abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74097558
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:40 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ehm ik denk dat het aan mijn school ligt(al zou ik niet weten hoeveel Turken op andere havo/vwo scholen zitten), mijn school staat namelijk bekend als een kakker/nerd school
Ik en nog een gozer waren tijdens mijn vwo-periode de enige Turken die vwo deden op school, totdat hij besloot om te stoppen in de 5e klas en döner te gaan snijden. Hij had echt totaal geen motivatie. Wel jammer van de gemiste kans.
pi_74097575
Ik luister de hele dag naar een goedkoop Tatar pop liedje, en stiekem vind ik het best leuk

pi_74097588
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:46 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ons profielwerkstuk was dik niet voldoende, maar ze lieten ons toch door, omdat de school anders 100% gezakt had voor havo n+t
echt geluk gehad, eisen op onze school om te slagen zijn aangepast, regels gaan precies het jaar dat ik examen heb in
Ik ben een pure Turk.
pi_74097613
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

goed van haar , weet jij al wat je gaat doen?
Hier wonen volgens mij wel meer Turken.
iets met economie al 3 jaar zeg ik dat
pi_74097617
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik luister de hele dag naar een goedkoop Tatar pop liedje, en stiekem vind ik het best leuk

Versta je het een beetje? Ik bijna niet. Mijn vader kan een beetje Tataars. Echt jammer.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74097641
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:48 schreef Ayca het volgende:

[..]

iets met economie al 3 jaar zeg ik dat
ik ben bang dat ik niet de economische richting op wil, terwijl ik e&m als profiel heb
Ik ben een pure Turk.
pi_74097649
Laat ik zeggen dat ik ongeveer 60% versta. Puuuuuh, bijna niks? En dat noemt zich een Tatar
pi_74097674
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:47 schreef Bortecinem het volgende:

Ik kom net een uurtje geleden van het concert van Taksim Trio, met Hüsnü Senlendirici aan de klarinet.
Het was echt prachtig.

pi_74097694
Echt? Ik vind Taksim Trio echt niks
pi_74097700
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
Laat ik zeggen dat ik ongeveer 60% versta. Puuuuuh, bijna niks? En dat noemt zich een Tatar
Ja dikke epic fail . Ken alleen " men aruvmen" en "sen netesin" en "ne depaytasin" en "bad" (is gezicht ). En nog zo een paar losse dingen.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74097746
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:51 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ja dikke epic fail . Ken alleen " men aruvmen" en "sen netesin" en "ne depaytasin" en "bad" (is gezicht ). En nog zo een paar losse dingen.
Oh my gaaddd. Kan je wel Tstjetstjeens? Want dat ben je toch ook deels?
pi_74097755
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
Echt? Ik vind Taksim Trio echt niks
Op YouTube vond ik het buiten een paar nummers ook niet veel aan, maar live is het best indrukwekkend. Ik ben ook maar gegaan omdat mij zusje persé Hüsnü wilde zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74097785
http://elo.pascalcollege.org/moodle/
kunnen jullie op deze site komen?
Ik ben een pure Turk.
pi_74097802
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Op YouTube vond ik het buiten een paar nummers ook niet veel aan, maar live is het best indrukwekkend. Ik ben ook maar gegaan omdat mij zusje persé Hüsnü wilde zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha
pi_74097835
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://elo.pascalcollege.org/moodle/
kunnen jullie op deze site komen?
pi_74097913
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:55 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

ik probeer het morgen wel nog een keer, rotsite
Ik ben een pure Turk.
pi_74098002
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:53 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh my gaaddd. Kan je wel Tstjetstjeens? Want dat ben je toch ook deels?
Nee Tjsetjeeens kan ik heeeleeemaaaalll niet. Het is ook niet echt duidelijk wanneer ze ooit uit Tjetjenië zijn gekomen (mijn Moeder kant).
pi_74098064
Ene kant is Slav tohumu Tatar, andere kant is Kafkas.. en dat komt ons een neppe Turk noemen
pi_74098086
ik wil weten wat ik ben , iemand vroeg laatst of ik zelf een beetje koerdisch ben, omdat ik koerden in bescherming nam. Eigenlijk ben ik gewoon een Hollander.
Ik ben een pure Turk.
pi_74098106
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ene kant is Slav tohumu Tatar, andere kant is Kafkas.. en dat komt ons een neppe Turk noemen
Slav tohumu hahahaha. I asure u dat onze köy totaal niet in aanraking is geweest met Russen. Het was een volledige Tatar köy. Ik heb wel een plaatje maar moet het uploaden. Taraktas köyü en de andere ff vergeten. Ze zijn niet in aanraking geweest met Russen. Remember: ze zijn Krim-Tataren, ze woonden dus zeg maar in het huidige Zuid-Ukraine op dat schiereilandje.

En mijn moeders kant: Ja die zijn half/kwart Tjetjeens ofzo. Daar heb ik vast wel wat Georgisch of Armeens bloed van .

edit:

Onze köy in Turkije is ook totaal Tatar XD Geen "Turkije-Turk te bekennen".
pi_74098130
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil weten wat ik ben , iemand vroeg laatst of ik zelf een beetje koerdisch ben, omdat ik koerden in bescherming nam. Eigenlijk ben ik gewoon een Hollander.
Officieel gezien ben je toch een Nederlandse-allochtoon. Vergeet dat niet . Een Hollander is iets heel anders.
pi_74098137
Zijn er hier mensen van plan om naar 'Nefes' te gaan?

pi_74098157
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Zijn er hier mensen van plan om naar 'Nefes' te gaan?

Ik wil zeker wel gaan.
pi_74098177
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:04 schreef Burakius het volgende:

[..]

Officieel gezien ben je toch een Nederlandse-allochtoon. Vergeet dat niet . Een Hollander is iets heel anders.
Ja, dat zeg ik als ik in de war ben over m'n afkomst.
Laatst zei iemand weer dat de ouders van m'n oma's oma allebei koerdisch waren en ander familielid zegt weer van niet Ik hoor allemaal verschillende dingen. Kon het maar met uiterlijk bepaald worden ofzo. Het zou me uiteindelijk niet uitmaken, maar toch wil ik het weten.
Ik ben een pure Turk.
pi_74098187
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Woon je ook echt in Holland?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')