abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74512967
quote:
Op zondag 8 november 2009 17:11 schreef Paxlie het volgende:
Reageer gewoon eens normaal man. Je argumentatie slaat echt helemaal nergens op. Als je wilt trollen kan je dat beter op Sherdog doen.
Geef jij dan eens de momenten op, waarbij Fedor echt in de problemen raakte.
Op youtube kan je het filmpje terugvinden. En dan heb ik het niet over de momenten waarbij Rogers iets dominanter is, maar echt dat je kunt zien dat Fedor in de problemen zit. Dat heb ik namelijk niet gezien.
pi_74512996
specialmember is echt een typische sherdog forum ganger ja

Strikeforce
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74513494
[quote]Op zondag 8 november 2009 17:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

Nou geef eens aan waarom..
pi_74513540
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:07 schreef specialmember het volgende:
[quote]Op zondag 8 november 2009 17:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

Nou geef eens aan waarom..
Kijk eens naar je andere posts, en kijk dan op Sherdog. Meer ga ik je niet voeren.
  zondag 8 november 2009 @ 18:20:35 #155
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74513840
quote:
Op zondag 8 november 2009 17:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

Strikeforce
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_74516115
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:20 schreef Happel het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_74516210
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:20 schreef Happel het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  zondag 8 november 2009 @ 19:42:30 #158
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_74516498
Ik ben het eens met Happel.
SPOILER
Wie weet trouwens waar het gevecht van onze landgenote te zien is?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_74516580
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  zondag 8 november 2009 @ 20:02:36 #160
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_74517371
Absoluut
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_74518283
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  zondag 8 november 2009 @ 20:44:05 #162
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_74519397
Wacht maar eens af, het zou zomaar kunnen dat er wat namen bijkomen deze maand in de Strikeforce HW division als ik Scott mag geloven
  zondag 8 november 2009 @ 22:37:10 #163
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_74526044
Deze opmerking ook maar ff in de spoiler nog:
SPOILER
pi_74529569
SPOILER
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74531169
Behoorlijke tijd afk geweest van de MMA topics, maar ben er weer ^^
Net Fightcamp 360 en Strikeforce gezien

Fightcamp was toch wel heel erg cool om eens te zien (iig over Fedor). Wanneer hij zich prepared voor een fight woon ie gewoon in een klein klote appartementje
Miljoenen op de bank en dan zoiets. Ik vraag me ook echt af of die ook eens echt wat met dat geld gaat doen, groot huis, luxe auto's etc. Voor zover je hem nu behind de fights leert kennen lijkt dat me niet echt logisch.
Het is allemaal zo vreemd, die MMA grootheid die traint in de gym samen met wat kids, shitty flatje, ouwe fabriekshal met wat matten erin etc

En Rogers die samen met zijn coach wat Fedor fights gaat uitchecken op Youtube

Comments van de coaches van Fedor toen ze naar Rogers zaten te kijken waren helemaal geweldig:
- Cool haircut.
- Nice shorts.
- Yeah, he appears to be a good fighter.
Leuk geknipt

Fedor kan easy op 205 vechten, blijft toch vreemd. Enige wat hij daar voor hoeft te doen is wat vet wegwerken, want hij heeft echt het frame van een lightheavy weight. Volgens mij is daar echt meer te halen, competitie is altijd veel sterker geweest, veel meer vechters waarbij het echt close is en coinflip is wie er zou winnen. Enige fight dat ik nog graag zou zien in HW is Fedor v Lesnar, de rest is imo niet van toepassing. Er zal heus eens iemand voorbij komen die hem verslaat op HW, geen reeks is oneindig. Maar in LHW zijn echt nog zoveel fights die ik graag eens wil zien van Fedor

Nu Strikeforce fights:
Vet event, volop genoten. Heerlijke groundgame ook in sommige gevechten
SPOILER
Meer thoughts:
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Unstoppable op 09-11-2009 05:21:10 ]
pi_74537640
wat een kick gevecht zeg, wat een beesten gevecht....
Fightcamp 360 idd ook heel tof om te zien....
pi_74537641
Die rare uithalen die Fedor maakt tijdens zijn gevechten heten casting punches. Check de clip.

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_74538321
quote:
Op maandag 9 november 2009 04:35 schreef Unstoppable het volgende:Meer thoughts:
SPOILER
SPOILER
pi_74538405
Zowel een cut als een gebroken neus dames
De cut is opnieuw open gegaan, daar had Fedor eerder door een sparring sessie met Alexander al een snee opgelopen.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  maandag 9 november 2009 @ 16:37:37 #170
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_74545212
Fedor kan helemaal niet zo even gemakkelijk naar LHW hoor.

Het ziet eruit als hij veel vet heeft maar ook dat valt volgens mij erg mee.

Ik weet niet hoe hij er zelf over denkt ofzo maar ik zie het hem niet zomaar doen.

Zijn cardio en alles is echt wel top notch.
pi_74545809
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Fedor kan helemaal niet zo even gemakkelijk naar LHW hoor.

Het ziet eruit als hij veel vet heeft maar ook dat valt volgens mij erg mee.

Ik weet niet hoe hij er zelf over denkt ofzo maar ik zie het hem niet zomaar doen.

Zijn cardio en alles is echt wel top notch.
Hij zal het nooit doen, neem dat maar van mij aan. Heeft zich hier ook wel eens over uitgelaten en het interesseert hem gewoon niet. Verder vecht Fedor liever tegen grotere tegenstanders dan tegenstanders van gelijk formaat. Dit omdat de grote jongens trager zijn!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  maandag 9 november 2009 @ 22:38:36 #172
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_74557518
Zo speciaal maar even een account aangemaakt vanwege het laatste Fedor gevecht tegen Rogers. Ik heb zoals waarschijnlijk meer mensen, MMA voornamelijk leren kennen via de UFC. Ik had het idee dat MMA ophield buiten de grenzen van de UFC, dus was niet echt op de hoogte van het fenomeen Fedor. Na het teleurstellende gevecht van Machida tegen Shogun en het lange wachten op gevechten van GSP en Lesnar, besloot ik wat rond te kijken, naar andere interessante MMA events en zo kwam ik uit bij Fedor vs Rogers.

Natuurlijk had ik wel eens over hem gelezen en over zijn indrukwekkende stats en skills. Echter, geloofde ik dit nooit helemaal en dacht dat de man een soort van hype was en niet gebasseerd op feitelijke skills o.i.d. Ik geloofde best dat hij goed was, maar een beest als Brock zou hij toch niet kunnen verslaan.

Om een lang verhaal kort te maken, ik ben helemaal om. Fedor is echt een fenomeen en ik begrijp nu waarom. Wat een geweldenaar is die man! Het gevecht van de eeuw zou toch wel Lesnar vs Fedor zijn wat mij betreft.

Daarbij, heb ik echt weer volop genoten van een MMA partij. De laatste UFC events vond ik toch wat teleurstellend en bij vlagen gewoon saai. Bij de partij van Fedor tegen Rogers scheet ik bijna in mijn broek van de spanning. HEERLIJK!
I am not impressed by your performance
  maandag 9 november 2009 @ 22:42:39 #173
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_74557671
Als ik dan nog eens terug denk aan die demo fights tegen Aoki en Mousasi, dan zie je toch een snelheid, waar zelfs Aoki van zit te duizelen.

(Moet ook echt nog eens de Fightcamp 360 special zien, want ik vind dat soort beelden machtig om te zien. (De minimale omstandigheden waarin Fedor zit te trainen)
pi_74559537
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:54 schreef McNulty het volgende:
Die rare uithalen die Fedor maakt tijdens zijn gevechten heten casting punches. Check de clip.

LOL die demonstratie hij raakt die pad met de bovenkant van zn hand wtfbbq. Wat Fedor vaak doet is gewoon een overhand jab, en om dat effectief te doen moet je heel snelle reflexen hebben. En daarbij connect ie met de knokkels van de middelste vingers omdat z'n hand meer geroteerd is dan normaal, wat meer blessuregevoelig is. Laat staan wat er gebeurt als je met de bovenkant met je hand raakt zoals in die video
pi_74560927
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:38 schreef GSP het volgende:
Zo speciaal maar even een account aangemaakt vanwege het laatste Fedor gevecht tegen Rogers. Ik heb zoals waarschijnlijk meer mensen, MMA voornamelijk leren kennen via de UFC. Ik had het idee dat MMA ophield buiten de grenzen van de UFC, dus was niet echt op de hoogte van het fenomeen Fedor. Na het teleurstellende gevecht van Machida tegen Shogun en het lange wachten op gevechten van GSP en Lesnar, besloot ik wat rond te kijken, naar andere interessante MMA events en zo kwam ik uit bij Fedor vs Rogers.

Natuurlijk had ik wel eens over hem gelezen en over zijn indrukwekkende stats en skills. Echter, geloofde ik dit nooit helemaal en dacht dat de man een soort van hype was en niet gebasseerd op feitelijke skills o.i.d. Ik geloofde best dat hij goed was, maar een beest als Brock zou hij toch niet kunnen verslaan.

Om een lang verhaal kort te maken, ik ben helemaal om. Fedor is echt een fenomeen en ik begrijp nu waarom. Wat een geweldenaar is die man! Het gevecht van de eeuw zou toch wel Lesnar vs Fedor zijn wat mij betreft.

Daarbij, heb ik echt weer volop genoten van een MMA partij. De laatste UFC events vond ik toch wat teleurstellend en bij vlagen gewoon saai. Bij de partij van Fedor tegen Rogers scheet ik bijna in mijn broek van de spanning. HEERLIJK!
Welkom en mooi dat je ook zo over Fedor denkt!

Ik behoor bij de generatie die bij Pride begonnen is, in die tijd was de UFC volgens ons nog helemaal niets. Pride is er inmiddels niet meer en ik kijk nu elke UFC. Daarnaast ook Dream, Strikeforce en soms WEC. De kleinere events kijk ik niet, simpelweg omdat ik ook geen tijd heb om alles te kijken.

Oh ja, Fedor is dus duidelijk mijn grote voorbeeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')