quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ja hallo, Big NOG, kreeg geen uitstel, en Lesnar wel, "meten met 2 maten" weet je.
En die mex griep duurt echt geen 3 weken!
Je weet toch zelf dat die match is door gegaan tegen MIR, nee idd niet dezelfde situatie ,want NOG heeft maar 2 weken in het ziekenhuis gelegen, terwijl dat Lesnar nu thuis op de bank ligt!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef Tazmaniac het volgende:
wie zegt dat NOG geen uitstel kreeg?
wie zegt dat dit eenzelfde situtatie is?
Daarom verloor BIG NOG ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Blackviper het volgende:
[..]
HaHa ga jij ff matten nadat je doodziek ben geweest en dus geen voorbereidingen heb kunnen treffen
Ach ik denk dat hij zijn kans om het uit te stellen gewoon niet gepakt heeft.. Ik vind het iig erg verstandig van Brock.quote:
Rutten vs Warpath is een klassiek voorbeeld van legkicks. Iemand moet de tape even naar Cecil sturen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:44 schreef n00cL30n het volgende:
Over legkicks gesproken, ik ken nog een paar klassiekers van Robbie Kaaman en ook nog een van een jaartje ofzo terug. Bas Rutten vs Warpath?
(Drie of vier echt harde legkicks en het was over)
Als Rogers nu ff wat nega over Fedor zijn vrouw zegt, dat weten we zeker dat ie wint op afgerukte arm!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Rutten vs Warpath is een klassiek voorbeeld van legkicks. Iemand moet de tape even naar Cecil sturen!![]()
Verder hier een paar schitterende foto's van Fedor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7 november, win or lose, ik zal altijd fan blijven!
En z'n nieuwe vrouw is trouwens hot!
lol.. we weten allemaal hoe dat gevecht afliep voor Nogueira,,,quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en wat dan met BIG NOG, die vocht MIR, toen hij net 2 weken in het ziekenhuis had gelegen!
Koop dan ook een externe harde schijfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:55 schreef n00cL30n het volgende:
Damn, ik baal nu ik die foto's van Fyodor weer zie.... Dat ik ooit de Baddest man on the planet special over Fyodor van mijn harde schijf heb moeten halen... (ruimte gebrek)
Is het niet zo dat NOG het een paar dagen voor het event liet weten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je weet toch zelf dat die match is door gegaan tegen MIR, nee idd niet dezelfde situatie ,want NOG heeft maar 2 weken in het ziekenhuis gelegen, terwijl dat Lesnar nu thuis op de bank ligt!
neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is het niet zo dat NOG het een paar dagen voor het event liet weten?
en Lesnar weken van te voren?
Het is zó niet vergelijkbaar allemaal
en hoe wil je het dan vergelijken sjaak, want ik volg je redenatie voor geen ene malle moer.quote:
Afgelopen 2 episodes niet meer gekeken (sinds Kimbo lol), maar dit belooft wel heftig te worden en een goed gevecht te zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:57 schreef McNulty het volgende:
Rashad en Rampage kunnen elkaars bloed wel drinken![]()
Ik ben blij dat ik sinds gisteren een vaste lijn heb, wat internet betreft.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:46 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Koop dan ook een externe harde schijf
Ik vind die eerste foto trouwens erg mooi, met die Gi met 'Russia' achterop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
En net gekeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad zegquote:
Dat is business wise gewoon slimquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Inderdaad zeg![]()
Na 2minuten was de tank al leeg.
Niet bepaald een voorbeeld voor de sport
CBS heeft trouwens een soort van 3minute review voor Rogers vs. Fedor
Ze proberen Rogers al 'the next big thing' neer te zetten mocht Fedor onverhoopt verliezen haha
Vertel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Zaromskis signs with Strikeforce![]()
en UFC 106 wordt awesome
Het is ook geen PPV, maar wordt gewoon op spike uitgezonden, is maar goed ook, want niemand betaald daar $50 voor!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Voorzie in England de nodige knock outs maar het ontbreekt gewoon aan star power (ondanks Couture)
Ik begrijp het niet zo helemaal, ik had verwacht dat ze Kimbo een 'easy' win zouden schenken om hem cred. te geven, maar ik zie Houston niet van Kimbo verliezen.quote:Kimbo vs. Alexander @ TUF 10 Finale
Het gaat niet naar de grond, dus dat is positief voor Kimbo. Denk verder dat zijn stand-up beter is dan die van Houston.quote:Op zondag 1 november 2009 10:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Dit jaar zit er tenminste enigzins wat talent in.
en over TUF gesproken.
It's On
[..]
Ik begrijp het niet zo helemaal, ik had verwacht dat ze Kimbo een 'easy' win zouden schenken om hem cred. te geven, maar ik zie Houston niet van Kimbo verliezen.
Vind het vreemd dat ze kimbo toch nog laten vechten tegen iemand die al in de UFC zit.. Beetje populair gedoe zo goed vind ik die kimbo niet..quote:Op zondag 1 november 2009 10:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Dit jaar zit er tenminste enigzins wat talent in.
en over TUF gesproken.
It's On
[..]
Ik begrijp het niet zo helemaal, ik had verwacht dat ze Kimbo een 'easy' win zouden schenken om hem cred. te geven, maar ik zie Houston niet van Kimbo verliezen.
Wat moeten ze dan doen met Kimbo? Maar gelijk weer ontslaan? Die kerel trekt mensen. Mensen trekken = goed voor de business. Ze zijn dus dom als ze dit gevecht niet doen.quote:Op zondag 1 november 2009 12:17 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Vind het vreemd dat ze kimbo toch nog laten vechten tegen iemand die al in de UFC zit.. Beetje populair gedoe zo goed vind ik die kimbo niet..
Ontslaan? Hij heeft toch geen contract.. Ach wellicht dat hij nog voor een showtje gaat zorgen we wachten het wel afquote:Op zondag 1 november 2009 12:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen met Kimbo? Maar gelijk weer ontslaan? Die kerel trekt mensen. Mensen trekken = goed voor de business. Ze zijn dus dom als ze dit gevecht niet doen.
maar wtf wil je dan? Of ik zie het verkeerd of jij snapt niet wat goed voor de UFC is.quote:Op zondag 1 november 2009 12:34 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ontslaan? Hij heeft toch geen contract.. Ach wellicht dat hij nog voor een showtje gaat zorgen we wachten het wel af
http://en.wikipedia.org/wiki/Igor_Vovchanchynquote:Op zondag 1 november 2009 12:41 schreef vosss het volgende:
Ahhh, dat weet vast wel iemand hier.
Vroeger deed er een of andere rus mee aan dat cagefight gebeuren. Als ik het me goed herrinner ex-KGB.
Zodra hij iemand neersloeg dook hij er niet bovenop, maar lokte zijn tegenstander uit om weer overeind te komen en vervolgens beukte hij hem weer telkens kenkerhard neer.
Weet iemand toevallig hoe die knakker heette? Iets als vovsjenkoe ofzo staat me bij, maar zijn exacte naam weet ik niet en ik wilde eik nog eens op youtube zoeken naar wat filmpjes van die beul
TUF zorgt gewoon voor aanwas van nieuw talent. In de finale vechten de populaire vechters sowieso nog een keer tegen iemand van de UFC of iemand van het TUF seizoen. De winnaar van TUF krijgt sowieso een contract ter waarde van 100k (voor 6 gevechten, echt rijkelijk bedeeld is het niet)quote:Op zondag 1 november 2009 13:28 schreef Blackviper het volgende:
Nee snap er niets van... Laten we het daar maar op houden..
Volgende keer zal ik echt de moeite nemen om het sarcasme smiley op te zoekenquote:Op zondag 1 november 2009 13:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
TUF zorgt gewoon voor aanwas van nieuw talent. In de finale vechten de populaire vechters sowieso nog een keer tegen iemand van de UFC of iemand van het TUF seizoen. De winnaar van TUF krijgt sowieso een contract ter waarde van 100k (voor 6 gevechten, echt rijkelijk bedeeld is het niet)
Seizoen 1, 2 en 4 zijn het wel waard om nogmaals te kijken trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |