quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:06 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben morgen lekker vrij. Dinsdag echter niet
quote:
Nope, ik ben er nog.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar de mensen die morgen weer naar school gaan liggen vast al op één oor
irritandquote:
Als ik klaar ben met mijn tentamen heb ik een voldaan gevoel, want waarschijnlijk gaat het wel goed. Dan voel ik mij een stuk beter dan als ik de hele dag nutteloos heb lopen FOK!ken ofzo.quote:
over 8 wekenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:14 schreef Anonymousz het volgende:
vakantie voorbij helaas![]()
wanneer begint de kerstvakantie![]()
>
Heul nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar de mensen die morgen weer naar school gaan liggen vast al op één oor
Er is meer dan school en FOK! hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:12 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met mijn tentamen heb ik een voldaan gevoel, want waarschijnlijk gaat het wel goed. Dan voel ik mij een stuk beter dan als ik de hele dag nutteloos heb lopen FOK!ken ofzo.
Je zei net dat je morgen vrij wasquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:27 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Heul niet
Zou ik wel móeten doen though, maar dat is een ander verhaal.
Bijna oud en nieuw.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
Gelukkig is het bijna kerstvakantie.
En dat is maar goed ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:24 schreef MacorgaZ het volgende:
godverdome ik moet morguh ook weer na school![]()
Een garpje; is dat zoiets als een harp?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
het was een garpje, ik type normaal veul beter
Nee joh, je spaced hem!quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je zei net dat je morgen vrij was
Hihiquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:11 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Nee joh, je spaced hem!![]()
Dat was die andere aardbei.
Was het maar waar!
Vakantiequote:
Sportieve reactiequote:
Aldus één van de meest werkschuwe scholieren op KLB.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:03 schreef CaptainCookie het volgende:
Noooooooooot
Mensen van wie niet net de vakantie is ingegaan
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aldus één van de meest werkschuwe scholieren op KLB.
Ik leg het liever niet uit, heb geen zin om een tegenstander die ik al onderuit heb gehaald nog een ferme schop na te geven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij
Doe eens een linkje naar dat onderuit halenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik leg het liever niet uit, heb geen zin om een tegenstander die ik al onderuit heb gehaald nog een ferme schop na te geven.
mag je lekker de vakantie gebruiken om te leren, de schoften.quote:
Maak er een topic over.quote:Op maandag 26 oktober 2009 06:41 schreef JuiceJuice het volgende:
Tering. Wat is het wakker worden moeilijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |