitten met je army-duck.... en laat die camera maar flitsen!!!
NSFWquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou Barbusse, je weet wat je te doen staat
smeer je goddelijke lijf in met olie en ga in die stoomcabine zitten met je army-duck.... en laat die camera maar flitsen!!!
dude ik heb je gezien, je bent echt geen quasimodo hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb dit al eens eerder gezegd, maar ik post op Fok!, wat de garantie is dat ik een Griekse God met een pielemuis () van 25 cm ben, en uiteraard beschik over een IQ van 174 en bijzonder goede social skills.
Maar de waarheid gebied me te zeggen dat ik niet zomaar foto's van mezelf op internet durf te zetten.
Ja, ik heb d'r volgens mij vanonder dezelfde steen gehaald als waar jou ex vandaan kwam.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat een raar wijfzo een toffe naam
quote:
Make love not warquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
mijn hart is inmiddels niet meer zo gebroken hoor (superlijm bij de praxis gehaald hi hi hi ... ok fuck die was lame)
maar een beetje liefde kan een mensch altijd gebruiken toch
We zullen niet lachen, beloofdquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb dit al eens eerder gezegd, maar ik post op Fok!, wat de garantie is dat ik een Griekse God met een pielemuis () van 25 cm ben, en uiteraard beschik over een IQ van 174 en bijzonder goede social skills.
Maar de waarheid gebied me te zeggen dat ik niet zomaar foto's van mezelf op internet durf te zetten.
Dat is nu juist waar ik bang voor ben.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Make love not war
[..]
We zullen niet lachen, beloofd
Oh. 20cm dan maar?quote:en 25cm is veuls te groot
Eensch.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
dude ik heb je gezien, je bent echt geen quasimodo hoor![]()
dus wees niet zo'n fucking emo en pak die camera
Wel van de bovenkant meten he!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is nu juist waar ik bang voor ben.![]()
[..]
Oh. 20cm dan maar?
Nou ben ik best geek voor een 35jarige maar deze afkorting was ik nog nie tegengekomen. Explain pleasequote:
Voortaan maar over de stenen heenlopen ipv ze om te kerenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik heb d'r volgens mij vanonder dezelfde steen gehaald als waar jou ex vandaan kwam.
Ik durf het wel op internet, maar niet op Fokquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Not Suitable For Work. M.a.w. alleen thuis klikken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nou ben ik best geek voor een 35jarige maar deze afkorting was ik nog nie tegengekomen. Explain please
[..]
Volgens m'n moeder lijk ik op een jonge Alain Delon. Wat ik maar als een compliment aan neem.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
dude ik heb je gezien, je bent echt geen quasimodo hoor![]()
dus wees niet zo'n fucking emo en pak die camera
Daar kan je hele toffe urban pics maken jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:06 schreef Miesjel het volgende:
[..]
[wel-heel-erg-offtopic]
Ik wil binnenkort eens naar een gebied met oude fabrieken. Daar lijkt het me echt heel erg mooi foto's maken. Beetje vergrotende lens mee en knip maar raak voor een knaak.
[/wel-heel-erg-offtopic]
tussen de 15 en 19cm is genoeg hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is nu juist waar ik bang voor ben.![]()
[..]
Oh. 20cm dan maar?
Waarover? Dat ik EMÓÓÓÓÓÓÓÓÓ ben?quote:
Vrijwel dit hele topic is nochtans best vrolijk van aard toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:12 schreef Miesjel het volgende:
Kan iemand me even een trap verkopen. Eigenlijk gaat alles goed, maar ik voel me afglijden naar weer een dipje. Misschien ook wel te verwachten (net sessies met de psych afgerond, nu moet ik het alleen doen), maar ik vind het stom van mezelf om hier nog steeds rond te hangen.
Bleuh.
Ok thx! Ben ik er eindelijk achterquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Not Suitable For Work. M.a.w. alleen thuis klikken.
Met alain delon was idd nix misquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens m'n moeder lijk ik op een jonge Alain Delon. Wat ik maar als een compliment aan neem.![]()
Dat ze er direct achteraan zei dat ze hem toen ze jong was verschrikkelijk lekker vond vind dan wel weer een beetje dubieus...
boeiend..... doe niet zo emoquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:12 schreef Miesjel het volgende:
Kan iemand me even een trap verkopen. Eigenlijk gaat alles goed, maar ik voel me afglijden naar weer een dipje. Misschien ook wel te verwachten (net sessies met de psych afgerond, nu moet ik het alleen doen), maar ik vind het stom van mezelf om hier nog steeds rond te hangen.
Bleuh.
Ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarover? Dat ik EMÓÓÓÓÓÓÓÓÓ ben?
Oh, zeker wel! Ook erg leuk (wel wat anders dan een maand of wat geleden). En ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrijwel dit hele topic is nochtans best vrolijk van aard toch?
En enorm onuitstaanbaar arrogant.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:13 schreef purplerose het volgende:
Met alain delon was idd nix misdie man was zeer gewild
quote:
Ik had werkelijk geen idee wie de fuck dat was, maar heb 'm even ge-googled....en ik moet concluderen dat ik jou er niet heel erg op vind lijken.... maar ik heb je ook maar 1X gezien he.... dus jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens m'n moeder lijk ik op een jonge Alain Delon. Wat ik maar als een compliment aan neem.![]()
Dat ze er direct achteraan zei dat ze hem toen ze jong was verschrikkelijk lekker vond vind dan wel weer een beetje dubieus...
is best logisch dat je zenuwen nog wat rauw zijn van de sessie, heb ik ook meestal wel. Je voelt je kwetsbaar en alles komt harder binnen. Gun jezelf wat tijd, en het is niet stom hier te hangen, beter praten met ons dan alleen zitten piekeren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:12 schreef Miesjel het volgende:
Bleuh.
Waar blijven de foto's?quote:
M'n moeder is ook niet echt objectief hè?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik had werkelijk geen idee wie de fuck dat was, maar heb 'm even ge-googled....en ik moet concluderen dat ik jou er niet heel erg op vind lijken.... maar ik heb je ook maar 1X gezien he.... dus ja
iemand zei laatst tegen mij dat ik op een of andere acteur uit GTST leek.... toen had ik even gekeken, en had ik echt zoiets van Nooooooooo fucking way
Ik ga dadelijk ergens eten. Samen met een vriendin vieren dat ze een nieuw vriendje heeft en een nieuwe baan. Nu even heel hard muziek luisteren.. ff mezelf een beetje oppeppen. Gaat goed komen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
is best logisch dat je zenuwen nog wat rauw zijn van de sessie, heb ik ook meestal wel. Je voelt je kwetsbaar en alles komt harder binnen. Gun jezelf wat tijd, en het is niet stom hier te hangen, beter praten met ons dan alleen zitten piekeren.
truequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
M'n moeder is ook niet echt objectief hè?Maar vergeleken worden met Alain Delon is toch wel van een andere klasse dan één of andere GTST-josti.
Ik zit nu ook keihard BZN te draaien..... supervette shit!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:18 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk ergens eten. Samen met een vriendin vieren dat ze een nieuw vriendje heeft en een nieuwe baan. Nu even heel hard muziek luisteren.. ff mezelf een beetje oppeppen. Gaat goed komen.
Je hebt me toch gezien? Ik heb daarbij toch een onuitwisbare indruk achter gelaten?quote:
zn films vind ik dan weer nixquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En enorm onuitstaanbaar arrogant.Begin nu te twijfelen wat ze dus precies bedoelde met dat ik op hem zou lijken...
Wel een briljant acteur, dat dan weer wel.Als ik een film van hem opzet, wil je dan wel met m'n pielemuis (
) spelen tijdens het kijken?
Arme dick_laurent.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:19 schreef Snowcold het volgende:
Nog even terugkomend op je reactie, ik doe niet aan 'uit het systeem neuken', ik ben net 18 geworden, wat verwacht je van me.Bovendien doe ik veel liever knuffelen.
![]()
Dit topic gaat als een speer, we komen vanavond nog bij deel 100!
De film is dan ook niet datgene waar jij je op moet concentreren hè?quote:
Ik heb je toen gemist, dus ik wil het wel zien.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt me toch gezien? Ik heb daarbij toch een onuitwisbare indruk achter gelaten?
oh well.... ik was tenminste nog niet kansloos over mijn "pielemuis" begonnenquote:
Ja, jij durfde toen niet...quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:21 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik heb je toen gemist, dus ik wil het wel zien.
dat kan ik met 1 oog dicht en een hand achter me rug om vastgebondenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De film is dan ook niet datgene waar jij je op moet concentreren hè?
heb ik vrijdag gedaan.... kreeg een lesbo achter me aan..... very disturbingquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Voor neuken ga je maar naar Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |