Ik met patlican + ispanak boregi. Ik kan het zelf niet maken, wordt lastig als ik niet meer bij mama woon. Ik moet het leren voor die tijd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha ja heel vaak, vooral bij lahana sarmasi, alleen die van mijn moeder is lekkerdie van andere zijn altijd te slijmerig ofzo
Ligt dat aan jouw school of zijn er ook niet veel Turken op andere havo/vwo scholen in jouw buurt?quote:
www.google.nlquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb iemand met donker (liefst zwart) stijl lang haar nodig voor m'n foto-opdracht. CKV
Dat hoor ik wel vaker. Ik vind Turkse geschiedenis erg leuk, maar meer als hobby. Ik weet niet of ik daar later mijn werk van wil maken. Maar we zien wel. Ik denk dat ik toch de maatschappelijke kant opga.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Is Turkologie of Geschiedenis niet iets voor jou, Bortecinem?
Though, ik weet niet of Geschiedenis wel aan het HBO wordt gegeven.
Dat lijkt mij vrij vet om te doen. Armand Sag (google het maar) is ook zo een gozer die echt goed is in wat hij doet. Ook Turkologie etc.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Is Turkologie of Geschiedenis niet iets voor jou, Bortecinem?
Though, ik weet niet of Geschiedenis wel aan het HBO wordt gegeven.
Ehm ik denk dat het aan mijn school ligt(al zou ik niet weten hoeveel Turken op andere havo/vwo scholen zitten), mijn school staat namelijk bekend als een kakker/nerd schoolquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ligt dat aan jouw school of zijn er ook niet veel Turken op andere havo/vwo scholen in jouw buurt?
Ik wist niet dat jij je haar liet groeien..quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
www.google.nl
Ik heb ook lang zwart stijl haar
Hoe lang?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
www.google.nl
Ik heb ook lang zwart stijl haar
Best welquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij je haar liet groeien..
Als je iemand kent met hetzelfde haar als ik, laat die je haar vasthouden en neem een foto.
Te veel moeite he
Hahaquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehm ik denk dat het aan mijn school ligt(al zou ik niet weten hoeveel Turken op andere havo/vwo scholen zitten), mijn school staat namelijk bekend als een kakker/nerd school
Tot mijn bilquote:
Wat eet je.. sacimi kestirdim, omdat het scheef was, ik wil ook snelle haargroei. M'n broer heeft geen lang en stijl haarquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Best wel, ja ik laat het weer groeien. Het is niet meer kaal zoals 1 maand gelee. Ja mijn haar groeit echt niet normaal snel
![]()
Je broer dan?
Veel tonijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat eet je.. sacimi kestirdim, omdat het scheef was, ik wil ook snelle haargroei. M'n broer heeft geen lang en stijl haar
..quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:42 schreef Burakius het volgende:
Bij ons vroeger op de Havo n+t was 50% Turks en 50% Nederlands.
We waren maar met zijn tweeën. Een vriend en ik
precies zoals je het zegt. Maar twee mensen. We kregen gewoon dik privélesquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
..
heel n&t twee mensen?
klopt vast niet hoe ik het opvat
mijn haar groeide ooit ook snelquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
Veel tonijn, het is gewoon mijn ruige Tataarse übergen wat mijn haar laat groeien
![]()
![]()
![]()
Wow! Iemand van onze school wilde Grieks kiezen ipv Latijn, mocht niet, omdat er niet genoeg vraag naar was.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:44 schreef Burakius het volgende:
[..]
precies zoals je het zegt. Maar twee mensen. We kregen gewoon dik privéles
Bij mij in de wijk? ehm ik 'ken' denk ik een stuk of 7 families (zullen er vast wel wat zijn die ik niet kenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
HahaWonen er veel Turken in je buurt?
Op onze school komen ieder jaar meer Turken, ieder jaar vertrekken/vertrokken er ook veel
Tatarbull the energy drink. Zou kunnen werkenquote:
goed van haarquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij mij in de wijk? ehm ik 'ken' denk ik een stuk of 7 families (zullen er vast wel wat zijn die ik niet ken)
maar het is net overwegend Turk ofzo![]()
Vorig jaar hadden we een Turks meisje, die doet nu geneeskunde
Ons profielwerkstuk was dik niet voldoende, maar ze lieten ons toch door, omdat de school anders 100% gezakt had voor havo n+tquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wow! Iemand van onze school wilde Grieks kiezen ipv Latijn, mocht niet, omdat er niet genoeg vraag naar was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |