Vorige topic: de kunst van het loslaten van je ex - deel 92quote:Op maandag 26 oktober 2009 03:56 schreef Barbusse het volgende:
Een lange wandeling met de hond van de buren, een gewelddadige film, een samuraizwaard, ouderwetse hiphop en geen slaap: m'n dipje is weg.![]()
Amen to that. Maandag waren we nog aan het plannen aan het maken om te gaan samenwonen en dinsdag was het plots uit. Vrouwen kunnen wonderbaarlijk binnen een uur 180graden draaien.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hah.... zoiets komt mij bekend voor.... ja jonge, vrouwen....
het ene moment zeggen ze 'ik hou van je, ik wil nooit meer zonder jou' en een paar dagen later weten ze niet eens meer wie je bent
Daarom TVP ik nog een keertje meequote:Op maandag 26 oktober 2009 08:56 schreef Metalfreak het volgende:
Fipo!!!
Wil het toch nog even volgen allemaal...
Heel herkenbaar:)quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:27 schreef formerjellybean het volgende:
Over veranderen van gedachten gesproken, de laatste acties maken het mij zo makkelijk om over hem heen te komen.
Ik had ook nooit gedacht dat ik op dat punt zou komen maar door de vele teleurstellingen zie ik hem nu heel anders.
Ik heb er geen spijt van dat ik met hem ben geweest maar ik zou het niet weer doen nu ik weet wat ik weet.
Trouwens meneer heeft iets hufterigs gedaan dat ik vorige week niet met hem ben geweest, hij heeft aan vrienden rondgebazuind van wel. Zijn vrienden kwamen het aan mij vragen en toen wist ik genoeg.
Ik heb zoiets van ik weet wel beter en probeer er boven te staan.
Zal mijn ex ook wel over mij doen als ze ooit een nieuwe vriend krijgt, ik kreeg ook wel eens gare verhalen over haar vorige ex te horenquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:50 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
die van mij heeft alle privegebeurtenissen in onze relatie doorgeluld aan zijn nieuwe vriendin.
Dat neemt niet weg dat het gewoon een kutactie is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:16 schreef J0ttem het volgende:
Ziezo, tvp maar weer
[..]
Zal mijn ex ook wel over mij doen als ze ooit een nieuwe vriend krijgt, ik kreeg ook wel eens gare verhalen over haar vorige ex te horen
Maarja, dat zal niet lang meer duren schat ik, je blijft niet zonder reden tot 2:00 op MSN (iets wat ze normaal nooit deed).
Achja, zij kan mij blijkbaar van de éne op de andere dag uit haar leven verwijderen, dan zit er niets anders op dan het zelfde (proberen) te doen ~_~
Jeetje wat heftig..quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:44 schreef Kwartje7 het volgende:
Jee, krijg weer steeds meer hoop. Hoop doet leven, maar ook:
geef zo snel mogelijk alle hoop op! Hoop houden werkt slopend, en zorgt dat je niet begint met het verwerken. (Citaat van RemcoDelft)
Wat moet ik nu doen. Hij zegt inderdaad dat hij niet weet wat hij wil, maar slaapt wel bij haar in huis (logeerkamer) en heeft nog geen seks gehad. Ik denk wel dat dat waar is. Misschien naief, maar ik wil ook graag dat het beter wordt. Laat mij maar in mijn waan.
Onze kinderen hebben ook zo'n verdriet. Mijn oudste had vannacht vele nachtmerries en riep continu om zijn vader in zijn slaap. Hij merkt natuurlijk ook dat zijn vader het allemaal niet weet en nog steeds van zijn moeder houdt.
Net een lang telefoongesprek gehad en gevraagt of hij sterk wil worden en op zichzelf een keuze wil maken en niet bij haar, want dan voelt hij schuldig tov mij. Zijn keuze kan hij dan niet maken. Nadat hij sterk is geweest en een keuze heeft gemaakt, kan ik pas sterker worden, want nu leef ik op hoop.
Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar je ex is volgens mij niet erg volwassen. Of gedraagt niet zo. Leugens kan gewoon niet. Ze probeert jullie vrienden zo aan zich te binden en dat zij slecht over jou gaan denken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:47 schreef formerjellybean het volgende:
Inderdaad sommige dingen doe je niet.
Met nieuwe relaties kan ik me wel voorstellen dat er over ex gesproken word.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom je dit aan gewone vrienden verteld. Wat hebben die te maken met je sexleven? En waarom ga je iets zeggen tegen je vrienden wat niet gebeurd is? Wat denk je daarmee te bereiken?
Misschien dat zij dan toch een reactie van jou wil. Of juist om je te kwetsen zodat zij zichzelf beter kan voelen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:47 schreef formerjellybean het volgende:
Inderdaad sommige dingen doe je niet.
Met nieuwe relaties kan ik me wel voorstellen dat er over ex gesproken word.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom je dit aan gewone vrienden verteld. Wat hebben die te maken met je sexleven? En waarom ga je iets zeggen tegen je vrienden wat niet gebeurd is? Wat denk je daarmee te bereiken?
Herkenbaar!! Maar goed inderdaad dat je het ziet als die tedere momenten, ik denk ook meestal dat dat hetgene is wat je mist.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:03 schreef dick_laurent het volgende:
Bwwoooaaahhhhhh
Zo goddamn zeg, ik moet zeggen dat ik eigenlijk de laatste tijd erg positief in het leven sta.... Onderneem veel, ga lekker uit... doe mijn ding.
Zodoende mis ik mijn ex eigenlijk nauwelijks..... maar vannacht kwam alles effe keihard in een droom weer terug.
Droomde erg realistisch over haar, dat ze naast me lag en dat we elkaar weer aanraakten en lol met elkaar maakten.
Dat was wel even wakker worden met een flinke kater (en ik heb niet eens wat gedronken gister)
Nu ik zo terug kijk op alles denk ik dat ik meer de mooie tedere momenten met haar mis dan de relatie zelf. Gewoon iemand die je een knuffel en een kus geeft en vraagt hoe het met je gaat...
Ik zou nu ook absoluut geen relatie meer met haar willen...zeker niet. Maar ik heb wel hele mooie herinneringen met haar en ja...als die dan even terugkomen in een droom dan heb je wel ff zoiets van 'shit'.
Afijn... klein dipje dus alhier. Maar komt wel weer goed hoor
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:58 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar je ex is volgens mij niet erg volwassen. Of gedraagt niet zo. Leugens kan gewoon niet. Ze probeert jullie vrienden zo aan zich te binden en dat zij slecht over jou gaan denken.
Ik denk dat je hier best eens gelijk in kan hebben. Ik trap er ook niet in omdat dit ook iets is waar ik boven wil staanquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Misschien dat zij dan toch een reactie van jou wil. Of juist om je te kwetsen zodat zij zichzelf beter kan voelen.
Dat is in ieder geval wat mijn ex wilde, maar alleen al om zulke acties wil ik niets meer met hem te maken hebben en heeft hij uiteindelijk alleen zichzelf er mee.
Daar verdenk ik de mijne ook van.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Misschien dat zij dan toch een reactie van jou wil. Of juist om je te kwetsen zodat zij zichzelf beter kan voelen.
Dat is in ieder geval wat mijn ex wilde, maar alleen al om zulke acties wil ik niets meer met hem te maken hebben en heeft hij uiteindelijk alleen zichzelf er mee.
Inderdaad... ik heb vandaag voor het eerst echt een "dip" gevoel sinds 3 weken ofzo.... dus dat vind ik best acceptabel. De volgende dip verwacht ik bij deze pas over minimaal een maandquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:25 schreef EviL_AleX het volgende:
Zo'n verwerkingsproces is toch iets van Luctor et Emergo.
Maar de dipjes nemen af in frequentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |