quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik zie je pic niet
miley mag ook
Ze heeft zo'n raal bekkie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ja, dat zet je altijd op als jij jezelf gaat aftrekken op de Jonas Brothers, toch?quote:
Ze is oprecht lelijk. En als je haar hoort praten kan je d'r zo plaatsen tussen een trailertrash park.quote:
Hé, hou eens op zo te praten over Miley Cyrusquote:
Hij maakte een d/t-fout en is nu gestopt met FOK!.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef Maisnon het volgende:
Okay, even duidelijker dan maar
Waar is IQM naar toe gevlogen eigenlijk?
Jammer dat je niet door hebt dat zij zonder make-up tantoe lelijk is:quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof mij haar uiterlijk boeit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jammer dat je niet door hebt dat zij zonder make-up tantoe lelijk is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dan? Voor de rest is zij net zo standaard als vele andere meisjes. Tevens is ze ook weinig intelligentquote:
Inderdaad. Een goedkoop, nietszeggend snolletje. Maar ja, daar vallen wel veel mensen op.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is oprecht lelijk. En als je haar hoort praten kan je d'r zo plaatsen tussen een trailertrash park.
Klopt.quote:
Valt wel mee.quote:En als je haar hoort praten kan je d'r zo plaatsen tussen een trailertrash park.
Die heb ik weinig vaak gepost maar hij blijft wel goedquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die heb ik weinig vaak gepost maar hij blijft wel goed
Ze kan goed zingen, haar stem is zo geweldigquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat dan? Voor de rest is zij net zo standaard als vele andere meisjes. Tevens is ze ook weinig intelligent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |