abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 20:31:46 #151
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_74999473
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:00 schreef blckbb het volgende:
De Uitslag!

15. Let it Be ... Naked - 12 punten (dankzij Belsen )
En terecht.

Thanks voor de organisatie.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_75001989
Ik vond het een mooi tournament, maar volgend jaar kunnen we misschien beter de spelregels wat aanscherpen. Of enkel officiële studio-albums, of ook de post-1970-albums. Achteraf gezien ben ik het er namelijk wel mee eens dat Past Masters misschien beter weggelaten had kunnen worden. Ook al draai ik het liever dan enkele officiële albums en Naked liever dan de echte Let It Be, ze hoorde er in deze lijst eigenlijk niet bij. Maar ach, ze zijn toch als laatste geeindigd...

Bedankt iig voor de organisatie ja!
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_75004756
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:32 schreef nomar83 het volgende:
Ik vond het een mooi tournament, maar volgend jaar kunnen we misschien beter de spelregels wat aanscherpen. Of enkel officiële studio-albums, of ook de post-1970-albums. Achteraf gezien ben ik het er namelijk wel mee eens dat Past Masters misschien beter weggelaten had kunnen worden. Ook al draai ik het liever dan enkele officiële albums en Naked liever dan de echte Let It Be, ze hoorde er in deze lijst eigenlijk niet bij. Maar ach, ze zijn toch als laatste geeindigd...

Bedankt iig voor de organisatie ja!
Dat gaan we zeker bekijken

Misschien dat we over het algemeen ook wel Anthology toe kunnen voegen.. maar ach, we'll see. Zou liever een alleen studio-album tournament willen zien, hoewel we eventueel ook live-albums kunnen toevoegen (Live at BBC, Live at Star Club, etc.)
  woensdag 25 november 2009 @ 22:38:15 #154
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75004782
Mja, als je gaat beginnen met bootlegs toe te voegen..
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_75004832
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:38 schreef Arn0 het volgende:
Mja, als je gaat beginnen met bootlegs toe te voegen..
Dan krijg je een hele waslijst aan albums

Maarja, het tournament is alweer over en als we voor de volgende duidelijke regels afspreken in het algemene Beatles Topic dan komt's goed
  donderdag 26 november 2009 @ 12:05:45 #156
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_75015483
Mooie uitslag! Bedankt blckbb .
want de klop doet het niet.
pi_75020903
toplijst!
pi_75023201
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:05 schreef HV het volgende:
Mooie uitslag! Bedankt blckbb .
Graag gedaan
pi_75024202
Of we kunnen misschien eens origineel doen en een beste videoclip tournament organiseren?
pi_75024775
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:29 schreef Arn0 het volgende:
Of we kunnen misschien eens origineel doen en een beste videoclip tournament organiseren?
2 keuzes.
Tenzij je alle clips uit AHDN, Help!, Let it Be Rooftop performance en die vage clips van Come Together en A Day In the Life meetelt.
pi_75024980
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:45 schreef blckbb het volgende:

[..]

2 keuzes.
Tenzij je alle clips uit AHDN, Help!, Let it Be Rooftop performance en die vage clips van Come Together en A Day In the Life meetelt.
Twee keuzes Dat je over Come Together twijfelt begrijp ik nog wel ergens, maar A Day In The Life is voor mij gewoon een reguliere videoclip Maar hoe je bij twee komt.. Ik veronderstel dat je aan Rain en Paperback writer denkt. Maar Hello Goodbye dan? Of Strawberry Fields Forever? I Am The Walrus telt ook wel (al komt die oorspronkelijk wel uit MMT)
pi_75025111
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:51 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Twee keuzes Dat je over Come Together twijfelt begrijp ik nog wel ergens, maar A Day In The Life is voor mij gewoon een reguliere videoclip Maar hoe je bij twee komt.. Ik veronderstel dat je aan Rain en Paperback writer denkt. Maar Hello Goodbye dan? Of Strawberry Fields Forever? I Am The Walrus telt ook wel (al komt die oorspronkelijk wel uit MMT)
Hmm dat klopt. Ben er met mn hoofd niet helemaal bij.
Rain
Paperback Writer
Strawberry Fields
Penny Lane
I Am The Walrus
Hello Goodbye en
A Day in the Life.

Zat slechts te denken aan Penny Lane / Strawberry Fields. stom
pi_75025151
En je hebt natuurlijk nog de erg mooie, ondergewaarde clip van Something
pi_75025226
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:55 schreef Arn0 het volgende:
En je hebt natuurlijk nog de erg mooie, ondergewaarde clip van Something
Persoonlijk vind ik Something, A Day in the Life, en Come Together geen échte clips. Zijn die destijds wel echt uitgebracht als clip dan
pi_75025297
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:57 schreef blckbb het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik Something, A Day in the Life, en Come Together geen échte clips. Zijn die destijds wel echt uitgebracht als clip dan
Tja, wanneer is iets als een clip uitgebracht? Come Together is erg vaag, maar voor A Day In The Life is er speciaal gefilmd voor een clip lijkt me. En Something is toch overduidelijk
pi_75025413
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:59 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Tja, wanneer is iets als een clip uitgebracht? Come Together is erg vaag, maar voor A Day In The Life is er speciaal gefilmd voor een clip lijkt me. En Something is toch overduidelijk
TV?
A Day in the Life wist ik niet van, ik dacht zelf dat het een later opgenomen videoclip van Studiotakes was. Something weet ik niet zeker.
En we vergeten Lady Madonna wat eigenlijk Hey Bulldog is
pi_75025452
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:29 schreef Arn0 het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik maar weinig met de videoclips.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_75025565
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:02 schreef blckbb het volgende:

[..]

TV?
A Day in the Life wist ik niet van, ik dacht zelf dat het een later opgenomen videoclip van Studiotakes was. Something weet ik niet zeker.
En we vergeten Lady Madonna wat eigenlijk Hey Bulldog is
Ik heb om eerlijk te zijn geen idee wat er wel/niet op tv is uitgezonden, ik zou het eens moeten opzoeken. Maar misschien weet Aisumasen meer.

Ja, die was ik vergeten. En voor Hey Bulldog is er ook een clip, maar die is meer dan 30 jaar na datum gemaakt Dus dat ligt ook weer lastig. (want Real Love and Free as a bird zijn technisch ook officiële clips maarja)
pi_75025707
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:06 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik heb om eerlijk te zijn geen idee wat er wel/niet op tv is uitgezonden, ik zou het eens moeten opzoeken. Maar misschien weet Aisumasen meer.

Ja, die was ik vergeten. En voor Hey Bulldog is er ook een clip, maar die is meer dan 30 jaar na datum gemaakt Dus dat ligt ook weer lastig. (want Real Love and Free as a bird zijn technisch ook officiële clips maarja)
Hey Bulldog en Lady Madonna zijn dezelfde clips. Niet geheel dezelfde natuurlijk, maar van dezelfde opnamedag. Uit die opnamen hebben ze het zo in elkaar gezet en Lady Madonna eronder gezet.
pi_75025783
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:11 schreef blckbb het volgende:

[..]

Hey Bulldog en Lady Madonna zijn dezelfde clips. Niet geheel dezelfde natuurlijk, maar van dezelfde opnamedag. Uit die opnamen hebben ze het zo in elkaar gezet en Lady Madonna eronder gezet.
Ja, ik weet het Maar ik had het over de Hey Bulldog clip die pas in '99 verscheen, voor de Yellow Submarine Songtrack veronderstel ik.
pi_75026100
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:13 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ja, ik weet het Maar ik had het over de Hey Bulldog clip die pas in '99 verscheen, voor de Yellow Submarine Songtrack veronderstel ik.
Vandaar.
(ik dacht al, Arn0 die dat soort dingen niet weet? )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')