Weet je ook niet zeker, het ging mij niet daarom. Het ging me erom dat hij me het recht heeft gegeven om te praten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo een onzin argument, van ja als Ataturk er niet was spraken we nu allemaal Grieks, Italiaans weet ik veel wat gezeur altijd. Alsof ze in Syrië, Egypte enzo Frans / Engels spreken. Was het niet Ataturk geweest was het wel Kazim Karabekir of Selahaddin Adil Pasa geweest.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet je ook niet zeker, het ging mij niet daarom. Het ging me erom dat hij me het recht heeft gegeven om te praten.
Dat is geen onzin argument. Er was nooit een plan om Arabisch land aan iemand 'terug' te geven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo een onzin argument, van ja als Ataturk er niet was spraken we nu allemaal Grieks, Italiaans weet ik veel wat gezeur altijd. Alsof ze in Syrië, Egypte enzo Frans / Engels spreken. Was het niet Ataturk geweest was het wel Kazim Karabekir of Selahaddin Adil Pasa geweest.
Wat een moeilijke vragen allemaal. Ik weet niet eens meer wat ik vorige week heb gegeten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:10 schreef Burakius het volgende:
Had Atatürk iets kunnen bereiken zonder de hulp van Sultan Vahdeddin han ?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet je ook niet zeker, het ging mij niet daarom. Het ging me erom dat hij me het recht heeft gegeven om te praten.
Ik weet niet wat Ataturk voor mij heeft betekend, is hij beslissend geweest voor dat ik in Nederland ben en kan praten, dat ik het recht heb om te praten, heeft hij daar iets voor gedaan? Allah bilir, alles, maar je kunt sommige dingen zelf ook weten (wat iemand voor je heeft betekend)quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen: Als Allah(c.c.) Atatürk niet had gestuurd, zou JIJ dan niet meer hier zijn? Je kunt hier volgens mij 800 boeken over volschrijven, maar het eindigt in : Allahu alem.
Dan zeg ik alsnog, was hij het niet geweest, was het een ander geweest.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Ataturk voor mij heeft betekend, is hij beslissend geweest voor dat ik in Nederland ben en kan praten, dat ik het recht heb om te praten, heeft hij daar iets voor gedaan? Allah bilir, alles, maar je kunt sommige dingen zelf ook weten (wat iemand voor je heeft betekend)
Welk hulp?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:10 schreef Burakius het volgende:
Had Atatürk iets kunnen bereiken zonder de hulp van Sultan Vahdeddin han ?
Nu word ik hier zeker gezien als iemand die Ataturkquote:
Vakantie is 14 minuten geleden afgelopen.quote:
Niet waar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan zeg ik alsnog, was hij het niet geweest, was het een ander geweest.
Izmir was onderhandelbaar, Istanbul zouden ze nooit en te nimmer krijgen. Niet te vergeten dat Laussane niets heeft bijgedragen in de ontwikkelingen rondom Arabisch land.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is geen onzin argument. Er was nooit een plan om Arabisch land aan iemand 'terug' te geven.
Terwijl de Grieken toch wel een oogje hadden op Istanbul en Izmir.
atam izindeyiz dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vakantie is 14 minuten geleden afgelopen.
Jij niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:15 schreef Bortecinem het volgende:
Burakius, jij bent trots op het Ottomaanse RIjk?
Ataturk heeft geluk gehad dat Kazim Karabekir achter hem stond, zonder Kazim had Kemal niet eens 1922 gezien. Het is wel een beetje krom om totaal afhankelijk te zijn van de rest, zelf gestript van alle macht en dan uiteindelijk er vandoor gaan met vrijwel alle credit, please.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet waar.
Het moet toevallig heel goed uitkomen dat iemand anders het ook gelukt zou zijn.
Dat was juist de grap;.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou die grappiger hebben gevonden. Dubbele betekenis enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |