Dis er ook, maar er is ook trots. Het is dubbel, zeg ik toch. Hahaha.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik wil niet zeggen dat ik er ook ''trots'' op ben, want dat ben ik sowieso niet met andermans daden, maar ik bespeur enige aversie tegen het Ottomaanse Rijk in je woorden (?).
Realisten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:22 schreef IHVK het volgende:
Mijn moeder en vader denken er al heel anders over.![]()
Vader: kijk naar de toekomst, Ottmaanse rijk is voorbij
Moeder: Vroeger was het beter
Nee, zo erg ook weer nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je vader stemt links. DSP en CHP zijn zijn ding. Verder vindt hij Ataturk helemaal geweldig en het leger moet onder andere meer macht krijgen. De moslims moet oprotten naar een moslimland, zoals Nederland.
Zoiets, ongeveer?
En welk gedeelte zorgt voor aversie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dis er ook, maar er is ook trots. Het is dubbel, zeg ik toch. Hahaha.
Het Arabische schrift was al zo goed als afgeschaft, in Istanbul zag je steeds vaker het latijn omdat Frankrijk en Engeland intern steeds meer te zeggen kregen door de enorme schulden, niet te vergeten de Griekse, Bulgaarse en Armeense inwoners of bondgenootschap met Duitsland. Het 'Arabische' geschrift in het rijk was al zwaar aangepast met extra letters, tekens etc.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:23 schreef Burakius het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat tanzimat het Arabische schrift had kunnen afschaffen. Uberhaupt is het vrij zinloos geweest.
Het slechte gedeelte.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
En welk gedeelte zorgt voor aversie.
Hoe bedoel je overdreven...quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:26 schreef IHVK het volgende:
Mijn opa aan de ene kant is heel religieus, die andere sloeg een man in elkaar omdat hij een Taliban achtige baard had.![]()
Ze bidden wel allebei.
hoe kom jij zo een kafir bioloog?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:26 schreef IHVK het volgende:
Mijn opa aan de ene kant is heel religieus, die andere sloeg een man in elkaar omdat hij een Taliban achtige baard had.![]()
Ze bidden wel allebei.
Hahaha. Mijn beide opa's zijn DSP'ci (het zijn dan ook broers, ja incest bah bah), maar die aan moederskant is minder religieus, hij praktiseert bijna niet. Maar mijn andere opa hecht juist wel veel waarde aan religiequote:Op maandag 26 oktober 2009 00:26 schreef IHVK het volgende:
Ze bidden wel allebei.
Ik ben geen kafir.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoe kom jij zo een kafir bioloog?
Severim keratayi, sevimli cocuktur kendisi.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mijn opa is een impulsieve man.![]()
Hij is echt grappig.
Ja. Rechts-georiënteerd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Komt jullie mening over het Ottomaans Rijk en Ataturk en Turkije grotendeels overeen met die van jullie ouders? Welke partij stemmen jullie ouders?
Takiye zeg ik jequote:Op maandag 26 oktober 2009 00:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben geen kafir.![]()
Trigger af en toe.
Ik zou willen zeggen: zoiets zouden ze niet kunnen flikken, maar geschiedenis wijst naar wat anders. Echt zonde van het afschaffen daarvan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het Arabische schrift was al zo goed als afgeschaft, in Istanbul zag je steeds vaker het latijn omdat Frankrijk en Engeland intern steeds meer te zeggen kregen door de enorme schulden, niet te vergeten de Griekse, Bulgaarse en Armeense inwoners of bondgenootschap met Duitsland. Het 'Arabische' geschrift in het rijk was al zwaar aangepast met extra letters, tekens etc.
Hahahahaha. Mijn opa heeft toen hij zijn dienstplicht deed een zigeuner in elkaar geslagen omdat hij zei dat hij uit Adana kwam.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:29 schreef IHVK het volgende:
Toen ik klein was sloeg hij ook bijna een jongen die me aanreed met een fiets.
![]()
Gelukkig bleef het bij wegjagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |