Daar heb ik ook wel tijd voor, ik vind gewoon dat dat niet hoeft. Iedereen met meer intellect dan een aardappel kan dat zo zien.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:34 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Ik niet, noem eens namen dan. En niet antwoorden met "daar heb ik geen zin/tijd voor" je verveelde je immers.
Nee hoor, ik zie alleen maar flames eerlijk gezegd. Dat jij geen namen wilt noemen bevestigd dat alleen maar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel tijd voor, ik vind gewoon dat dat niet hoeft. Iedereen met meer intellect dan een aardappel kan dat zo zien.
Oké. Dat jij geen inzicht hebt is niet mijn tekortkoming, daar hoef ik dan ook niet verder mee om te gaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:44 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie alleen maar flames eerlijk gezegd. Dat jij geen namen wilt noemen bevestigd dat alleen maar.
Matig, maar goed. Wat jij wilt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké. Dat jij geen inzicht hebt is niet mijn tekortkoming, daar hoef ik dan ook niet verder mee om te gaan.
Hè verdikkeme. Daar gaat mijn aandacht.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:51 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Matig, maar goed. Wat jij wilt.
Topic is zo te zien doodgebloed.
Maak een nieuw topic aan, over seks of zo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hè verdikkeme. Daar gaat mijn aandacht.
Mocht ik ooit nog wat meemaken op seksueel gebied dan zal ik dat zeker niet laten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:55 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Maak een nieuw topic aan, over seks of zo.
"Daar zal vast wel behoefte voor zijn"
Bevestig je hier nu niet mee dat je denkt dat er interesse voor is?quote:
Wie ben jij überhaupt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:10 schreef RodeNek het volgende:
Hey een serieuze klacht van een pot die altijd andere topics bekritiseert..
bij deze:
msn
uberfaal geheugen
ik ben een kloon, mijn andere account was té popu.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wie ben jij überhaupt?![]()
Ik hoor hier al wel wie er nooit meer dan één chick regelt.
Nee, maar ik vond sommige flames wel leuk. En hoop op meer.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bevestig je hier nu niet mee dat je denkt dat er interesse voor is?
veel plezier want ik ben wegquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:13 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond sommige flames wel leuk. En hoop op meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |