abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74065080
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Indianen ook.
Alleen zijn die niet behaard genoeg
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74065086
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:56 schreef Burakius het volgende:

[..]

The point is, that it is what it is for you. Think about it.
Je weet het zelf dus ook niet. Wellicht dat het je ontgaan is dat de TRT heden ten dage een semi-propagandamachine van de AKP is geworden.
pi_74065088
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je bent het gestamp vergeten.
Wel een cruciaal onderdeel in het plot ja.
pi_74065092
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:57 schreef Burakius het volgende:

[..]

Mnee, aangezien veel Turken gewoon Grieken zijn
En Tataren Rus tohumu
pi_74065095
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:57 schreef Burakius het volgende:

[..]

Mnee, aangezien veel Turken gewoon Grieken zijn
Als je zo gaat beginnen, mochten ze half Duitsland (vooral Berlijn) ook even rood kleuren. .
pi_74065103
Jep wij Turken zijn behaard.
pi_74065122
Help ben ik een Griek?
pi_74065132
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je weet het zelf dus ook niet. Wellicht dat het je ontgaan is dat de TRT heden ten dage een semi-propagandamachine van de AKP is geworden.
Waarom ga je niet je hoofd in een zandbak stoppen, of was die het al. Anders ga je even kijken aan welke kanalen die CHP gelieërd is. O nee wacht dat had je over het hoofd gezien?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74065139
Gelukkig bestaan er scheermesjes.
pi_74065142
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:00 schreef IHVK het volgende:
Help ben ik een Griek?
Hoelang wonen je voorouders in Turkije?
pi_74065152
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:00 schreef Burakius het volgende:

[..]

Waarom ga je niet je hoofd in een zandbak stoppen, of was die het al. Anders ga je even kijken aan welke kanalen die CHP gelieërd is. O nee wacht dat had je over het hoofd gezien?
Die hebben toch vorige week 1,4 miljard dollar boete gekregen.
pi_74065157
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:59 schreef IHVK het volgende:
Jep wij Turken zijn behaard.
Wel grappig dat sommige er smoesjes voor verzinnen. Er was laatst een meisje dat zei dat ze haar heeft bij d'r jukbeenderen/bakkenbaard, doordat ze het vroeger een keer uit nieuwsgierigheid heeft geschoren.
Ik ben een pure Turk.
pi_74065167
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:59 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

En Tataren Rus tohumu
Wij zijn niet gaan mixen met Russen destijds. Zeker niet de krim-Tataren. Eerder dat er in Rusland wel een paar Russen rondlopen met Tataars bloed (logisch na al die aanvallen op Russische dorpen).
pi_74065169
quote:
“Eğer araştırırsanız Peygamberimizin Türk olduğunu ispat edebilirsiniz”

ATATÜRK

Muharrem Kılıç, Büyük Atatürk’ün bu araştırma isteğinin/buyruğunun izine düşmüş ve bana sorarsanız bir hayli de yol almış. Toplumsal Çözüm Yayınları arasından yeni çıkan “Gizlenen Türk Tarihi/Hazreti Muhammed” adlı kitabını okuyunca vardım bu kanıya.

Kitabı esas olarak iki bölüme ayırabiliriz. İlk bölümde varlığı Naakal Tabletleri ile ortaya çıkan MU uygarlığının bir Türk uygarlığı olduğu, MU kıtasının o “Büyük Tufan” la yok olduğunda, bu uygarlığın Uygur Türkleri aracılığı ile dünyanın muhtelif yerlerine saçıldığı iddiası (Aztek, Maya, İnka gibi); sağlam kanıt, bulgu ve bilgilerle berkitiliyor. Sümerler de işte bu Uygurların devamı. Öz be öz Türkler ve dilleri de Turanî bir dil. Dahası; Türk dili, o zamanlar bütün insanlığın ortak diliydi. (Bu son tespit, Atatürk’ün “Güneş-dil Teorisi” ni yeniden gündeme sokuyor.)

İkinci bölümde ise, Hazreti İbrahim’in, Musevilerin iddialarının aksine (Kur’an-ı Kerim de bu iddiayı yalanlıyor) Yahudi değil, Sümer asıllı bir Türk olduğu kanıtlanıyor. Muharrem Kılıç Bey, işte tam burada, benim de çocukluğumda Hocalardan bellediğim bir ifadeye dikkati çekiyor: “Muhammed’in ümmmetinden, İbrahim’in milletindenim.”

Aslında Hazreti Peygamber de İbrahim’in milletinden. Muharrem Kılıç Bey, Yüce Peygamber’in kısa ve uzun şeceresini de kitabına almış. Bu kitapta bu şecereyi destekleyen ve doğrulayan sayısız delil var. Bunların bir kısmını aktaralım.

-Hazreti Peygamber’i Medine’ye davet eden Evs ve Hazreç kabileleri Sümer asıllı idiler, Sümerler’in dağılışı sırasında Yemen’e göçmüşlerdi. Medine’ye gelişleri daha sonraydı. Akabe biatında “Muhammed bizdendir” demişlerdi ve Hazreti Peygamber’den “Kanınız kanımdır” yanıtını almışlardı.

-Kureyş ileri gelenleri Ebu Talip’in yanına gelmişler ve ona; ya yeğenini susturup davasından vazgeçirmesini ya da Türk yurtlarına çekip gitmelerini tavsiye etmişlerdi. Peygamberimizin amcası Ebu Talip, bu tehdit dolu talebe, 94 beyitten oluşan “Kaside-i Lamiyye” ile cevap verdi. İşte o şiirden bazı bölümler:

“Düşman bizim gücümüze boyun eğip kahroluyor/Halbuki onlar bizim Türk ve Aftalitler kapılarına sığınmamızı isterler/Allah’ın evine ant olsun ki sizler yalan söylüyorsunuz/İşleri karmakarış etmeden ne Mekke’yi terk/Ne de buralardan Türk yurtlarına gitmeyeceğiz.”

Ebu Talip’in bu şiirinde Türkler yanında “Aftalitler” yani “Akhunlar” dan söz etmesi oldukça ilginç ve önemli. Demek ki Araplar Hazreti Peygamber’in soyunu sopunu çok iyi biliyorlardı.

-Hazreti Peygamberin torunu Hazreti Hüseyin’in Kerbela olayından önce Türk yurtlara gitme isteği, Yezit tarafından reddedildi, çünkü Hazreti Hüseyin Horasan’daki soydaşlarıyla birleşerek tekrar gelecekti.

-Bir gün Peygamberimiz ashabıyla otururken, bilinmeyen bir dille “Ne güzel üzüm” dedi. Sahabe anlamayarak “Ya Muhammed Arapça konuş” dediler. Yüce Peygamber: “Durun yakınmayın, ben köküm olan Hz. İbrahim’in dili ile konuşuyorum, Arap benden ama ben Arap’tan değilim” diye yanıt verdi.
pi_74065171
Jullie zijn echt grappig. Mocht Stalin nog geleefd hebben, dan had hij waarschijnlijk tranen in zijn ogen gekregen van trots.
pi_74065176
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:01 schreef Burakius het volgende:

[..]

Hoelang wonen je voorouders in Turkije?
Geen idee, enige dat ik weet is dat ze toen met WOII zijn verhuisd van Erzurum naar Centraal-Anatolië.
pi_74065177
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

Die hebben toch vorige week 1,4 miljard dollar boete gekregen.
Sluiten die handel wat mij betreft.
pi_74065186
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:02 schreef IHVK het volgende:

[..]

Geen idee, enige dat ik weet is dat ze toen met WOII zijn verhuisd van Erzurum naar Centraal-Anatolië.
Armeens/Georgisch/Grieks bloed. Slotje.
pi_74065198
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
Jullie zijn echt grappig. Mocht Stalin nog geleefd hebben, dan had hij waarschijnlijk tranen in zijn ogen gekregen van trots.
Wat, wat hebben we nou gedaan?
pi_74065207
quote:
Treffer
pi_74065213
hhaha Trigger Atatürk in dat bericht .
pi_74065217
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:02 schreef Burakius het volgende:

[..]

Armeens/Georgisch/Grieks bloed. Slotje.
pi_74065221
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:00 schreef Burakius het volgende:

[..]

Vertel, waar is de CHP aan gelieerd? Overigens ben ik ongevoelig voor ad hominems.
pi_74065228
quote:
En een harde. Hoogstwaarschijnlijk.
pi_74065235
dit vind ik een van de mooiste dingen in het Turken topic, gesprekken over hoe Turk je bent. Ga door
Ik ben een pure Turk.
pi_74065239
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Vertel, waar is de CHP aan gelieerd? Overigens ben ik ongevoelig voor ad hominems.
Aan die hele Dogan groep natuurlijk. Ja het bewijs is al , dat binnen de CHP er gelieerden zijn. Fok de CHP, maken al jaren Turkije kapot.
pi_74065249
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Samenvatting?
pi_74065257
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Samenvatting?
Atatürk draaft weer door met zijn Turk dit Turk dat.
pi_74065267
Had ik kunnen praten als Ataturk er niet was geweest?
Ik ben een pure Turk.
pi_74065271
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Samenvatting?
De profeet ook geprivatiseerd conform de staatsbelangen.
pi_74065278
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:05 schreef Burakius het volgende:

[..]

Atatürk draaft weer door met zijn Turk dit Turk dat.
GODSLASTERING.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74065283
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Allah(c.c.) bilir. slotje
pi_74065287
quote:
huh'?
pi_74065288
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik moest lachen om je woordkeuze. .
pi_74065291
quote:

[..]

Het is dat hij de Turken niet het echte Arische ras noemde .
pi_74065304
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:06 schreef Burakius het volgende:

[..]

Allah(c.c.) bilir. slotje
Dan kunnen we beter nooit iets beginnen met als. Wat denken jullie? Een Ataturkgek bleef volhouden dat ik zeker niet zou kunnen praten als Ataturk er niet was geweest.
Ik ben een pure Turk.
pi_74065308
quote:

[..]

huh'?
zie ander bericht
Ik ben een pure Turk.
pi_74065310
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dan kunnen we beter nooit iets beginnen met als. Wat denken jullie? Een Ataturkgek bleef volhouden dat ik zeker niet zou kunnen praten als Ataturk er niet was geweest.
Het enige goede antwoord heb ik net gegeven
pi_74065314
quote:
Kurtuluş Savaşını sadece Atatürk savaşmadı.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2009 00:08:35 ]
pi_74065318
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik moest lachen om je woordkeuze. .
Artık ölsem de gam yemem.
pi_74065332
Niemand houdt meer van Ataturk. Waar gaat het heen.
pi_74065334
Hoe komt Triggershot aan zijn nickname?
pi_74065340
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:07 schreef Burakius het volgende:

[..]

Het enige goede antwoord heb ik net gegeven
Ja, je kunt het ook niet beter weten. Misschien moet ik het anders stellen, heeft hij veel betekend voor het kunnen praten van mij (wat een zin)
Ik ben een pure Turk.
pi_74065344
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:08 schreef IHVK het volgende:
Niemand houdt meer van Ataturk. Waar gaat het heen.
een hoger iq zo te lezen.
pi_74065347
Never mind.
pi_74065366
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:09 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Bedoel je, had ik kunnen praten nadat de Grieken, Armenen, Fransen, Italianen en de rest van Europa over me heen waren geweest?
Nee, eigenlijk meer dat h ij me het "recht" heeft gegeven om te praten.
Ik ben een pure Turk.
pi_74065367
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Artık ölsem de gam yemem.
.
pi_74065369
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik vind dat echt zo een onzin argument, van ja als Ataturk er niet was spraken we nu allemaal Grieks, Italiaans weet ik veel wat gezeur altijd. Alsof ze in Syrië, Egypte enzo Frans / Engels spreken. Was het niet Ataturk geweest was het wel Kazim Karabekir of Selahaddin Adil Pasa geweest.
pi_74065371
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, je kunt het ook niet beter weten. Misschien moet ik het anders stellen, heeft hij veel betekend voor het kunnen praten van mij (wat een zin)
Laat ik het anders stellen: Als Allah(c.c.) Atatürk niet had gestuurd, zou JIJ dan niet meer hier zijn? Je kunt hier volgens mij 800 boeken over volschrijven, maar het eindigt in : Allahu alem.
pi_74065381
Ik snap die verafgoding echt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')