abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74922007
Was vandaag into de plafonds, als beloning toch maar 2 wanden gerold die toevallig dezelfde kleur moesten.
Moet het palfond in de woonkamer nog wel bijwerken

Studeerkamer

Studeerkamer wand (zelfde kleur als plafond (pure white) en 1 wand wordt green tea)

was beneden aan het afmonteren, spotjes erin! Dit is overigens het plafond dat ik nog moet bijwerken Historical White.

Wand Regency White (nog niet gemengd met HW) woonkamer.

Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_74931154

Als je even niet kijkt, dan hebben jullie alweer zoveel gedaan...
Zie je, je zelf al liggen in bad met een kaarsje?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74931667
quote:
Op maandag 23 november 2009 08:31 schreef Oblivion het volgende:

Euhh nee moet nog zoveel doen joh.
Maar zat me wel al te bedenken dat ik kan gaan inpakken binnenkort
pi_74978775
Vandaag braaf gesopt kan ik morgen schilderen.
Morgen worden de laatste tegels gevoegd en dan is de tegelzetter klaar
heeft na mijn sopwerk de spotjes erin geplugd boven in onze slaapkamer en de logeerkamer plus beneden in de woonkamer.

Vensterbank, moet nu alleen nog een bijpassende dorpel voor bij de voordeur.
  woensdag 25 november 2009 @ 12:45:24 #130
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_75011283
heeft het erg druk vandaag
Stucadoors komen ineens vanmiddag dus hij gaat in zijn pauze de vloer afdekken en hij zou na zijn werk het laminaat op gaan halen dus busy..
pi_75079348
De stucadoors zijn gisteren hopelijk voor het laatst geweest.
Ze hebben de badkamer afgemaakt en de wand in keuken/studeerkamer weer aangeheeld nadat er gaten voor het ontvichtigen in waren gemaakt.
Zelf heb ik gisteren de woonkamer en gang van een laagje Historical white gemengd met Regency white voorzien en dat is zoals ik gisteravond dacht wel mooi gelukt en ga ik zo nog eens bekijken. Het hele gele is iig weg.
Verder is )+ gisteravond laminaat gaan leggen dat was wel weer even wennen en heeft helaas ook een buts in 1 van de wanden plus een vlek boven een stopcontact opgeleverd. Ben dus maar meteen met mijn bakje renoband aan het rondrennen gegaan.
Zijn doel is dit weeken alle laminaat boven te hebben liggen en mijn doel is de keuken en studeerkamer van 1e laag te hebben voorzien.
De schilder is aan zijn 2e grondlaag in gang en woonkamer begonnen en dit weekend ga ik ook de houten vloer deels betalen zodat ze die over 2 weken komen leggen .
Foto's;

Badkamer gestuct

Laminaat boven

Uitzicht "liggende in bed"

Nieuw glas voordeur

zaterdag 28 november 2009 @ 15:03:45 #133
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_75084612
Wat is dat gaaf he als er een vloer klaar is? Dan zie je het echte eindplaatje zoveel duidelijker voor je. Mooi laminaat ook.

Even nog de zeurpiet uithangen, maar waarom heeft de tegelzetter het lijnenspel van de tegels aan de achterwand niet door laten lopen op de vloer (of andersom)? Ik ben een symmetriefreak overigens . Vermoed trouwens dat hier het wasmeubel voorkomt, of zit ik dan helemaal verkeerd .

Nog een week of 2/3 en dan ga je verhuizen!

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 28-11-2009 16:14:18 ]
pi_75085404
dat was ook precies het eerste wat mij opviel. En dat zou ik echt nooit zo willen
pi_75091474
wij houden ook van symetrie maar we hebben het zo gehad (zonder tegels te snijden of te plakken overigens) en dan had je allemaal halve tegels omdat het gewoon heel moeilijk/lelijk uitkomt.
Heb ik helaas geen foto's van gemaakt overigens.

Ow en inderdaad die hoek was nog het minste van belang aangezien we daar inderdaad het meubel neerzetten.

En jaaa nog 2 weekjes en dan ga ik inpakken
pi_75125276
Het mandje lag niet fijn genoeg

Laminaat ligt incl plinten

Kleedkast

Binnenkomst logeerkamer

Logeerkamer

Studeerkamerwand nog nat

Vanuit studeerkamer naar keuken

Zelfs de trapkast is netjes

Oeps de magnetron is te groot.. gelukkig heeft de boretti een ontdooistand.

pi_75134131
Hier is het einde in zicht
en wat is het mooooooooi !!

Vind de kleur laminaat echt prachtig.
En Doggie? Doet ie het goed zo tijdens de verbouwing?
Voelt ie zich al thuis haha.
  maandag 30 november 2009 @ 09:12:40 #138
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_75134665
Ik vind jullie laminaat ook heel erg mooi meis. Ben je niet helemaal excited dat jullie zo dicht bij het einddoel zijn?

Wij hebben een magnetron in de bijkeuken gezet, het bleek dat we deze toch wel vaker gebruikten dan we dachten. We wilden geen magnetron in de keuken, ook omdat we geen bovenkastjes of hoge kasten hebben. En op het aanrecht zetten vonden we gewoon geen optie. Dus eerst geen magnetron maar nu toch maar eentje in de bijkeuken. Even een potje rodekool opwarmen bijvoorbeeld duurt wel erg lang in de Boretti.

Waar zit dat hoekje waar je de magnetron in heb gezet?

Keep up the good work! En.... over twee weken is je keuken al klaar!
  maandag 30 november 2009 @ 12:34:57 #139
248562 Rallydame
pi_75139539
Het ziet er allemaal super uit
Mooie vloer en al incl plinten. Geen plintensyndroom bij jullie

Vind de kleur in de studeerkamer ook erg mooi. Nog even tot de keuken en nog een paar weekjes tot verhuizen. Het einde nadert
pi_75144388
ik kijk even niet en heb er weer 3 posts bij

Thanks! Het laminaat vinden wij beide ook erg mooi het verveeld ook niet snel want wilde eerst een white wash idee maarja dan ben je dat zat en kan het er weer uit..dus dit gewoon lekker weer genomen.
Geen plintensyndroom inderdaad
De studeerkamerwand ga ik vanavond eens goed bekijken ben erg benieuwd hoe het opegdroogd is.

Het doggie is soms helemaal happy en soms helemaal van slag.

Wij hebben hetzelfde met de magnetron Tm, zag wel dat er ook een ontdooistand op de boretti zit maarja ik wil de magnetron ook wel houden dus ga een kleiner bestellen en deze op MP zetten. Helaas want het is een heel fijn ding!

Zag wel dat er in de boretti ook een braadspit zit
  maandag 30 november 2009 @ 16:26:40 #141
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_75147330
Pizzasteen (dat werkt echt goe-hoed!) en braadspit (nog niet gebruikt). Ik begin zowaar een keukenprinses te worden met die Boretti .
pi_75165089
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef twentemeisje het volgende:
Pizzasteen (dat werkt echt goe-hoed!) en braadspit (nog niet gebruikt). Ik begin zowaar een keukenprinses te worden met die Boretti .
Die zit er standaard bij h'die pizzasteen of is dat de plaat, ik maakte altijd al zelf pizza's dus nu nog lekkerder
Je mannetje wil je straks hele dagen thuis hebben?

We hebben vandaag niet heel veel gedaan, wat afgetimmerd, de kachel op zijn plaats gezet en lig nu in bed morgen hier het huis even aan kant maken voor de woningbouw inspectie.
  maandag 30 november 2009 @ 23:30:46 #143
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_75166413
quote:
Op maandag 23 november 2009 08:31 schreef Oblivion het volgende:

ik zit hier werkelijk met open mond te kijken naar de enorme vooruitgang bij jullie. wat een prachtige afwerkingen overal en mooie resultaten.

ik ben zelfs een beetje heel erg jaloers.

en dan heb ik het niet alleen maar over je boretti..;)
Big mouth strikes again
pi_75166601
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:30 schreef heartwork het volgende:

[..]

ik zit hier werkelijk met open mond te kijken naar de enorme vooruitgang bij jullie. wat een prachtige afwerkingen overal en mooie resultaten.

ik ben zelfs een beetje heel erg jaloers.

en dan heb ik het niet alleen maar over je boretti..;)
lief!!
Maar bij jou/jullie is het toch ook in progressie?
Moet zeggen dat die afwerking toch moeilijk is vast te houden vandaar dat ik vanavond echt alleen het hoognodig heb gedaan om afraffelen te voorkomen.
pi_75166931

Ook weer helemaal bij...
Gaat het hard nu zeg!

Ziet er allemaal prachtig uit!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:33:53 #146
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_75176144
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

lief!!
Maar bij jou/jullie is het toch ook in progressie?
Moet zeggen dat die afwerking toch moeilijk is vast te houden vandaar dat ik vanavond echt alleen het hoognodig heb gedaan om afraffelen te voorkomen.
Afraffelen.. hoe herkenbaar. Ik moet af en toe ook echt stoppen om het niet te verprutsen.
Zo kan ik 3 uur heel geconcentreerd aan het schilderen zijn en dan is die 5 minuten die ik eigenlijk nog nodig zou hebben om het geheel af te maken gewoon te veel. Het is dan zoooo makkelijk om toch nog die 5 minuten te pakken, maar ik kan het heel af en toe tot morgen bewaren haha.
Blijft moeilijk, want ik word het klussen zo langzamerhand wel een beetje zat.

Hoe is dat bij jou? Wordt je het ook al zat? Ga je dingen al 'afmaken' in je hoofd of zeg je ook weleens.. 'dat kan ook als we er al in wonen, toch'? Haha..

(En ja bij ons gaat het goed, al komen er steeds meer dingen bij. Waterleiding die rot is, koelkast die nieuw gekocht is en al 3 keer gerepareerd maar WEER niet werkt (en wat zijn service monteurs EIKELS!), toch maar een nieuwe oven gekocht maar dat betekent ook weer dat het aangesloten moet worden en zo gaat het maar door. . haha)
Big mouth strikes again
pi_75190343
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:33 schreef heartwork het volgende:

[..]

Afraffelen.. hoe herkenbaar. Ik moet af en toe ook echt stoppen om het niet te verprutsen.
Zo kan ik 3 uur heel geconcentreerd aan het schilderen zijn en dan is die 5 minuten die ik eigenlijk nog nodig zou hebben om het geheel af te maken gewoon te veel. Het is dan zoooo makkelijk om toch nog die 5 minuten te pakken, maar ik kan het heel af en toe tot morgen bewaren haha.
Blijft moeilijk, want ik word het klussen zo langzamerhand wel een beetje zat.

Hoe is dat bij jou? Wordt je het ook al zat? Ga je dingen al 'afmaken' in je hoofd of zeg je ook weleens.. 'dat kan ook als we er al in wonen, toch'? Haha..

(En ja bij ons gaat het goed, al komen er steeds meer dingen bij. Waterleiding die rot is, koelkast die nieuw gekocht is en al 3 keer gerepareerd maar WEER niet werkt (en wat zijn service monteurs EIKELS!), toch maar een nieuwe oven gekocht maar dat betekent ook weer dat het aangesloten moet worden en zo gaat het maar door. . haha)
Morgen mag ik weer en het is dat ik over 5 werkdagen vakantie heb dus heb ik er enorme zin in nu
Maar ben wel moe hoor.
En nee ik zeg niet dat kan ook wel als we er al in wonen, weet dat je dan toch geen grote dingen meer doet.
Dat er dingen bijkomen is ook wel heel herkenbaar (kozijnen bijv). Service monteurs baggeren over het algemeen met de schoenen aan door en doen wat ze willen en komen en gaan wanneer ze willen althans dat is mijn ervaring op de collega's van na die met een wasmachine in hun handen hun schoenen uit trokken .
Morgen komen ze van tempus inspecteren (water,gas, elek) ben benieuwd wat ik nodig heb om ze de schoenen uit te laten doen
  woensdag 2 december 2009 @ 08:29:30 #148
248562 Rallydame
pi_75202076
Bijna vakantie
Lekker hoor... kun je nóg meer doen dan dat je nu al doet op een dag. Wel beetje rust nemen he
Wij hebben 3 weken van onze vakantie non stop doorgeklust en aan het einde kwamen we er achter dat we niet eens iets anders leuks hadden gedaan of hadden uitgeslapen. Dat hadden we even anders moeten doen..

Wat staat er bij jullie nog allemaal op de planning?
pi_75216206
quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:29 schreef Rallydame het volgende:
Bijna vakantie
Lekker hoor... kun je nóg meer doen dan dat je nu al doet op een dag. Wel beetje rust nemen he
Wij hebben 3 weken van onze vakantie non stop doorgeklust en aan het einde kwamen we er achter dat we niet eens iets anders leuks hadden gedaan of hadden uitgeslapen. Dat hadden we even anders moeten doen..

Wat staat er bij jullie nog allemaal op de planning?
Jaaaa
Das trouwens wel balen voor jullie zeg.. vooral omdat je nog even moet dan.
Ik heb tot 3 januari vrij vanaf de 14e en wil alles de 20ste ingepakt hebben en tot de 14e moet ik dus het toilet en de badkamer nog sauzen plus andere kamers afwerken.
moet alles afmonteren en de vloerverwarming is langzaam aan het opstarten.
De vloer wordt na 12 dec gelegd en verder is er gelukkig vrij weinig meer te doen dan inpakken en wegwezen.
Ja de kozijnen e.d. maar dat laten we aan de schilder over.
Morgen naar de ikea voor de hulpmiddelen voor de inloopkast.
Ook komen er in de trapkast plankjes en moet ik gaan kijken voor een nieuwe magnetron maar dat is wel een leuk uitstapje tussendoor.

Heb ook nog geen gordijnen besteld maar gelukkig doen de rolluiken het inmiddels prima.
Moeten we net voor of na de 12e maar eens gaan doen .
En dan nog meubelen shoppen natuurlijk de basis is er al wel maar heb wel wat nieuws/extra's nodig.

Vandaag de keukenwanden van de 2e laag voorzien (de witte wanden dan) en dan vrijdag de studeerkamer en het toilet voorzien van saus. Zaterdag samen met de schilder de gekleurde wanden in keuken en studeerkamer de 2e laag geven, is toch best lastig en hij doet het eenvoudig.

Maandag samen met collega van de kachel op zijn plaats gezet

donderdag 3 december 2009 @ 07:18:30 #150
248562 Rallydame
pi_75236329
Waarom verdwijnt soms mijn net getypte tekst als ik ook maar 1 emoticoon aan klik?? Typ ik een heel verhaal is het weer weg.. Rare is ook dat ik het niet altijd heb en dat het ook niet per pc anders is...
Maar goed... wat is dus al getypt had...

Fijn dat je niet zo heel veel meer hoeft te doen. Zelf dan he..
Het is erg fijn om dingen uit handen te kunnen geven. Bij ons ben ik de schilder en leggen we de vloer zelf... Soms zou ik ook wel willen dat ik dat had kunnen uitbesteden.. Had me een beetje meer rust gegeven, ook al krijgen we veel hulp van anderen dat scheelt al enorm. Maar ik dwaal weer af..

Je kachel staat erg mooi . En de rest van je huis straalt ook zo'n heerlijke rust uit met die kleuren. Het wordt erg mooi Complimenten voor jullie beiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')