Het is alleen irritant.. Altijd de leuke momenten uit moeten stellen omdat je moet plassenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef Bowlingbal het volgende:
TS,
dat komt waarschijnlijk omdat je zenuwachtig bent. Als je wat zenuwen hebt gaan de spieren in de buurt van je buik zich spannen, waardoor je blaas kleiner wordt. Je hebt dan inderdaad het gevoel alsof je eerder naar de wc moet. Daar is niets mis mee.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:35 schreef Knorriepot het volgende:
Ja, ik moest pissen want de bel deed het niet.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:35 schreef Knorriepot het volgende:
Ja, ik moest pissen want de bel deed het niet.
Zo, een lotgenootquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:35 schreef Hondenbrokken het volgende:
Als ik bier drink, moet ik ook altijd binnen 5 minuten pissen. Echt irritant dat wanneer je een drankspelletje speelt je om de 5 minuten moet pissen terwijl de rest rustig doorspeelt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:08 schreef Trollface. het volgende:
Sorry voor de late reactie, moest even pissen
Pedo Alert!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:43 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Topicstarter heet zeker Liesje Nak in het dagelijkse leven?
[ afbeelding ]
Of juist als je bijna in slaap valtquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:45 schreef dirkjo het volgende:
Moeten pissen als je net wakker bent en eigenlijk nog eventjes lekker in je bed wilt blijven liggen om te genieten van je uitslaap dag. Dat is pas kut
Meestal ga ik voordat ik naar bed ga even naar de wc. Ook een beetje met de hoop dat ik het dan langer volhoud 's ochtendsquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Of juist als je bijna in slaap valt
Doe ik meestal ook wel maar soms lig ik zo lang in bed voordat ik kan slapen dat ik gewoon alweer moetquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Meestal ga ik voordat ik naar bed ga even naar de wc. Ook een beetje met de hoop dat ik het dan langer volhoud 's ochtends
whahaquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Doe ik meestal ook wel maar soms lig ik zo lang in bed voordat ik kan slapen dat ik gewoon alweer moet
Dat is nog kutter inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Of juist als je bijna in slaap valt
Dames en heren, volgens mij hebben we een MILF-alert.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:43 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Topicstarter heet zeker Liesje Nak in het dagelijkse leven?
[ afbeelding ]
Ik werd gepijpt en toen piste ik haar vol in de bekquote:Op maandag 26 oktober 2009 02:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had laatst sex en toen moest ik plassen. Toen heb ik stiekem in haar vagina geplast.
In een file zeker?quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik moet altijd op een slecht moment schijten
Wat is daar slecht aan?quote:
w00t?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:12 schreef crazy987 het volgende:
oke genoeg pis grapjes, ts is al voldoende onderafgezeken
beginnen de mods nu ook al te zeikenquote:
Als je een bier flesje in 1 x achter overslaat, Dus eigenlijk pissen terwijl je je voltankt.quote:
Precies. Less pissing, more MILFs.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:12 schreef crazy987 het volgende:
oke genoeg pis grapjes, ts is al voldoende onderafgezeken
milfquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:45 schreef TimMer1981 het volgende:
Nou, waar blijven die lekkere MILF's?
OH DUS JOU BESTELLING KWAM WEL BINNENquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:17 schreef Flammie het volgende:
Zo ook een keer.. kwam ik thuis en was mijn bestelling binnen.. deze order stond boven te wachten op mij maar helaas moest ik weer plassen alvorens het te kunnen bekijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |