Hoop dat dit gaat gebeuren!quote:Team Lesnar: Brock Will Fight Again
Brock Lesnar's longtime friend and Jiu-Jitsu coach tells TMZ the hospitalized fighter WILL return to the Octagon -- and he guarantees Brock will return to battle condition in the next six months.
We spoke with Rodrigo "Comprido" Medeiros -- a 7-time World Jiu-Jitsu champ -- who tells us the reigning UFC heavyweight champ "is getting better and that is the most important thing ... He will be fine and be fighting again within 6 months."
Medeiros adds, "I can just say that the heavyweights can stop laughing and get ready to start crying because the champion will be back soon."
As we previously reported, Lesnar had been hospitalized due to a mysterious intestinal disorder. UFC president Dana White claimed the illness is so severe, Brock may never fight again.
Read more: http://www.tmz.com/2009/1(...)e-wwe/#ixzz0XOoJYj1p
Griffin vs Rampage was een van de eerste MMA partijen die ik gezien heb, ik weet nog dat ik direct een zwak had voor de vechtlust van Griffin. Alleen krijg ik bij Forrest toch het idee dat hij het niet in zich heeft om een paar partijen achter elkaar boven de rest uit te stijgen. Hij valt me een beetje tegen nu ik hem vaker gezien heb. Ik denk dat Ortizj van Griffin gaat winnen, althans ik hoop het. Ik gun hem een succesvolle comeback in de UFC.quote:
Forrest is eigenlijk altijd de underdog en daar leeft hij op. Het geeft hem motivatie als hij niet de beste is. Dat zei die ook toen hij de titel had verloren dat hij met zijn title defense niet meer gemotiveerd was als altijd (zonder Rashad kort te doen, die maakte het natuurlijk prachtig af op de grond). Tegen Forrest vechten betekent gewoon dat je keihard moet werken. Het gevecht met Anderson Silva is wat dat betreft gewoon slecht voor hem. Hij houdt ervan aan te vallen en als je dan iemand tegenover je hebt die zo bizar goed is in counteren (zie de gif hierboven bijvoorbeeld) dan ga je keihard onderuit.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:37 schreef GSP het volgende:
[..]
Griffin vs Rampage was een van de eerste MMA partijen die ik gezien heb, ik weet nog dat ik direct een zwak had voor de vechtlust van Griffin. Alleen krijg ik bij Forrest toch het idee dat hij het niet in zich heeft om een paar partijen achter elkaar boven de rest uit te stijgen. Hij valt me een beetje tegen nu ik hem vaker gezien heb. Ik denk dat Ortizj van Griffin gaat winnen, althans ik hoop het. Ik gun hem een succesvolle comeback in de UFC.
edit: beetje een rocky-achtig filmpje![]()
Tja, ik heb mijn twijfels, zeker of het zo snel zal zijn. Als je een tijdje ziek bent, weken in het ziekenhuis ligt dat heeft dat zeker heel erg veel invloed. Conditie moet weer helemaal op worden gebouwd, en zeker ook spieren etc. Zo'n build als Lesnar houd/heb je alleen door veel te trainen en de bijbehorende juiste voeding. Dat is niet iets wat je zo weer even allemaal recht zet denk ik, daar heb je gewoon veel tijd voor nodig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:14 schreef Tazmaniac het volgende:
OMFG @ [McCullough vs. Darabedyan]Dat soort dingen zouden echt onmogelijk moeten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was 1 van die judges toevallig Cecil Peoples?Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Niet op gelet om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat soort dingen zouden echt onmogelijk moeten zijn
Was 1 van die judges toevallig Cecil Peoples?
De regel moet strenger worden. Eyepoke doordat je je hand uitsteekt met striking = point deduction.quote:Op zondag 22 november 2009 21:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
UFC 106 was leuk ja
Veel eyepokes weer helaas. Maar valt niks aan te doen zonder de handschoenen te veranderen waardoor subs weer lastig worden.
UFC 107 ziet er trouwens ook heerlijk uit zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Diep respect voor die gast, heb in tijden niet meer dergelijk mooie trappen gezien. Vooral die heupbewegingen van hem zien er goed uit.quote:Op zondag 22 november 2009 17:40 schreef THEFXR het volgende:
Je kon goed zien dat Amir in Holland traint.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De regel moet strenger worden. Eyepoke doordat je je hand uitsteekt met striking = point deduction.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar het gebeurd ook best vaak per ongeluk, denk niet dat een point deduction het juiste daar tegen is. Als is het wel het enige wat er tegen gedaan zou kunnen worden.
Dan blijven ze het doen. Zo staand met stotenuitwisselingen slaat het nergens op dat je dan je hand inclusief vingers uitsteekt om de afstand te bepalen. Dat mag best zwaar bestraft worden imo.quote:Op maandag 23 november 2009 16:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Point deduction?
Ik weet niet of dat nou de oplossing is.
Misschien eerst een waarschuwing, maja dan kan het natuurlijk al te laat zijn..
Beter opletten want die kreeg hij welquote:Op maandag 23 november 2009 18:05 schreef Fyodor het volgende:
Waarom kreeg Johson geen point reduction? Het was een knie tegen zijn hoofd terwijl Kos op de grond zat...
Verder was het een aardig event, heb me best vermaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |