Ik heb de hoop al opgegeven dat ik je ooit ga tegenkomen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:52 schreef zeemonster het volgende:
ja nou je weet hoe ik eruit zie, groen met stekels dus spreek me maar een keer aan in de appie of Videoland dan mag je zelf oordelen
Ik begrijp uit je niet-lieve reactie dat ik je tegen de haren instrijk? Of heb je nu nog last van een ochtendhumeur?quote:
Ligt er maar net aan naar welke Lidl je gaat. Die in Houtwijk is altijd lekker rustigquote:Op zondag 8 november 2009 11:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Man man, ik ging gisteren even naar de Lidl (ja ja ik ben een pauper:)) en er stonden zelfs buiten mensen te wachten tot de winkelkarretjes weer werden ingeleverd zo fucking druk was het. Afijn, ik had gelukkig toch niets te doen dus ben toch maar naar binnen gegaan.
Zeemonster is idd niet meer zo slecht maar ik heb verhalen gehoord...man man man hahahaha
quote:Een 19-jarige automobilist uit Voorburg veroorzaakte zaterdagavond 7 november om 21.10 uur met zijn auto een grote ravage op de zevensprong in Den Haag. De man reed met vermoedelijk te hoge snelheid op de kruising af en raakte in een slip. De man botste frontaal op een abri. Deze raakte totaal vernield. Een net bij de halte stilstaande tram raakte eveneens beschadigd.
Door de klap vloog de radiator van de auto door de tramdeuren naar binnen. Een op dat moment uitstappende 67-jarige Haagse raakte door de brokstukken gewond aan haar knie. In het ziekenhuis bleek dat de vrouw haar knie had gebroken. De man verklaarde aan het bureau dat hij met circa 90 km per uur had gereden en bij het naderen van de kruising niet meer op tijd kon stoppen voor het rode verkeerslicht. De 19-jarige had net een maand zijn rijbewijs. Dat werd door de agenten ingevorderd. De kruising werd vanwege de enorme schade een tijd afgesloten.
Neuh, gewoon nooit meer teruggeven.quote:Op zondag 8 november 2009 15:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Rijbewijs pas teruggeven als ie ooit volwassengedrag gaat vertonen.
Ja zie je dat vroeg ik me vandaag dus ook af. Wist alleen niet meer of dat met t motorrijbewijs nog steeds was.quote:Op maandag 9 november 2009 09:36 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Is toch ook weird dat als je net je motorrijbewijs hebt, je maar met 450cc mag rijden maar als je net je autorijbewijs hebt mag je meteen in wagens stappen met 300+ pk's.. Gewoon 3 jaar verplicht met een boodschappenwagentje rijden
Vergis je er niet in , dat er bij ons bedrijf nog een dame werkte met dezelfde naam als mij hequote:Op zondag 8 november 2009 11:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zeemonster is idd niet meer zo slecht maar ik heb verhalen gehoord...man man man hahahaha
Nee die bedoel ik niet,..mijn verhalen gaan over dansen op tafels tijdens stappen etc.....en de bron was.....jijquote:Op maandag 9 november 2009 20:21 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Vergis je er niet in , dat er bij ons bedrijf nog een dame werkte met dezelfde naam als mij he.
Ik wil trouwens ook mijn motorrijbewijs gaan halen .. ooit als ik in Florida ga wonen of ergens waar het altijd mooi weer is.
En ik maar denken dat je nog steeds jong en fris bent..........quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:32 schreef zeemonster het volgende:
Oh dat ,tien jaar geleden of langer , nu ben ik oud en versleten. Dat versta ik niet onder slecht trouwens hooguit childish.
Uiterlijke schijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je nog steeds jong en fris bent..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |