Sorry, brainfart.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Je zei net dat het ook zo was.![]()
Stomme edit.![]()
quote:
Je bent niet de eerste die dat niet wist hoorquote:
Iedereen moet met zijn billen bloot.. Kom op..quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:38 schreef sexymofo het volgende:
Zit nu ook in mn afstudeerstage, maar doe geen details geven, want dan ben ik meteen te identificeren en daar heb ik geen zin in
Maar moet zeggen dat het wel leuk is (Y)
Eigenlijk wist ik wel dat er groupies zijn die neuken met hun idolen, maar neit dat het standaard was.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat niet wist hoor
Jahoor, jaag hem weer weg.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Iedereen moet met zijn billen bloot.. Kom op..
Goed, foto's van je zus en we vergeven je
Hoi!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:38 schreef sexymofo het volgende:
Zit nu ook in mn afstudeerstage, maar doe geen details geven, want dan ben ik meteen te identificeren en daar heb ik geen zin in
We kunnen een uitzondering makenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ik wel dat er groupies zijn die neuken met hun idolen, maar neit dat het standaard was.![]()
Welkom!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:38 schreef sexymofo het volgende:
Nah, ik defineer mezelf wel als een fan. ^^quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welkom!
Paar regels vooraf:
Niet mee fucken, want die slopen je.
Verder wensen we jou hier van harte welkom!
Klinkt als veel gehannes met cijfersquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:58 schreef sexymofo het volgende:
klinkt leuk![]()
Zit in de belastingadvies kant (nog) wel nationaal, maar internationaal heeft ook mijn interesse
En mn zus is al bezet
de wetteksten/jurisprudentie/besluiten van het minfin zijn erger...quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt als veel gehannes met cijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |