Dat zeg ik al jaren en niemand gelooft mij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
Weten jullie dat Turken in Turkije 10% Centraal-Aziatisch bloed in de mannelijke lijn, en 30% in de vrouwelijke lijn hebben?Wat is dat nou weer voor bullshit
Dat Turken meer Aziatisch zijn in de vrouwelijke lijn?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat zeg ik al jaren en niemand gelooft mij.
Een simpele blik in de spiegel zou genoeg moeten zijn.
Nee dat Turken qua uiterlijk niet zo heel veel lijken op Centraal-Aziatische Turken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat Turken meer Aziatisch zijn in de vrouwelijke lijn?
quote:
Mensen die death metal luisteren.quote:
Dat is een hele andere discussie. Overigens verschillen Turkmenen niet zoveel in uiterlijk van de Turkije Turken. Maar goed, andere discussie. Binnenkort open ik er wel een topic over in de C&G hoek.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee dat Turken qua uiterlijk niet zo heel veel lijken op Centraal-Aziatische Turken.
Het zou nog matiger zijn als we die aardbei hadden gekocht op de markt voor 50 cent. En dan die man zo van Mijn aardbei wat doe je?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest lachen. (Matige grap, trouwens. Ook jouw antwoord is matig..)
Zoiets dacht m'n nichtje dus ook, ze deed het hier in de buurt, werd een beetje bang voor de reactie van andere Turkenquote:
The point is, that it is what it is for you. Think about it.quote:
Je bent het gestamp vergeten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het zou nog matiger zijn als we die aardbei hadden gekocht op de markt voor 50 cent. En dan die man zo van Mijn aardbei wat doe je?![]()
En jij zo van: Ik heb hem toch gekocht whehehe
Mnee, aangezien veel Turken gewoon Grieken zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik verbaasde mij meer over Griekenland dan over Finland..
Nee joh, dat kan je nog verklaren met de historische overheersing, Selanik enzo, maar Finlandquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik verbaasde mij meer over Griekenland dan over Finland..
Indianen ook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het Fins lijkt via een omweg een beetje op het Turks.
Altaïsche Turks en het Oeraalse Fins,quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het Fins lijkt via een omweg een beetje op het Turks.
Mja sommige zeggen dat het linguistisch verbonden is aan het Altaisch, via de oeral gebieden etc.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan je nog verklaren met de historische overheersing, Selanik enzo, maar Finland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |