Ik en nog een gozer waren tijdens mijn vwo-periode de enige Turken die vwo deden op school, totdat hij besloot om te stoppen in de 5e klas en döner te gaan snijden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehm ik denk dat het aan mijn school ligt(al zou ik niet weten hoeveel Turken op andere havo/vwo scholen zitten), mijn school staat namelijk bekend als een kakker/nerd school
echt geluk gehad, eisen op onze school om te slagen zijn aangepast, regels gaan precies het jaar dat ik examen heb inquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ons profielwerkstuk was dik niet voldoende, maar ze lieten ons toch door, omdat de school anders 100% gezakt had voor havo n+t
iets met economiequote:Op maandag 26 oktober 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
goed van haar, weet jij al wat je gaat doen?
Hier wonen volgens mij wel meer Turken.
Versta je het een beetje? Ik bijna niet. Mijn vader kan een beetje Tataars. Echt jammer.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik luister de hele dag naar een goedkoop Tatar pop liedje, en stiekem vind ik het best leuk![]()
ik ben bang dat ik niet de economische richting op wil, terwijl ik e&m als profiel hebquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
iets met economieal 3 jaar zeg ik dat
Ik kom net een uurtje geleden van het concert van Taksim Trio, met Hüsnü Senlendirici aan de klarinet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik luister de hele dag naar een goedkoop Tatar pop liedje, en stiekem vind ik het best leuk![]()
Ja dikke epic failquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
Laat ik zeggen dat ik ongeveer 60% versta. Puuuuuh, bijna niks? En dat noemt zich een Tatar
Oh my gaaddd. Kan je wel Tstjetstjeens? Want dat ben je toch ook deels?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja dikke epic fail. Ken alleen " men aruvmen" en "sen netesin" en "ne depaytasin" en "bad" (is gezicht
). En nog zo een paar losse dingen.
Op YouTube vond ik het buiten een paar nummers ook niet veel aan, maar live is het best indrukwekkend. Ik ben ook maar gegaan omdat mij zusje persé Hüsnü wilde zien.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
Echt? Ik vind Taksim Trio echt niks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op YouTube vond ik het buiten een paar nummers ook niet veel aan, maar live is het best indrukwekkend. Ik ben ook maar gegaan omdat mij zusje persé Hüsnü wilde zien.
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://elo.pascalcollege.org/moodle/
kunnen jullie op deze site komen?
Nee Tjsetjeeens kan ik heeeleeemaaaalll niet. Het is ook niet echt duidelijk wanneer ze ooit uit Tjetjenië zijn gekomen (mijn Moeder kant).quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh my gaaddd. Kan je wel Tstjetstjeens? Want dat ben je toch ook deels?
Slav tohumu hahahaha. I asure u dat onze köy totaal niet in aanraking is geweest met Russen. Het was een volledige Tatar köy. Ik heb wel een plaatje maar moet het uploaden. Taraktas köyü en de andere ff vergeten. Ze zijn niet in aanraking geweest met Russen. Remember: ze zijn Krim-Tataren, ze woonden dus zeg maar in het huidige Zuid-Ukraine op dat schiereilandje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ene kant is Slav tohumu Tatar, andere kant is Kafkas.. en dat komt ons een neppe Turk noemen
Officieel gezien ben je toch een Nederlandse-allochtoon. Vergeet dat nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil weten wat ik ben, iemand vroeg laatst of ik zelf een beetje koerdisch ben, omdat ik koerden in bescherming nam. Eigenlijk ben ik gewoon een Hollander.
Ik wil zeker wel gaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Zijn er hier mensen van plan om naar 'Nefes' te gaan?
Ja, dat zeg ik als ik in de war ben over m'n afkomst.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Officieel gezien ben je toch een Nederlandse-allochtoon. Vergeet dat niet. Een Hollander is iets heel anders.
Woon je ook echt in Holland?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil weten wat ik ben, iemand vroeg laatst of ik zelf een beetje koerdisch ben, omdat ik koerden in bescherming nam. Eigenlijk ben ik gewoon een Hollander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |