Dit zijn uiterlijke kenmerken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welbespraaktheid, zelfverzekerdheid, inzicht in eigen (on)kundigheid in relatie tot een ander?
Ach, maar goed dat ik me er gelukkig niet aan erger dan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, je hebt alleen een grote door je OP. Echt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alweer? Ik dacht dat je me een paar weken terug al ge-boycot had.
Dan was er sprake van een kortsluiting in mijn systeem een tekortkoming in mijn processor volgens mij, gezien ik 5 min terug word opgeroepen tot :quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hou toch op, er is hier geen sprake van a of b.
en daar vervolgens ook meteen gehoor aan geef.quote:
Braafquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Dan was er sprake van een kortsluiting in mijn systeem een tekortkoming in mijn processor volgens mij, gezien ik 5 min terug word opgeroepen tot :
[..]
en daar vervolgens ook meteen gehoor aan geef.
Gek is dat, alleen bij jou heb ik dat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gehoorzamen en dan nog een boos gezicht?
Hehe, hij is alweer afgelopen. Maar ik gok dat bij het volgende topic dat TS opent, er wel weer een relletje komtquote:
Ik voel me gevleid.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gek is dat, alleen bij jou heb ik dat.
quote:
Geen idee, is niet mijn forum. In mijn forum zou het over de chemische reacties in je hoofd gaan wanneer je iets vergeet of waarom je gaat twijfelen.quote:Maar meneer de moderator, mogen we wel zo off topic gaan?
Mwah, het welbespraakt en zelfverzekerd zijn weerspiegelt zich in verbale communicatie, maar heeft weinig met uiterlijk te maken. Ervaringen die je hebt opgedaan en een invloed vormen tot standkoming van een uiting.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met name de eerste 2 mi wel ja, wat jij?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
![]()
Jij ook hoor
[..]
Geen idee, is niet mijn forum. In mijn forum zou het over de chemische reacties in je hoofd gaan wanneer je iets vergeet of waarom je gaat twijfelen.
Integendeel, welbespraakt zijn en zelfverzekerdheid weerspiegelen zich in veel meer dan verbale communicatie, het zijn secundair-aangename eigenschappen die meekomen bij verbaal communicatie, maar op geen enkel manier beperkt zijn tot haar, zelfverzekerdheid kan in vele gevallen zelfs prima gaan zonder dat er één woord wordt uitgewisseld met elkaar, het weerspiegelt zich meer in aantrekkingskracht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah, het welbespraakt en zelfverzekerd zijn weerspiegelt zich in verbale communicatie, maar heeft weinig met uiterlijk te maken. Ervaringen die je hebt opgedaan en een invloed vormen tot standkoming van een uiting.
Altijd leuk als ik mensen kan helpen met zichzelf omlaag halen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, hij is alweer afgelopen. Maar ik gok dat bij het volgende topic dat TS opent, er wel weer een relletje komt.
Mja, het is te hoog gegrepen voor menig FOK!-er helaas, doe je niets aan. Misschien drempel wat lager zetten, maar goed zou je misschien concreet kunnen vermelden over welk subforum je het dan hebt, gezien je chronologie niet echt juist te noemen is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:28 schreef Allure_ het volgende:
[..].
In jouw (sub)-forum is al 32 jaar niemand geweest, dat scheelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |