"Zo voelt het dus"quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Klacht 1: Iraniėrs randen onze vrolijke, lenige doch enigzins naļve Froukje aan
Klacht 2: Zelfs een Iranier in uniform doet mee
Klacht 3: De cameraman komt ook niet te hulp
Nico Zwinkels wel, maar die hebben ze eruit geknikkerd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:40 schreef fockonfockoff het volgende:
Zouden ze dat ook in NL durven he?
Zonder camera voor z'n hoofd zou hij ook kusjes krijgen...quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:53 schreef ABombali het volgende:
Hoe kan die cameraman gewoon blijven filmen en niet helpen? :/
Je wilt gewoon zelf aan haar tieten zittenquote:Op maandag 26 oktober 2009 03:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maar OT : helemaal die laatste d00d die daar "werkt" zit gewoon even lekker aan dr tieten enzo![]()
Ziek
Doe normaal zeg...quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:51 schreef ABombali het volgende:
Kijk dan wat ze aanheeft...het is niet goed te praten maar ze lokt het bijna uit...
Dan zag je niet hoever het kan escaleren en had je weer niets geleerd he?quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:53 schreef ABombali het volgende:
Hoe kan die cameraman gewoon blijven filmen en niet helpen? :/
Dit "nieuws" is al 3 jaar oud.quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Klacht 1: Iraniėrs randen onze vrolijke, lenige doch enigzins naļve Froukje aan
Klacht 2: Zelfs een Iranier in uniform doet mee
Klacht 3: De cameraman komt ook niet te hulp
Nou ik poste even namens zij die op haar beeltenis enig handmatig hoogtepunt hebben mogen bereiken evenals zij die haar als de hunnen beschouwen daar zij een Nederlandse deerne is die op onze kosten naar een barbaars land ging om ons te wijzen op de fijne aspecten van Iran als vakantieland.quote:Op maandag 26 oktober 2009 03:05 schreef Nosh het volgende:
Onze Froukje? Hebben wij d'r verwekt ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat stellen ze op prijs. Met een beetje mazzel mag je zelfs waterpijp meeroken met de familie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 03:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ken meisjes uit Iran. Zijn ze dit soort dingen daar gewend en kan ik het dus ook doen bij hun?
Maar fok blijft berichten plaatsen die in hun ogen moslims in een kwaad daglicht stellen. Ik bedoel, je bent een extreem rechts forum of je bent het niet.quote:
En toch is het goed dat iemand dat extreemrechtse forum blijft voorzien met caps van blote d-sterretjes in camerahuizen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 04:11 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Maar fok blijft berichten plaatsen die in hun ogen moslims in een kwaad daglicht stellen. Ik bedoel, je bent een extreem rechts forum of je bent het niet.
Dudequote:Op maandag 26 oktober 2009 02:51 schreef ABombali het volgende:
Kijk dan wat ze aanheeft...het is niet goed te praten maar ze lokt het bijna uit...
En dit soort uitspraken slaan als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 04:11 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Maar fok blijft berichten plaatsen die in hun ogen moslims in een kwaad daglicht stellen. Ik bedoel, je bent een extreem rechts forum of je bent het niet.
Dat was dus een keiharde rake uitspraak wat knalt als een bom.quote:Op maandag 26 oktober 2009 04:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
En dit soort uitspraken slaan als een lul op een drumstel.
ik hoor anders geen harde knal hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 06:06 schreef AAA2009 het volgende:
[..]
Dat was dus een keiharde rake uitspraak wat knalt als een bom.
Deze reactie siert je niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:06 schreef Levolution het volgende:
Wat een achterlijk teringvolk is het toch ook. Apen zijn het. Untermenschen.
Die westerse lichtekooi bukt zich voor de grote satan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:36 schreef DrDentzz het volgende:
Ach joh dat vindt ze net leuk, in dat hoerenpak. Allah akbar.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:24 schreef DarkElf het volgende:
waarom slaat ze hem niet?
Verkrachting en aanranding ook.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:25 schreef r0binhood het volgende:
[..]
agent slaan staat mischien steniging op daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |