hoeft vaak niet hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:25 schreef WcPot het volgende:
Daar kom ik ook regelmatig toch maar eens beter opletten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze staan niet bekend om hun hoge iqquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Je moet hem met een sleutel uitzetten, ja nogal logisch
jewelquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat NL ding is toch niet verplicht?
al jarenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Jazeker welquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:26 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Denken jullie echt dat ik 8 ben?? Hoe mongol zijn jullie??!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coel man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:26 schreef deepart het volgende:
EU landcode, als je uit friesland komt hoef je die niet te hebben trouwens
Idd, komt omdat de ziggo livestream kapot isquote:
HEt was wel nodig, vond je niet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:26 schreef dubidub het volgende:
Niet eens blauw om die motorrijder aan de kant zetten
Wegmisbruikers, nog leuker
hoe zou jij het merken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:26 schreef Salatrel het volgende:
het verschil tussen wegmisbruikers en blik op de weg niet weten
dat merk je toch meteen
om die provincie moeten ze dijken leggen, en teruggeven aan de zeequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:26 schreef deepart het volgende:
EU landcode, als je uit friesland komt hoef je die niet te hebben trouwens
Wegmisbruikers is veel leukerquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:26 schreef Salatrel het volgende:
het verschil tussen wegmisbruikers en blik op de weg niet weten
dat merk je toch meteen
wat dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:26 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik kan die OP-wiki niet editten, kun jij het even doen?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:26 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Denken jullie echt dat ik 8 ben?? Hoe mongol zijn jullie??!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, je zal maar moeten ondertitelenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of je praat even verstaanbaar ofzo.
ik weetquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:26 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Idd, komt omdat de ziggo livestream kapot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |