virgil is jouw dirk stubbequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:03 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik vind Virgil stiekem errrrg sexy.![]()
Het is een arrogant mannetje en hij is te dik om iets anders dan hiphop te kunnen dansen, maar hij's best lekker.
Dat was zo duidelijk te horen aan z'n speech dat het publiek beslist en dat hun mening maar een mening was die er eigenlijk niet zoveel toe deed enz enz enz.quote:
Weer terug naar de lopende band.quote:
Dat is neger eigen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:09 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik vind die negert toch zo'n nare uitstraling hebben... Van mij mag hij weg.
2012?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Wanneer ga je met Michael trouwen![]()
![]()
over 3 jaar pasquote:
jamaar eerst moet zijn relatie stuk he!quote:
en lippiequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef livelink het volgende:
Hmmm, volgende keer Louis er dan maar uit.
En dna een keer keihard met je lippen briesen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef Pheno het volgende:
Bruno, hup, met die neus in boezem. I know I would.
Je vergeet de kauwgombaviaan!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef livelink het volgende:
Hmmm, volgende keer Louis er dan maar uit.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar eerst moet zijn relatie stuk he!
`quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef Pheno het volgende:
Bruno, hup, met die neus in boezem. I know I would.
Lo wie ging buiten z'n eigen genre en deed dat heel niet slecht. Bruno deed al tijden alleen maar rondspringen als een hyperactieve kikker met een suikeroverdosis.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
het was toch gebaseerd op de dance for your life, dan slaat deze keuze echt nergens op, die louis stond daar maar een beetje
Liplaafje hoeft voor mij niet weg.quote:
Tja, maar dan moet hij eerst maar eens bij de laatste 3 komen en kennelijk heeft hij wat hardcore fans of zoquote:
Virgil krijgt volgende week hiphop en dan is ie weer helemaal het mannetje.quote:
Daarom is het maar goed dat ik niet kan dansen. Sta ik daarquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
`
Joh, die is daar nog helemaal niet mee bezig.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liplaafje hoeft voor mij niet weg.
Kauwgombaviaantje wel.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Virgil krijgt volgende week hiphop en dan is ie weer helemaal het mannetje.
Of hadden ze vorige week hiphop?
Ach, slechter dan sommigen die we hebben gezien kan niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom is het maar goed dat ik niet kan dansen. Sta ik daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |