Geef jij dan eens de momenten op, waarbij Fedor echt in de problemen raakte.quote:Op zondag 8 november 2009 17:11 schreef Paxlie het volgende:
Reageer gewoon eens normaal man. Je argumentatie slaat echt helemaal nergens op. Als je wilt trollen kan je dat beter op Sherdog doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens naar je andere posts, en kijk dan op Sherdog. Meer ga ik je niet voeren.quote:Op zondag 8 november 2009 18:07 schreef specialmember het volgende:
[quote]Op zondag 8 november 2009 17:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
specialmember is echt een typische sherdog forum ganger ja
Nou geef eens aan waarom..
quote:Op zondag 8 november 2009 17:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
specialmember is echt een typische sherdog forum ganger ja
StrikeforceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2009 18:20 schreef Happel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2009 18:20 schreef Happel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie weet trouwens waar het gevecht van onze landgenote te zien is?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef Opgezwollenlever het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2009 19:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer thoughts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Unstoppable op 09-11-2009 05:21:10 ]
quote:Op maandag 9 november 2009 04:35 schreef Unstoppable het volgende:Meer thoughts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zal het nooit doen, neem dat maar van mij aan. Heeft zich hier ook wel eens over uitgelaten en het interesseert hem gewoon niet. Verder vecht Fedor liever tegen grotere tegenstanders dan tegenstanders van gelijk formaat. Dit omdat de grote jongens trager zijn!quote:Op maandag 9 november 2009 16:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Fedor kan helemaal niet zo even gemakkelijk naar LHW hoor.
Het ziet eruit als hij veel vet heeft maar ook dat valt volgens mij erg mee.
Ik weet niet hoe hij er zelf over denkt ofzo maar ik zie het hem niet zomaar doen.
Zijn cardio en alles is echt wel top notch.
LOL die demonstratiequote:Op maandag 9 november 2009 12:54 schreef McNulty het volgende:
Die rare uithalen die Fedor maakt tijdens zijn gevechten heten casting punches. Check de clip.
Welkom en mooi dat je ook zo over Fedor denkt!quote:Op maandag 9 november 2009 22:38 schreef GSP het volgende:
Zo speciaal maar even een account aangemaakt vanwege het laatste Fedor gevecht tegen Rogers. Ik heb zoals waarschijnlijk meer mensen, MMA voornamelijk leren kennen via de UFC. Ik had het idee dat MMA ophield buiten de grenzen van de UFC, dus was niet echt op de hoogte van het fenomeen Fedor. Na het teleurstellende gevecht van Machida tegen Shogun en het lange wachten op gevechten van GSP en Lesnar, besloot ik wat rond te kijken, naar andere interessante MMA events en zo kwam ik uit bij Fedor vs Rogers.
Natuurlijk had ik wel eens over hem gelezen en over zijn indrukwekkende stats en skills. Echter, geloofde ik dit nooit helemaal en dacht dat de man een soort van hype was en niet gebasseerd op feitelijke skills o.i.d. Ik geloofde best dat hij goed was, maar een beest als Brock zou hij toch niet kunnen verslaan.
Om een lang verhaal kort te maken, ik ben helemaal om. Fedor is echt een fenomeen en ik begrijp nu waarom. Wat een geweldenaar is die man! Het gevecht van de eeuw zou toch wel Lesnar vs Fedor zijn wat mij betreft.
Daarbij, heb ik echt weer volop genoten van een MMA partij. De laatste UFC events vond ik toch wat teleurstellend en bij vlagen gewoon saai. Bij de partij van Fedor tegen Rogers scheet ik bijna in mijn broek van de spanning. HEERLIJK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |