Dat ligt aan de snelheid waarmee je hersens informatie kunnen verwerken, niet snel dus in jouw geval.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:11 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
DAT....vind ik nou irritant, als een topic al langer als 3 pagina's is op het moment dat ik hem zie heb ik geen zin om hem helemaal door te lezen, en de helft overslaan is ook zoiets!
gaat niet om de snelheid maar om de hoeveelheidquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:13 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Dat ligt aan de snelheid waarmee je hersens informatie kunnen verwerken, niet snel dus in jouw geval.
Ochh....onze huis-tuin-en-keuken-professor met z'n altijd messcherpe analyses komt weer eens om de hoek kijken hoor!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:13 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Dat ligt aan de snelheid waarmee je hersens informatie kunnen verwerken, niet snel dus in jouw geval.
Komt goed, over 'n mooie 14 minuten heb je de OP verwerkt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:13 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Het gaat wel degelijk om de snelheid, want ook al heeft hij nog zo'n hoge hersencapaciteit, als de verwerkingssnelheid van zijn hersens zo ontiegelijk laag is dan kan hij de topics niet bijhouden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:14 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
gaat niet om de snelheid maar om de hoeveelheid
Of gewoon automatisch mergen. Misschien kan er een AI-dev team opgezet worden om een intelligent systeem te maken die alleen de relevante reacties tot een samenvatting mergedquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:16 schreef stamppot het volgende:
Voor sommige topics zouden ze een samenvatting moeten maken die je in een minuutje kan doorlezen.
Het gaat dus niet om het "bijhouden" maar om topics die al langer dan 3 pagina's zijn op het moment dat ik ze zie (als ik bijvoorbeeld fok open)quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:18 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Het gaat wel degelijk om de snelheid, want ook al heeft hij nog zo'n hoge hersencapaciteit, als de verwerkingssnelheid van zijn hersens zo ontiegelijk laag is dan kan hij de topics niet bijhouden.
Daar krijg je echt goede topics vanquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:18 schreef EvanStone het volgende:
Reactie plaatsen en dan teruglezen.
Als toevoeging.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:18 schreef Adidah het volgende:
[..]
Of gewoon automatisch mergen. Misschien kan er een AI-dev team opgezet worden om een intelligent systeem te maken die alleen de relevante reacties tot een samenvatting merged.
Vriendelijke vriend, Als de verwerkingssnelheid van zijn hersens hoger was geweest dan had hij geen motivatie nodig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:17 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ochh....onze huis-tuin-en-keuken-professor met z'n altijd messcherpe analyses komt weer eens om de hoek kijken hoor!![]()
Nee....gaat om in hoeverre je de motivatie hebt 3 pagina's door te spitten! (waar je dus niet meer op in kunt haken omdat het topic al veel verder is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |