Hoe reageerden je ouders erop? M'n moeder is nu zo eng, omdat ik al een keer ben blijven zitten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, nee! Het lag niet aan de opleidingen maar aan mijn motivatie..
Kwaad, boos, 'senden adam olmaz' en die shitquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe reageerden je ouders erop? M'n moeder is nu zo eng, omdat ik al een keer ben blijven zitten.
Maar jij hebt dan wel een VWO diploma. Daar kom je toch wel verder mee dan met een VMBO diploma.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jij was trouwens vroeg klaar. Als ik na de middelbare net zoals jij nog steeds geen motivatie heb en 3 jaar "weggooi", dan ben ik net 22 en diplomaloos. Dat is nog niet zo erg, maar daarna moet ik alsnog een opleiding afronden.
Ik haat dat om te horen, ik krijg er altijd een schuldgevoel vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kwaad, boos, 'senden adam olmaz' en die shit
vwo is toch met kleine letters?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan wel een VWO diploma. Daar kom je toch wel verder mee dan met een VMBO diploma.
mooiquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik haat dat om te horen, ik krijg er altijd een schuldgevoel van.
Ne bilim, als jij het zegt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vwo is toch met kleine letters?![]()
Nu ik erover nadenk zou havo beter voor me geweest zijn, dan had ik net 17 m'n havo diploma en kon ik op m'n 21e nog nadenken over een studie op WO.
het irritantst vind ik controle van agenda waar ik bij sta, vooral het tempo waarop het gebeurt. Gelukkig schrijf ik niet alles in m'n agenda, anders moet ik het nog serieus gaan maken ook.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik niet. Vind het alleen erg irritant.
Hahaha. Ik kan niet eens een agenda bijhoudenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het irritantst vind ik controle van agenda waar ik bij sta, vooral het tempo waarop het gebeurt. Gelukkig schrijf ik niet alles in m'n agenda, anders moet ik het nog serieus gaan maken ook.
bloemetjes!!!quote:
Ik ben erg chaotisch, ik had in een jaar 4 agenda's gebruikt. Niet eens dat ik ze goed gebruikte, maar m'n moeder bleef er vertrouwen in hebben. In de eerste stond er op iedere pagina van m'n agenda: KOERD. Was echt niet leuk toen m'n moeder dat zagquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha. Ik kan niet eens een agenda bijhouden
doe het nu, kun je langer slapen. Daha baslamadin mi met werkquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
bloemetjes!!!morgen rond deze tijd oogsten
![]()
maar nu effe slapen, over 5 uur opstaan om wat stof door te nemen
Hoezo Koerd?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben erg chaotisch, ik had in een jaar 4 agenda's gebruikt. Niet eens dat ik ze goed gebruikte, maar m'n moeder bleef er vertrouwen in hebben. In de eerste stond er op iedere pagina van m'n agenda: KOERD. Was echt niet leuk toen m'n moeder dat zag
heb al wat geleerd in de ochtend herhalen doe ik altijd, ben wel begonnen, maar nog niet in de teams ingedeeld en nog geen vaste rooster, komende week gaat dat gebeurenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
doe het nu, kun je langer slapen. Daha baslamadin mi met werk
Ik had een koerd in m'n klas die dat nodig vond. Op iedere bladzijde, in het groot. Dat was de eerste en laatste koerd waar ik echt een hekel aan heb gehad.quote:
Oh, dus je moet morgen wel gewoon werken. Ik vroeg me al af waarom je anders niet gewoon later begon met werken. Weltrusten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb al wat geleerd in de ochtend herhalen doe ik altijd, ben wel begonnen, maar nog niet in de teams ingedeeld en nog geen vaste rooster, komende week gaat dat gebeuren
iyi geceler
Vet, ik krijg elk jaar senden adam olmaz, terwijl ik alles met vlag en wimpel behaalde en heb behaald.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kwaad, boos, 'senden adam olmaz' en die shit
Hahaha mijn ouders roepen al sinds mijn 5e ofzo 'senden adam olmaz'. Standaard zin die ik naar mijn hoofd geslingerd krijg bij iedere ruziequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Vet, ik krijg elk jaar senden adam olmaz, terwijl ik alles met vlag en wimpel behaalde en heb behaald.Als ik weer zat te computeren etc. Nu kan ik tenminste zeggen. Pap ik doe dit al zo sinds de havo en ik heb mijn havo n+t en hbo gehaald.
Daarom valt doet hij niet meer zo gelukkig![]()
Af en toe voor de lol zegt hij wel eens van, waarom geen 10 gehaald etc.
Zo droogquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had een koerd in m'n klas die dat nodig vond. Op iedere bladzijde, in het groot. Dat was de eerste en laatste koerd waar ik echt een hekel aan heb gehad.
Het zou toch niet kunnen.. ik moet haar van diegene vasthouden en daarmee een diagonaal vormen. Ik ga m'n moeder gebruiken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb donker, bijna zwart haar, wel golvend/krullend maar ik kan het stijlen. Het is dat ik er niet van houd om gefotografeerd te worden
je moet gewoon je instellingen anders zettenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ging net oogfoto's maken (:')), ik heb rode ogen, de nacht is niet goed voor mij.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben hier zoo verslaafd aan.
ik hoorde ook van een vriendin dat ze niet zoveel bij KCV doen, wel meer stof behandelen, wij moeten altijd foto's maken / verslagen en nu ook dingen bezoeken om een verslag over te schrijven. Ik wilde het vervalsen, maar je moet bewijzen dat je er bent geweest.quote:
Haha echt hequote:
flits uit?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
je moet gewoon je instellingen anders zetten
Pilav + nohut en jij?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha echt heen wat hebben jullie vanavong gegeten?
quote:
mercimek corbasi is zooo lekker hequote:Op maandag 26 oktober 2009 23:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
lekker
ik heb mercimek corbasi gegeten + salade
toen zat ik vol, maar we hadden nog pilav en kip
Haha nou wij hebben dit jaar nog niks gedaan, en vorig jaar misschien 20 blz geleerd?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik hoorde ook van een vriendin dat ze niet zoveel bij KCV doen, wel meer stof behandelen, wij moeten altijd foto's maken / verslagen en nu ook dingen bezoeken om een verslag over te schrijven. Ik wilde het vervalsen, maar je moet bewijzen dat je er bent geweest.
i knowquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
mercimek corbasi is zooo lekker he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sluit je het dit jaar af? wij sluiten het op de helft van het 5e jaar afquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha nou wij hebben dit jaar nog niks gedaan, en vorig jaar misschien 20 blz geleerd?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
i know
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb jij er ook last van dat je veel gerechten bij anderen niet lekker vindt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noemde het altijd anneannemin corbasi
Ik ben een pure Turk.
eerlijk gezegd weet ik dat niet eensquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
sluit je het dit jaar af? wij sluiten het op de helft van het 5e jaar af
Haha ja heel vaak, vooral bij lahana sarmasi, alleen die van mijn moeder is lekkerquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb jij er ook last van dat je veel gerechten bij anderen niet lekker vindt?
Ik noemde het altijd anneannemin corbasi
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
Vay be!
Turkiye sizinle gurur duyuyor![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
Vay be!
Turkiye sizinle gurur duyuyor![]()
ik heb geen andere Turken op schoolquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
(ik word altijd blij als ik Turken op m'n school zie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |