Ik ben niet leukquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal gedoe over zo'n stomme PM en niemand die ets zegt over mijn (schijnbaar toch niet zo) leuke TT.
Stomme mensen ook hier.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben niet leukmaar ik ga wel lekker eten
Naar Japanquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stomme mensen ook hier.Ga je mee verhuizen naar een stad waar ze ons wel leuk vinden?
... maar niet zoals het in Japan kan...quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef zeemonster het volgende:
Naar Japan. Lekker Sushi eten !
Oh dat kan op bijna elke hoek in DenHaag tegenwoordig ook al.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:40 schreef Conekiller het volgende:
[..]
hoeft geen busjte te zijn hoor, ze stooppen die dingen overal in. Aanhangers, klikobakken
Gut, Airwin, wat een eeeenige TT heb je gemaakt! Zo goed?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal gedoe over zo'n stomme PM en niemand die ets zegt over mijn (schijnbaar toch niet zo) leuke TT.
Dit dus...;)quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:04 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie allemaal kruisjes en ik had geen PM![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enne M2M hoe kan je zoiets kopen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Dat doe ik nu al...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:08 schreef becky27 het volgende:
Ik vinnut een heeeeele leuke TT.
(en over twee maanden ga ik Den Haag weer verlaten, mijn huis is verkocht, ik ga best een traantje laten als ik de deur achter mijn helemaal zelf verbouwde huis dichttrek)
Nog gerookt ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:28 schreef Atreidez het volgende:
Wanneer gaat de Scheveningse weg weer open, ik mis mijn verbindingsroute
Gister trouwens leuke date gehadEn Massive Attack was weer massive!
[ afbeelding ]
Oh ja, das waar ook. Ik vind Massive attack ook erg cool (nou ja...vond moet ik zeggen , ken geen recente nummers) en die muziek leende zich er inderdaad erg goed voor .quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef Atreidez het volgende:
Wel onlangs ja.. maar niet op t concertMuziek leent zich er wel uitermate goed voor. Maarja, je mag toch niet meer binnen roken..
Toi's voor vanavondquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:28 schreef Atreidez het volgende:
Gister trouwens leuke date gehadEn Massive Attack was weer massive!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |