Middelbare school heb ik inmiddels 7 jaar geleden achter mij gelaten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik dacht even aan de middelbare..
Jij was toch 20/21/22, je was maximaal 15 toen je de middelbare verliet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Middelbare school heb ik inmiddels 7 jaar geleden achter mij gelaten..
Bellen wil nog wel lukken, maar m'n zusje zegt dat ik de laatste tijd te hard praat, dus dat durf ik niet meer.quote:
22.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij was toch 20/21/22, je was maximaal 15 toen je de middelbare verliet?
Welke hbo opleiding doe je?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
22.
2009 - 2010: Hbo leerjaar 3,
2008 - 2009: Hbo leerjaar 2,
2007 - 2008: Hbo leerjaar 1,
2006 - 2007: Mbo leerjaar 4,
2005 - 2006: Mbo leerjaar 3,
2004 - 2005: Mbo leerjaar 2,
2003 - 2004: Mbo leerjaar 1,
2002 - 2003: Vmbo leerjaar 4,
2001 - 2002: Vmbo leerjaar 3,
2000 - 2001: Vmbo leerjaar 2,
1999 - 2000: Vmbo leerjaar 1.
2003 - 1987: 16 jaar oud. 6 jaar geleden dus.
Waarom ga je niet even naar de 'wc'?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bellen wil nog wel lukken, maar m'n zusje zegt dat ik de laatste tijd te hard praat, dus dat durf ik niet meer.
Mag niet altijd. Als ik door m'n moeder/vader word opgehaald, moet ik ze even bellen, omdat ik het in de pauzes vergeet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom ga je niet even naar de 'wc'?
Haha ok, ik wilde zeggen dat je m'n broer kan zijn, precies dezelfde weg (vmbo-mbo-hbo, zelfde leerjaar)quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedrijfskundige Informatica, afstudeerjaar.
En wat doet jouw broer?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haha ok, ik wilde zeggen dat je m'n broer kan zijn, precies dezelfde weg (vmbo-mbo-hbo, zelfde leerjaar)
Ik mocht geen meisjes slaan. Dat was ongeveer de enige (ongeschreven) regel waar ik mij aan moest houden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mag niet altijd. Als ik door m'n moeder/vader word opgehaald, moet ik ze even bellen, omdat ik het in de pauzes vergeet.
Bedrijfskunde, als ik het me niet verkeerd herinner. Waar volg jij jouw opleiding?quote:
Lekkere school had je dan. Mijn school of beter gezegd 1 lerares was vorig jaar echt de weg kwijt. M'n ma was nog op school gekomen, geklaag over joden + de manier waarop ik kijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik mocht geen meisjes slaan. Dat was ongeveer de enige (ongeschreven) regel waar ik mij aan moest houden.
Rotterdam.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bedrijfskunde, als ik het me niet verkeerd herinner. Waar volg jij jouw opleiding?
Was een 'grapje', hihi.quote:
Geklaag over joden?quote:Mijn school of beter gezegd 1 lerares was vorig jaar echt de weg kwijt. M'n ma was nog op school gekomen, geklaag over joden + de manier waarop ik kijk
Leuk grapje..quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was een 'grapje', hihi.
[..]
Geklaag over joden?.
Hoe keek je? Hoe kan iemand nou klaagwaardig kijken?.
Ohja dat had je al eens verteldquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Leuk grapje..![]()
We moesten een dagboek schrijven over onze excursie. Excursie was in Berlijn, kregen we "lessen" geschiedenis over joden en serieus, ik ben dit zooooooooo zat he. Altijd joden joden joden joden, alsof er niets anders is om over te vertellen, ok we waren in Berlijn, dan is het al iets logischer. Ik had in m'n dagboek dus geklaagd over joden, ze zei dat ze me kon aangeven enzo en ze vroeg hoe ik het zou vinden als ze op het bord iets zou schrijven over Turken. Ik zei dat het me echt niets zou uitmaken, ze geloofde het niet. En oja, het eerste wat ze tijdens dit gesprek zei: ik heb les gegeven op een school met veel allochtonen (wat had dat nou te maken met het probleem).
Ze vond dat ik arrogant keek.Dat doe ik echt niet!
Dat geklaag over joden kon ik nog deels accepteren. Het geklaag over mijn manier van kijken vond ik echt te ver gaan, je kan iemand toch niet straffen om de manier waarop die kijktquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohja dat had je al eens verteldIk ben het ook wel zat hoor, vorig jaar met geschiedenis niks anders dan WOI/II gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |