quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:29 schreef Rallydame het volgende:Bijna vakantie
Lekker hoor... kun je nóg meer doen dan dat je nu al doet op een dag. Wel beetje rust nemen he
Wij hebben 3 weken van onze vakantie non stop doorgeklust en aan het einde kwamen we er achter dat we niet eens iets anders leuks hadden gedaan of hadden uitgeslapen. Dat hadden we even anders moeten doen..
Wat staat er bij jullie nog allemaal op de planning?
Jaaaa

Das trouwens wel balen voor jullie zeg.. vooral omdat je nog even moet dan.
Ik heb tot 3 januari vrij vanaf de 14e en wil alles de 20ste ingepakt hebben en tot de 14e moet ik dus het toilet en de badkamer nog sauzen plus andere kamers afwerken.

moet alles afmonteren en de vloerverwarming is langzaam aan het opstarten.
De vloer wordt na 12 dec gelegd en verder is er gelukkig vrij weinig meer te doen dan inpakken en wegwezen.
Ja de kozijnen e.d. maar dat laten we aan de schilder over.
Morgen naar de ikea voor de hulpmiddelen voor de inloopkast.
Ook komen er in de trapkast plankjes en moet ik gaan kijken voor een nieuwe magnetron maar dat is wel een leuk uitstapje tussendoor.
Heb ook nog geen gordijnen besteld maar gelukkig doen de rolluiken het inmiddels prima.
Moeten we net voor of na de 12e maar eens gaan doen

.
En dan nog meubelen shoppen natuurlijk de basis is er al wel maar heb wel wat nieuws/extra's nodig.
Vandaag de keukenwanden van de 2e laag voorzien (de witte wanden dan) en dan vrijdag de studeerkamer en het toilet voorzien van saus. Zaterdag samen met de schilder de gekleurde wanden in keuken en studeerkamer de 2e laag geven, is toch best lastig en hij doet het eenvoudig.
Maandag samen met collega van

de kachel op zijn plaats gezet