Hoe herkenbaar heb 4 jr bijles gehad en volgens mij heeft die leraar mijn 3 voor wiskunde ook graag neergezet om me kwijt te raken. Hij had engelengeduld maar ik vatte 'm echt niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zie me nog zitten, thuis aan tafel, mn moeder een taart nagemaakt, en ik t maar niet vatten
Op dat stuk blijf ik nog steeds stekenquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat kwartje valt op een gegeven moment wel. Waarschijnlijk als je er nu mee gaat rekenen kom je veel verder. Veel kinderen kunnen nog niet abstract denken en bevatten ze dan ook echt niet. Ik snapte vroeger echt niet hoe het kon dat ze groter weden als je ze deelde.
Ik stond op wiskunde altijd een 2quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hear hear.
Ik heb er echt hard voor gewerkt maar het wil gewoon niet. Dan kan ik wel door blijven gaan maar dat is zonde van mijn tijd. Zit nu wel met dat verrekte economie, als ik daar ook nog wiskunde bij zou hebben kan ik slagen wel vergeten
Oeh goed joh!quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:30 schreef Qwea het volgende:
Beste Denise,
Bedankt voor je interesse.
Ik denk dat het verstandig is om even langs te komen en e.e.a. door te nemen.
Laat mij even weten wanneer het jouw schikt, gezien je niet volledig in Den Helder woonachtig bent.
Ik hoor het graag even.
Veel literatuur.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAt kun je verwachten van een studie Engels dan, en wat ga je daarmee doen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:30 schreef Qwea het volgende:
Beste Denise,
Laat mij even weten wanneer het jouw schikt, gezien je niet volledig in Den Helder woonachtig bent.
Ik hoor het graag even.
Shellquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Veel literatuur.
Wat ik er mee ga doen? Ik denk dat het lesgeven zou worden of bij een multinational aan de slag waar perfect engels erg belangrijk is.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een Iq van 146 maar daar heb je verder ook niet veel aan![]()
Mn zusje heeft een IQ van 135 maar zij kan heel goed blokken en studeren en verstand op 0 knallen en dingen in dr kop stampen, zij heeft het daarmee veel verder geschopt dan ik in het leven hoor...
Dat zou zooooo tof zijn hequote:
Waar gaat dit overquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:30 schreef Qwea het volgende:
Beste Denise,
Ik hoor het graag even.
Als ik straks Nederlands, Duits en Engels perfect praat hebben ze me vast graag hoop ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Shell![]()
Daar heb ik ook nog tijdje voor gewerkt, daar is gewoon de voertaal engels, ook in Nederlandse panden
Dat het meestal lesgeven wordt dat weerhield mij ervanquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Veel literatuur.
Wat ik er mee ga doen? Ik denk dat het lesgeven zou worden of bij een multinational aan de slag waar perfect engels erg belangrijk is.
Ik kan pertinent niet leren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik weet er alles van. Maar dat motivatie een grotere invloed heeft is ook een bekend fenomeen. En dan hebben we het niet over leerstijlen die van invloed zijn.
aah ok. geloof niet dat ik dat hadquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cultuur en Maatschappij.
Het profiel met de meeste cultuur en talen en minste wiskunde op HAVO
Tis echt heel cool bedrijf, wel heel strikt, niet echt losjes ofzo. Maar wel heel vet, en volgens mij kan je er echt bakken met geld binnen hengelen. Plus zijn ze over de hele wereld actief, dus mensen die d'r talen spreken zullen ze vast graag hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als ik straks Nederlands, Duits en Engels perfect praat hebben ze me vast graag hoop ik
Ik zal er ook alles aan doen om lesgeven te voorkomen hoor maar misschien dat ik in Zwitserland bijvoorbeeld daarmee al in het basisonderwijs terecht kan terwijl je hier alleen op de middelbare school dan les kan geven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat het meestal lesgeven wordt dat weerhield mij ervan![]()
Ik was op de middelbare school beter in Engels dan de leraar, die man kon mijn bloed wel drinken.
Ik had het eindexamen het beste gemaakt van heel NL en die lul was niet eens trots, die schaamde zich rot, want ik ging al na 1 uur naar buiten, kwam ie me achterna dat ik gek was en arrogant en dat dat echt niet kon en dat ik t nog maar es na moest kijken.
Later konden we onze antwoorden checken met die van hem, hadden we 10 verschillende of zo.
Bleek alleen achteraf dat ik foutloos was en hij niet![]()
![]()
Toen heb ik m wel recht in zn smoel uitgelachen ja.
Ik mocht ook bepaalde boeken niet op mijn lijst zetten omdat hij ze niet gelezen had.
Seriously
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan pertinent niet leren.
Dingen die ik leuk vind pik ik op en gaan vanzelf, maar ik heb mn hele leven lang nog nooit iets geleerd uit een boek of zo![]()
Dat zou ik eigenlijk eens moeten leren, gewoon leren...
Dat dus. Als het je aan komt waaien is echt moeten gaan studeren best zwaarquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan pertinent niet leren.
Dingen die ik leuk vind pik ik op en gaan vanzelf, maar ik heb mn hele leven lang nog nooit iets geleerd uit een boek of zo![]()
Dat zou ik eigenlijk eens moeten leren, gewoon leren...
Naja die leraar was echt een passieloze hork.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zal er ook alles aan doen om lesgeven te voorkomen hoor maar misschien dat ik in Zwitserland bijvoorbeeld daarmee al in het basisonderwijs terecht kan terwijl je hier alleen op de middelbare school dan les kan geven.
Basisonderwijs is minder erg![]()
Maar goed, ik hou zoveel van Engels dat mocht het qua geld nodig zijn ik wel een tijdje les wil geven.
En you rockThe teacher sucks
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |