Was het niet jouw respons, mijn onvoldoende inzicht om over jouw karakter een stelling in te nemen?quote:
Je zegt het nergens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Situatie afhankelijk, maar waar zeg ik dat dan?
quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:53 schreef Triggershot het volgende:
Jij kent TS niet en dat weerhield jou niet om haar een lelijk wijf te noemen, gaat dat maar één kant op?
Ja Griekjeee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:58 schreef Hetiszover het volgende:
griekjeee moet eens ophouden met die kankertopics en aandachtszoekende posts. De arrogantie druipt er vanaf en ze sopt zichzelf waarschijnlijk goed klaar op al die reacties, waaronder ook deze natuurlijk. Het wordt echt kankervervelend, in het begin was het nog wel leuk en aardig, maar nu begint het me danig de strot uit te hangen. Je weet van te voren dat als je zo'n topic als deze opent dat je zulke reacties krijgt. Van mij hoef je niet per se te bewijzen wie je bent, als je maar gewoon je geitenmuil dichthoudt en een beetje normaal gaat posten.
Dit heeft me echt overtuigd hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:58 schreef Hetiszover het volgende:
griekjeee moet eens ophouden met die kankertopics en aandachtszoekende posts. De arrogantie druipt er vanaf en ze sopt zichzelf waarschijnlijk goed klaar op al die reacties, waaronder ook deze natuurlijk. Het wordt echt kankervervelend, in het begin was het nog wel leuk en aardig, maar nu begint het me danig de strot uit te hangen. Je weet van te voren dat als je zo'n topic als deze opent dat je zulke reacties krijgt. Van mij hoef je niet per se te bewijzen wie je bent, als je maar gewoon je geitenmuil dichthoudt en een beetje normaal gaat posten.
Ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was het niet jouw respons, mijn onvoldoende inzicht om over jouw karakter een stelling in te nemen?
Goed zo.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dit heeft me echt overtuigd hoor.
Ah sorry, wist niet dat je personen uitsluit van discussies, prima.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Maar verder voer ik geen discussies meer met jou. Ik wilde alleen iets mededelen.
Dat ik een lelijk wijf ben zonder dat je me ooit hebt gezien?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Maar verder voer ik geen discussies meer met jou. Ik wilde alleen iets mededelen.
Nee, alleen jou.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah sorry, wist niet dat je personen uitsluit van discussies, prima.
In situaties waar dit tot uiting komt, of ben jij van mening dat dit geenszins en nimmer het geval is?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
In welke situatie beschrijft karakter uiterlijke geaardheid?
Met alleen een grote bek blijf je dat ook. Het is niet meer dan normaal dat mensen om een bewijs vragen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat ik een lelijk wijf ben zonder dat je me ooit hebt gezien?
En in wat voor een situatie zou dit tot uiting (kunnen) komen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In situaties waar dit tot uiting komt, of ben jij van mening dat dit geenszins en nimmer het geval is?
Een grote bek door mijn OP?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met alleen een grote bek blijf je dat ook. Het is niet meer dan normaal dat mensen om een bewijs vragen.
Dat zegt hij toch niet.quote:
Daarom vraag ik het ook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet.![]()
In het algemeen.
De leukste post tot nu toe.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef hotxlips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
mijn heldin
Hou toch op, er is hier geen sprake van a of b.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, a niet los kunnen zien van b, prima.
Welbespraaktheid, zelfverzekerdheid, inzicht in eigen (on)kundigheid in relatie tot een ander?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
En in wat voor een situatie zou dit tot uiting (kunnen) komen?
Dan hou ik toch op.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hou toch op, er is hier geen sprake van a of b.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |