GASRAY GASRAY CIM BOM BOM.quote:
Hahaquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:41 schreef IHVK het volgende:
Dat liedje doet me altijd denken aan deze film
Wij zijn man. Wij laten het denken over aan jullie. Wij zeggen het gewoon.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:53 schreef Julis het volgende:
Maar dat kan toch niet. Ultieme bewijs is dat de club SK Galatasaray heet. Dan is het toch logisch dat ze Galatasaray zeggen en geen gassaray. Dat klopt dus eeecht niet. Het is gewoon Galatasaray, omdat het logisch is. Jullie denken gewoon te moeilijk
Doel je op 'christendom', 'christen', 'islam','moslim', 'jodendom', 'jood' enzo?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
zargon dat topic over havo, geloven moet je toch ook met een kleine letter schrijven?
Ja. Ik ben veel mensen tegengekomen die dit gingen ontkennen, had ik toch gelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doel je op 'christen', 'christelijk', 'islam','moslim', 'jodendom', 'jood' enzo?
Ja, kleine letters.
Uitzondering is Jood/Joden (met een hoofdletter). Daarmee doelt met op het Joodse volk.
En wat zegt hij op 9.30 ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:52 schreef IHVK het volgende:
Vanaf 2:00 zegt Kemal Sunal het zelfs. Dus het moet wel de juiste manier zijn.
Wat hadden ze als argument?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. Ik ben veel mensen tegengekomen die dit gingen ontkennen, had ik toch gelijk.
Chinees?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zegt turk/chinees je iets? 1D, noem geen naam ok, als je 't nog niet weet, zeg ik 't wel via pm
Geen argument, ze gingen er gewoon vanuit dat het met een hoofdletter was. Misschien omdat je God ook met een hoofdletter schrijft?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat hadden ze als argument?.
[..]
Chinees?.
Lees ik het dan verkeerd? Of snap ik het gedeelte over 'Chinees' niet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Geen argument, ze gingen er gewoon vanuit dat het met een hoofdletter was. Misschien omdat je God ook met een hoofdletter schrijft?
Ik ben geen Chinees, hahaha.
Ik zat altijd bij de chinezen in de klas, toen ik een keer ruzie had met een Turk en die me sloeg, beschreef hij me zo: mongool en chinees (mongool ben ik)quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lees ik het dan verkeerd? Of snap ik het gedeelte over 'Chinees' niet?.
Hoe ziet hij er uit dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Je kunt niet aan iemands uiterlijk zien of het een forummer is.
Iemand zei net dat die niet verwachtte dat ik op een forum zou zitten
WTF?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Je kunt niet aan iemands uiterlijk zien of het een forummer is.
Iemand zei net dat die niet verwachtte dat ik op een forum zou zitten
vond het wel grappigquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
WTF?
Er is tegenwoordig voor alles en iedereen wel een forum. Wat is dat nou weer voor een uitspraak,.
Hij zit ook op FOK!?!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vond het wel grappigmaar hij zei ik verwachtte niet dat je op dit forum zou zitten (ging dus wss gewoon over fok)
echte leven en fok gescheiden houden is soms lastig
Ik ken het.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vond het wel grappigmaar hij zei ik verwachtte niet dat je op dit forum zou zitten (ging dus wss gewoon over fok)
echte leven en fok gescheiden houden is soms lastig
Mijn neef + vriendin + iemand uit ander topic net kennen m'n accountquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ken het.
Mijn vrienden hebben dus actief gezocht naar wie ik was en mij gevonden uiteindelijk.![]()
Maar goed zoveel boeiend is er ook niet meer te zien, dus ik denk niet dat ze nog meelezen.
Ik vind het ook niet erg, maar als Ayca zegt dat die jongen een nerd is (omdat je aan hem ziet dat ie een forummer kan zijn), dan zijn wij ook nerds, maar zie je het alleen nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:17 schreef IHVK het volgende:
Waarom zijn sommige mensen beledigd als je nurd zegt?
Ik zeg het altijd als grapje, en sommige mensen kijken dan boos. Ik vind het echt geen belediging ofzo.
Sommige mensen kunnen gewoon niet tegen grapjesquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:17 schreef IHVK het volgende:
Ik zeg het altijd als grapje, en sommige mensen kijken dan boos. Ik vind het echt geen belediging ofzo.
Voor de duidelijkheid: NUURRDDDD hierboven was niet kwetsend bedoeld.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:17 schreef IHVK het volgende:
Ehmm maar als je het niet ziet dat je een nerd bent, ben je eigenlijk geen nerd, want uiterlijk is een belangrijk punt bij het nerd zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg, maar als Ayca zegt dat die jongen een nerd is (omdat je aan hem ziet dat ie een forummer kan zijn), dan zijn wij ook nerds, maar zie je het alleen niet
hahahaquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehmm maar als je het niet ziet dat je een nerd bent, ben je eigenlijk geen nerd, want uiterlijk is een belangrijk punt bij het nerd zijn
De stad onveilig maken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:20 schreef IHVK het volgende:
Jeweet. Ik loop met mijn hemd in mijn broek (die is opgetrokken tot boven mijn navel) en gigantische jampotglazen en met een raar lachje en 500 puisten naar de metro straks.
Op de middelbare school zeiden we elke dag nerd tegen elkaar, als het om leren ging. Gewoon een beetje voor de grap.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen gewoon niet tegen grapjesmaar het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je het zegt..
Ik FOK! gewoon op school. In de klas ook,quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn neef + vriendin + iemand uit ander topic net kennen m'n account
dit kan soms beter zijn dan dat ik iemands bilspleet ziequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:20 schreef IHVK het volgende:
Jeweet. Ik loop met mijn hemd in mijn broek (die is opgetrokken tot boven mijn navel) en gigantische jampotglazen en met een raar lachje en 500 puisten naar de metro straks.
raar woordquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hahahamaar kijk, jij zei dat ie een nerd is omdat je aan hem ziet dat ie een forummer is, forummers zijn nerds of forummers hebben een nerd uiterlijk.
hoe fok jij in de klas?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik FOK! gewoon op school. In de klas ook,. Genoeg mensen die mijn account kennen, maar FOK! interesseert ze niet.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dit kan soms beter zijn dan dat ik iemands bilspleet zie
Dat kan daar toch ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik dacht even aan de middelbare..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |