Ik postte maar 1 topicquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Kap eens met die kutkloon en je bagger in ONZ.
Alsof Juicyhil een meisje kan krijgen dat 'zo standaard als vele andere meisjes' is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat dan? Voor de rest is zij net zo standaard als vele andere meisjes. Tevens is ze ook weinig intelligent
Nee, we gaan niet happen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze kan goed zingen, haar stem is zo geweldig
Voor de rest maakt ze goede films enzo
Ik ben geen trollquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof Juicyhil een meisje kan krijgen dat 'zo standaard als vele andere meisjes' is.
PS: Juicyhil is een té obvious troll.
Zij maakt die films niet, zij is actrice en speelt alles.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze kan goed zingen, haar stem is zo geweldig
Voor de rest maakt ze goede films enzo
I don`t care. Alles wat ze aanraakt is geweldig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zij maakt die films niet, zij is actrice en speelt alles.
De goedheid van de films wordt bepaald door de script writers, producer, regisseur, etc.
Nee hoor, ik heb foto's gezien en hij is echt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof Juicyhil een meisje kan krijgen dat 'zo standaard als vele andere meisjes' is.
PS: Juicyhil is een té obvious troll.
Moeilijk he, blurren.quote:
Nee ik kan juist perfect blurren, je kan het namelijk nét niet lezenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moeilijk he, blurren.
Ik zie bijvoorbeeld namelijk nog '_wijf' staan
Zo, topicwending.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Wat was Michael Jackson eigenlijk ook een oversekst mannetje he
Ja ik dacht dit gaat nergens over laat ik eens iets ander zeggenquote:
ik snap hem niet ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik dacht dit gaat nergens over laat ik eens iets ander zeggen
Maar ik dacht eraan toen ik die "nieuwe move" van hem zag..
Bij 0:11
Maar hij kan wel goed zingen!
Dat is toch geen "move" man.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik dacht dit gaat nergens over laat ik eens iets ander zeggen
Maar ik dacht eraan toen ik die "nieuwe move" van hem zag..
Bij 0:11
Maar hij kan wel goed zingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |