Anders worden ze depressief en springen ze allemaal van de kuip afquote:
Sinds 2002 bedoel je.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Anders worden ze depressief en springen ze allemaal van de kuip af![]()
Alhoewel et de laatste 30 jaar daar al helemaal niks meer voorsrteld
in 2002 hadden ze een klein hoogtepuntje jaquote:
Jawel... dat heeft met mentaliteit te maken. Officieel ligt Alkmaar in de Randstad maar eigenlijk is het gewoon in dorp in West-Friesland. Weldegelijk 'de provincie' dus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat Alkmaar geen stad uit "de provincie" is.
In 1996 (of 1995) op bezoek bij MVV: 0 supporters.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef EdAtTheBar het volgende:
Jawel... dat heeft met mentaliteit te maken. Officieel ligt Alkmaar in de Randstad maar eigenlijk is het gewoon in dorp in West-Friesland. Weldegelijk 'de provincie' dus.
En wat betreft de supporters. Ook AZ heeft trouwe supporters. Dat waren die 2/3 duizend jongens die nog gewoon naar de Hout kwamen toen het slecht ging met AZ. Helaas zie je die niet meer doordat ze totaal outnumbered zijn door de successupporters.
Goede vergelijking ook. 300km ver weg voor een waarschijnlijk nietszeggend potje of dat je kampioen kan worden met een provincieclub. Op zeker dat elke club dan het uitvak vol heeft.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In 1996 (of 1995) op bezoek bij MVV: 0 supporters.
In 2009 toen ze kampioen werden: Hele uitvak vol, keer op keer.
In 2009 nu het slecht gaat: Geen idee eigenlijk.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
En wat betreft de supporters. Ook AZ heeft trouwe supporters. Dat waren die 2/3 duizend jongens die nog gewoon naar de Hout kwamen toen het slecht ging met AZ. Helaas zie je die niet meer doordat ze totaal outnumbered zijn door de successupporters.
De slechtste teletekst-supporter aller tijdenquote:
Van mij mogen ze helemaal wel opbokken hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:53 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik als AZ-supporter erger mij ook dood aan de dagjesmensen om mij heen. Komen amper een paar jaar bij AZ (sinds het goed gaat), staan te klapperen en gaan op tijd naar huis. Bij uitwedstrijden zie je ze nooit.
Maar ja als je een grotere club wil worden heb je ze wel nodig. Liever dat ze betalen voor een seizoenskaart dan dat ze op FOK alleen een grote bek hebben.
Trouwens, MVV uit was altijd erg gezellig !
NAC Bredaquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:03 schreef o.us het volgende:
Post hier de top 6 van dit seizoen! (Die Europees voetbal gaan spelen)
1. Twente
2. Ajax
3. PSV
4. Feyenoord
5. FC Utrecht
Winnaar play-offs: NAC Breda.
Ajaxciedquote:
quote:
Het is maar dat ze op het moment niet zie verliezen van de mogelijke play offs deelnemers (in dit geval; AZ, Sparta en Heracles)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |