abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74098191
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:03 schreef Burakius het volgende:

[..]

Slav tohumu hahahaha. I asure u dat onze köy totaal niet in aanraking is geweest met Russen. Het was een volledige Tatar köy. Ik heb wel een plaatje maar moet het uploaden. Taraktas köyü en de andere ff vergeten. Ze zijn niet in aanraking geweest met Russen. Remember: ze zijn Krim-Tataren, ze woonden dus zeg maar in het huidige Zuid-Ukraine op dat schiereilandje.

En mijn moeders kant: Ja die zijn half/kwart Tjetjeens ofzo. Daar heb ik vast wel wat Georgisch of Armeens bloed van .
Jij durft met zekerheid te zeggen dat er in de 2000 jaar dat jouw soy met de Russen in aanraking is gekomen nooit enige inmenging is geweest? Tof

Als je Tstjetstjeens bent dan heb je Tstjetjeens bloed in je, geen Armeens of Georgisch
pi_74098276
The Crimean Tatars are descendants of a mix of Turkic (Bulgars, Khazars, Petchenegs and Cumans) and non-Turkic (Alans, Slavs, Romanians, Byzantine Greeks, Crimean Goths, Circassians) ethnic groups, as well as some Veneto and Genoa, who lived, settled (colonised) or were even brought as slaves by the Tatars themselves, in the Crimean peninsula and the adjacent areas north of the Black Sea (the Pontic-Caspian steppe).

pi_74098291
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:10 schreef Bortecinem het volgende:
The Crimean Tatars are descendants of a mix of Turkic (Bulgars, Khazars, Petchenegs and Cumans) and non-Turkic (Alans, Slavs, Romanians, Byzantine Greeks, Crimean Goths, Circassians) ethnic groups, as well as some Veneto and Genoa, who lived, settled (colonised) or were even brought as slaves by the Tatars themselves, in the Crimean peninsula and the adjacent areas north of the Black Sea (the Pontic-Caspian steppe).

Ik ben een pure Turk.
pi_74098328
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:10 schreef Bortecinem het volgende:

Voor zover ik weet zijn Kirim-Tatars niet gemixed, vanwege het homogeen blijven van de köyler, zoals bijvoorbeeld de Taraktas köy vantoen. Misschien dat de soldaten destijds buiten de Kirim - hanli zaad hebben verspreid.

Maar als het zo is, dan ben ik NOG meer geïnteresseerd om zo een haplogroep test te doen

p.s.

Wel raar dat gewoonweg alle kolonisten woden opgenoemd die er ooit hebben gewoond, maar die waren er niet meer destijds van de Gouden-Horde. Ik snap niet dat droog wordt aangenomen dat de Tataren dan ook dat in hun bloed zouden moeten hebben. Maar goed zal wel een kern van waarheid in zitten
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74098354
Zijn er in Aksaray veel Krim-Tataren?
Ik ben een pure Turk.
pi_74098369
Nee, je bent een Slav tohumu. Accept it!
pi_74098384
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zijn er in Aksaray veel Krim-Tataren?
In dorpen wel ja. Had ergens ooit wel een lijstje. Ook een paar nogai dorpen etc. Ik ken toevallig een vriend die woont dichtbij tuz gölü net zoals wij. In kirsehir zitten ook veel Tataren dacht ik.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74098393
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, je bent een Slav tohumu. Accept it!
DA KAMARAD!
pi_74098412
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:14 schreef Burakius het volgende:

[..]

In dorpen wel ja. Had ergens ooit wel een lijstje. Ook een paar nogai dorpen etc. Ik ken toevallig een vriend die woont dichtbij tuz gölü net zoals wij. In kirsehir zitten ook veel Tataren dacht ik.
Waarom was je er dan zo zeker van dat ik Grieks bloed in me zou hebben?
Waar kan je zo'n lijstje vinden met die koyler?
Ik ben een pure Turk.
pi_74098444
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waarom was je er dan zo zeker van dat ik Grieks bloed in me zou hebben?
Waar kan je zo'n lijstje vinden met die koyler?
http://tr.wikipedia.org/wiki/T%C3%BCrkiye'deki_Tatar_k%C3%B6yleri

Die van ons staat er niet eens bij. Zal het moeten toevoegen. Hamidiye köyü Aksaray.
pi_74098457
Never minddd
pi_74098484
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:18 schreef Bortecinem het volgende:
Bilmiyorem, er bestaat niet zoiets als het Turkse ras. De Turken zijn gevormd door verschillende rassen en stammen die zich bij elkaar aansloten om zo een leger te vormen. En zo zijn de Turken gevormd. De Tatars mogen dan wel iets meer Aziatische trekken hebben, het overgrote deel van hun genen is Slavisch/Russisch
Fok jou . Turkse ras bestaat wel, het is gewoon gemixed. Centraal-Azië als oorsprong.
pi_74098525
Kut. Heb je het toch gelezen. Ik heb geen zin in een discussie, ik wou je gewoon pesten
pi_74098538
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:17 schreef Burakius het volgende:

[..]

http://tr.wikipedia.org/wiki/T%C3%BCrkiye'deki_Tatar_k%C3%B6yleri

Die van ons staat er niet eens bij. Zal het moeten toevoegen. Hamidiye köyü Aksaray.
Onze staat er niet tussen, maar wij staan helemaal niet op internet. We zijn ook nog niet superlang in Kirsehir.
Ik ben een pure Turk.
pi_74098554
GEVONDEN!

http://tr.wikipedia.org/wiki/Hamidiye,_Aksaray

hehehehe.

Hamidiye, alaca abdul hamit zamaninda kurulmustur adi hamidiye olarak bilinir merkeze bagli Aksaraya 15 km dir adana yolu uzerinde bulunmakta organize sanayiine 2 km mesafededir. Köy halkı kırım türklerindendir. Rus mezaliminden kaçarak türkiyeye gelmiş ve şuanki hamidiye alaca kasabasının temellerini atmışlardır. Kırım türkleri aynı zamanda tatar olarakta bilinir.

Ik zei het toch, 100 jaar maar ong.
pi_74098565
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
Kut. Heb je het toch gelezen. Ik heb geen zin in een discussie, ik wou je gewoon pesten
Daarom moet je het laten staan.

Wat is er nu waar? Ik zeg altijd tegen m'n ma dat het Turkse ras niet bestaat, om zo een gesprek te starten, dan vraagt ze van wie ik die onzin heb.
Ik ben een pure Turk.
pi_74098577
We hadden jullie gewoon terug moeten drijven in de handen van de Russen. Jullie hebben niks te zoeken in een nep Turken land.
pi_74098598
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
We hadden jullie gewoon terug moeten drijven in de handen van de Russen. Jullie hebben niks te zoeken in een nep Turken land.
We hadden jullie terug moeten drijven in Vienna en zelf het Osmaanse heerschap over moeten nemen. Was het misschien niet gefaald.
pi_74098634
We hadden jullie nooit moeten toelaten in Anatolie. Kut Mongolen!!! Ga terug naar Mongolie!!
pi_74098636
Onze koy bestaat gewoon niet, wat is dit
Ik ben een pure Turk.
pi_74098667
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
We hadden jullie nooit moeten toelaten in Anatolie. Kut Mongolen!!! Ga terug naar Mongolie!!
Moet je een Timur-Lenk klap hebben zoals bij Ankara?
pi_74098688
Timur Lenk, een grotere barbaar dan Cengiz Han! Stomme Turken. Waarom rotten jullie niet gewoon op naar Mongolië?
pi_74098797
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Timur Lenk, een grotere barbaar dan Cengiz Han! Stomme Turken. Waarom rotten jullie niet gewoon op naar Mongolië?
Ik heb hier toevallig een boek staan: Sultan Yildirim Bayezid Han ve Fetret Devri- Cüneyd Harputlu

Die moet ik nog lezen om te weten wat er precies is gezegd in de brievenwisselingen tussen Sultan Bayezid en Timur-Lenk. De eerste pagina's die ik had gelezen kwam het vooral neer op arrogantie van Sultan Bayezid. Als ik het boek moet geloven dan.
pi_74098808
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:22 schreef Burakius het volgende:

[..]

We hadden jullie terug moeten drijven in Vienna en zelf het Osmaanse heerschap over moeten nemen. Was het misschien niet gefaald.
Grappig detail: de Ottomanen hebben mede door het verraad van Murat Giray (Krim-khan) Wenen niet in kunnen nemen. Merzifonlu Kara Mustafa pasha zou ruzie met hem hebben gehad en hem beledigd hebben in een opwelling ('Jullie eten paardenvlees'), waarna Murat Giray niet op kwam dagen op het slagveld. Historici denken dat de Ottomanen anders Wenen in hadden kunnen nemen.
pi_74098818
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Tatar is trouwens mix tussen Mongool en Turk. Net zoals de "oorspronkelijke nomaden die naar Perzië gingen" ook al gemixed waren met Mongolen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')