JOUW, godverdomme.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:26 schreef AbortusKonijn het volgende:
Ik wilde even posten in jou topic
Oke.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Maisnon het volgende:
Wat heb ik het gehad met dit soort topics
Echte vedettes hebben altijd een camera in hun sok.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik neem nooit foto's als ik uit ga.
En onze voetbalbroekjes hebben ook geen zakken.
Ik wil wel eens posten in jouquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:26 schreef AbortusKonijn het volgende:
Ik wilde even posten in JOUW, godverdomme topic
Goed punt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:31 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Welke haat?
alleen Buffalo en jij hebben tot nu toe toch gepost.
Echte vedettes voetballen op blote voeten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echte vedettes hebben altijd een camera in hun sok.
Nee, je bent in de war met hongernegertjes in Afrika.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:31 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Echte vedettes voetballen op blote voeten.
Chuck_Norris:quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:32 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind dit ook een kankertopic. Tenzij ze alle 3 foto's van zichzelf posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buffalo-Soldier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S.Seagal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Chuck_Norris:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buffalo-Soldier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S.Seagal:En dan zet je bij mij niet eens een grote neger meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee jij bent een Turk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:36 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En dan zet je bij mij niet eens een grote neger meer.-![]()
Ik raad niet, ik bepaal. Jij bent een Turk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Turken mochten willen dat ze mij hadden. Raad maar nog een keer.-![]()
Inderdaad irritant als je chicks die je eigenlijk even voor wat lol gebruikt hebt weer tegen komt.
Nog irritanter als je in een vlaag van wanhoop een meisje voor de tweede keer zoent tijdens het uitgaan, voor je het weet ben je vaste klant en komt ze je élke donder/zaterdag weer opzoeken.
Nog irritanter als ze je buiten uitgaan om op komen zoeken omdat ze denken dat het wat meer kan worden..
Sneu voor je TS, ik steun je.![]()
Ik ben een kaaskopschreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?![]()
Jood. Would make one hell of a joke.quote:"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Jongens zijn veel irritanter wat dat betreftquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef n0ir het volgende:
Inderdaad irritant als je chicks die je eigenlijk even voor wat lol gebruikt hebt weer tegen komt.
Nog irritanter als je in een vlaag van wanhoop een meisje voor de tweede keer zoent tijdens het uitgaan, voor je het weet ben je vaste klant en komt ze je élke donder/zaterdag weer opzoeken.
Nog irritanter als ze je buiten uitgaan om op komen zoeken omdat ze denken dat het wat meer kan worden..
Sneu voor je TS, ik steun je.
. Die krijg je niet bij je weggeslagen dan.
![]()
Ja vooral als je tweede keer weer beetje voelt. En dan ga je door naar de volgende. Wordt die eerste helemaal para in haar hoofd. Domestic drama en shit, alsof je relatie had.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef n0ir het volgende:
Sneu voor je TS, ik steun je.
![]()
![]()
Bittersweet it's gonna be the death for me.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
all that attitude. I'll never hit a girl but I'll shake the shit outta you.
![]()
![]()
Inderdaad irritant als je jongens die je eigenlijk even voor wat lol gebruikt hebt weer tegen komt.
Nog irritanter als je in een vlaag van wanhoop een jongen voor de tweede keer zoent tijdens het uitgaan, voor je het weet ben je vaste klant en komt ze je élke donder/zaterdag weer opzoeken.
Tevens vind ik dit wel een leuk topic.![]()
Sèh! Waarom dat gehaat op dit topic.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Kon het niet beter verwoorden.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Dit komt mij zo bekend voor. Maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:48 schreef ynuhh het volgende:
Inderdaad irritant als je jongens die je eigenlijk even voor wat lol gebruikt hebt weer tegen komt.
Nog irritanter als je in een vlaag van wanhoop een jongen voor de tweede keer zoent tijdens het uitgaan, voor je het weet ben je vaste klant en komt ze je élke donder/zaterdag weer opzoeken.
![]()
![]()
quote:Mijn dag begon al goed doordat Chuck zijn mobiel niet een uur terug had gezet en mij dus uit bed belde dat hij buiten stond.!
Omdat het kanker isquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sèh! Waarom dat gehaat op dit topic.
. Zoek dan eens chicks ouder dan 14, die zijn niet meteen zo aanhankelijk.
![]()
De club is 18+ dus 14 is wel te jong.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat het kanker is. Zoek dan eens chicks ouder dan 14, die zijn niet meteen zo aanhankelijk.
![]()
![]()
16 jaar. 16 jarige sma's misschien.
Voor mensen als jij heb ik een fobo gemaakt. Kijk maar hoe lekker ik ben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:56 schreef seto het volgende:
bazentopics van 16 jarige gayboys
[ afbeelding ]
En dat wil ik je nog een keer horen.![]()
![]()
Wel mooi teken van samenhorigheid hè. Al die culturen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Dat wel, jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wel mooi teken van samenhorigheid hè. Al die culturen.
.
![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Voor mensen als jij heb ik een fobo gemaakt. Kijk maar hoe lekker ik ben.
En dat wil ik je nog een keer horen.![]()
![]()
Het uitschot van iedere samenlevingquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wel mooi teken van samenhorigheid hè. Al die culturen..
-![]()
Ik dacht dat we de baas-periode al gehad hadden met de echte dit en straattaal en andere bullshit. Toen Chriz dat een jaar geleden ofzo voor het eerst goed deed was het leuk ja maar nu krijg ik ook een
Oh look, it's this thread again
gevoel
Verzin eens een nieuwe manier om een OP te schrijven![]()
![]()
Inspiratieloos.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht dat we de baas-periode al gehad hadden met de echte dit en straattaal en andere bullshit. Toen Chriz dat een jaar geleden ofzo voor het eerst goed deed was het leuk ja maar nu krijg ik ook een
Oh look, it's this thread again
gevoel
Verzin eens een nieuwe manier om een OP te schrijven
![]()
Kan jij niet iets leuks verzinnen dan?![]()
![]()
Stevie_S is geen turk man.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het uitschot van iedere samenleving.
Topickillerquote:.
quote:schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
MAAR DAN VAN ALLURE BWHAAH![]()
![]()
![]()
!~1`1`1`1!!
schreef Siniti het volgende
Ik ben te sexy voor Fok!.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
MAAR DAN VAN ALLURE BWHAAH![]()
![]()
![]()
!~1`1`1`1!!
![]()
So am I.quote:
Dus we hebben in ieder geval al overeenkomsten
Me too. De jongetjes willen weer even stoer doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Maisnon het volgende:
Wat heb ik het gehad met dit soort topics
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Beetje jammer dat het zo moet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Me too. De jongetjes willen weer even stoer doen.
Ben je nou jaloers omdat we niet jou hebben geregeld?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Me too. De jongetjes willen weer even stoer doen.
![]()
![]()
Bewijsquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
So am I.
Dus we hebben in ieder geval al overeenkomsten
.
![]()
Hahahaha, ja dat is het.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ben je nou jaloers omdat we niet jou hebben geregeld?
Je inbox is volquote:![]()
Anders konden we fotoruilen
quote:
Jij eerst.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je inbox is vol![]()
Anders konden we fotoruilen
![]()
Hehe.quote:
U heeft pmquote:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: