Rus tohumu istequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Grappig detail: de Ottomanen hebben mede door het verraad van Murat Giray (Krim-khan) Wenen niet in kunnen nemen. Merzifonlu Kara Mustafa pasha zou ruzie met hem hebben gehad en hem beledigd hebben ('Jullie eten paardenvlees'), waarna Murat Giray niet op kwam dagen op het slagveld. Historici denken dat de Ottomanen anders Wenen in hadden kunnen nemen.
Welk dorp?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Onze koy bestaat gewoon niet, wat is dit
Niet per definitie alle Tatars.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tatar is trouwens mix tussen Mongool en Turk. Net zoals de "oorspronkelijke nomaden die naar Perzië gingen" ook al gemixed waren met Mongolen.
Ja dikke fout van Kara Mustafa pasha. Er wordt gezegd dat hij zelfs een klap heeft gegeven aan Giray han. Dat moet je dus niet flikken bij een opperbevelhebber. En al helemaal niet bij een Tatar met een opvliegend karakter. Dikke faal van Kara Mustafa pasha. Ze gingen ruzie maken over de buit heb ik ook nog vaak gelezen. Dat laat al zien dat de Osmanen/Krim-Tataren allang al niet meer de geweldige mensen waren zoals die bij de overname van Istanbul. Dat is denk ik de échte reden van falen. (Allah bilir tabii).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Grappig detail: de Ottomanen hebben mede door het verraad van Murat Giray (Krim-khan) Wenen niet in kunnen nemen. Merzifonlu Kara Mustafa pasha zou ruzie met hem hebben gehad en hem beledigd hebben ('Jullie eten paardenvlees'), waarna Murat Giray niet op kwam dagen op het slagveld. Historici denken dat de Ottomanen anders Wenen in hadden kunnen nemen.
Beter geen peterselie lusten, dan lusten met Peter en Selie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:35 schreef Min-e het volgende:
Ik lust geen peterselie. (Uiteraard is dit gewoon een ordinaire TVP)
Herseye maydonoz olmaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:35 schreef Min-e het volgende:
Ik lust geen peterselie. (Uiteraard is dit gewoon een ordinaire TVP)
En daarna gingen ze de liefde bedrijven met de Russenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:36 schreef Burakius het volgende:
Trouwens gingen de Tataren na dat klap geval een ander gedeelte van de stad beleggen, en daarna pas zijn ze weggegaan (40.000 ruiters , kiss them goodbye).
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Beter geen peterselie lusten, dan lusten met Peter en Selie.
Bemoei jullie er even lekker niet mee. Gewoon doorgaan met de geschiedenislessen.quote:
Ja, ga door, is leuk om mee te lezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
[..]
Bemoei jullie er even lekker niet mee. Gewoon doorgaan met de geschiedenislessen.
Liever met Russen, dan met Gayreeks.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En daarna gingen ze de liefde bedrijven met de Russen
Ik wacht op Magniquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ga door, is leuk om mee te lezen.
Weet je het zeker??quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
Liever met Russen, dan met Gayreeks.
Ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Merzifonlu had hem natuurlijk niet moeten beledigen, gezien hij hem nodig had bij de strijd, en Murat Giray had zijn persoonlijke geschil met Merzifonlu tijdelijk achterwege moeten laten voor het grotere doel. Voor ons is het nu natuurlijk makkelijk praten, aangezien we niet weten wat er zich precies heeft afgespeeld tussen hen, maar bedenk je eens hoe anders de geschiedenis had kunnen lopen als Murat Giray wél op het slagveld was verschenen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja dikke fout van Kara Mustafa pasha. Er wordt gezegd dat hij zelfs een klap heeft gegeven aan Giray han. Dat moet je dus niet flikken bij een opperbevelhebber. En al helemaal niet bij een Tatar met een opvliegend karakter. Dikke faal van Kara Mustafa pasha. Ze gingen ruzie maken over de buit heb ik ook nog vaak gelezen. Dat laat al zien dat de Osmanen/Krim-Tataren allang al niet meer de geweldige mensen waren zoals die bij de overname van Istanbul. Dat is denk ik de échte reden van falen. (Allah bilir tabii).
Ik wacht op het moment dat Burakius erachter komt dat ie eigenlijk een vuilinisbakkenrasje is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ga door, is leuk om mee te lezen.
Correctomundoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die reageert toch al een tijdje niet meer?
Slaven hebben tenminste nog een grootste Russische Rijk. Wat kan ik nou van de Grieken zeggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je het zeker??![]()
Weetje wie ook Rus tohumu zijn? Kirgizlar! Zij hebben in de mannelijke lijn iets van 70% Slav bloed. Hahahahaha
Jep we weten het natuurlijk niet zeker. Maar goed zoals ik al zei, ze waren erg anders dan de soldaten bij Istanbul. Onun icin Allah zaferi vermedini düsüniyorum. Wie gaat er nou ruzie maken over buit. Allahu alem natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Merzifonlu had hem natuurlijk niet moeten beledigen, gezien hij hem nodig had bij de strijd, en Murat Giray had zijn persoonlijke geschil met Merzifonlu tijdelijk achterwege moeten laten voor het grotere doel. Voor ons is het nu natuurlijk makkelijk praten, aangezien we ook niet precies weten wat er zich tussen hen heeft afgespeeld, maar bedenk je eens hoe anders de geschiedenis had kunnen lopen als Murat Giray wél op het slagveld was verschenen.
De Grieken zijn de grondleggers van de menselijke beschaving. Lang leve Griekenland.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Slaven hebben tenminste nog een grootste Russische Rijk. Wat kan ik nou van de Grieken zeggen
So what? Het gaat om je huidige staat. Net zoals met Casio en Texas instruments. Casio bedenkt die shizzle, en Texas instruments steelt het en verbetert: Texas > Casio.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De Grieken zijn de grondleggers van de menselijke beschaving. Lang leve Griekenland.
Tourkos kalos monos negros!!
En de Soemeriës, Akkadiërs, Babyloniërs, Perzen, Chinezen, Egyptenaren, etc., etc.?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De Grieken zijn de grondleggers van de menselijke beschaving. Lang leve Griekenland.
Tourkos kalos monos negros!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |