Ik open bijna nooit topics maar omdat er niks beters is doe ik maar mee met de rest.
Mijn twee boys Chuck_Norris en Buffalo-Soldier en mijzelf gisteren avond na zwaar gechilld te hebben richting de stad. De neon lampen vroegen om deze drie bazen. Fietsen op slot en in we go.
Die avond ging er weer lekker gek aan toe. Normale zaak, met mensen praten, beetje doen alsof je kan dansen en natuurlijk het vrouwelijk schoon laten genieten van onze aanwezigheid.
Na een tijdje kwamen we in gesprek met een groepje van 4 dames. Ze zagen er fine uit en voordat we ze met onze crazy fingers konden betasten moesten we gesprekje maken. Dus wij natuurlijk vertellen over dingen in ons leven. Na tijdje hebben we allemaal beet. ( je weet hoe ze zijn als eentje aan het zoenen is wil de rest ook want die is jaloers dan).
Vanochtend een wedstrijd op het kalender. Mijn dag begon al goed doordat Chuck zijn mobiel niet een uur terug had gezet en mij dus uit bed belde dat hij buiten stond.
Samen kop koffie gedronken en over de avond ervoor gepraat en gelachen. Richting veld.
Na een kwartier te hebben gespeeld zie ik uit mijn ooghoek twee dames richting veld lopen. Dus ik naar Chuck seinen. Gelijk heeft hij het door en ziet het. Op dat moment besef ik dat het twee van de dames van de groep van de avond daarvoor waren. Hier zaten we dus niet op te wachten. Tijdens rust even hoi gezegd en ze vertelden dat ze maar even kwamen kijken omdat ze ons anders niet meer zouden zien.
Toen de wedstrijd klaar was zijn we de box in gegaan en toen we klaar waren zijn we rond de kantine heen gelopen en naar huis gegaan.
Om het duidelijker te maken, hier wat plaatjes van moeilijke woorden die sommige mensen niet snappen:
Baas:
![]()
![]()
Voetbalveld:
![]()
Kantine:
![]()
Neon: (de gloed die de auto afgeeft)
![]()
Fiets:
![]()
Klacht: STALKER CHICKS