SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je zeker weet dat je het op tijd hebt gedaan, maakt het toch niets uit. Je doet wel rustig aanquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ook![]()
Ik heb me net pas aangemeld voor een opleiding die volgende al maand begint
Kaymisquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:18 schreef Burakius het volgende:
Ik heb woensdag een tentamen. We dachten met zijn allen dat het vrijdag was
Wel zonde dat je het niet eerder hebt gedaan, want je bent toch ook een keer gestopt met een opleiding?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Er is volgens mij geen deadline voor inschrijvingen, maar we zien wel. Ja weetje, ik wil geen SPW gaan doen. Maar ik heb een diploma nodig om naar het HBO te gaan. Hiermee ben ik binnen 1 jaar klaar
Nee, 16. Ik heb eerst een jaar toerisme gedaan, vond ik niks. En daarna 2 jaar Juridisch, uiteindelijk ook mee gekapt..quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
2 jaar weggegooid of meer?
Was je 17 toen je klaar was met de middelbare
Neequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
weet jij of ik op de pc een wekker kan instellen?
Zijn het zulke stomme opleidingen? Dan kan ik alvast de mensen die het willen doen waarschuwen. Een tijdje terug wilde iedereen naar de hotelschoolquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, 16. Ik heb eerst een jaar toerisme gedaan, vond ik niks. En daarna 2 jaar Juridisch, uiteindelijk ook mee gekapt..
Allebei m'n wekkers doen het niet, ik moet een uur ofzo wachten totdat ze reagerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |