Nee Precies, het is weer een typisch gevalletje divide and conquer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets mis met Koerden, overigens. We denken denk ik allemaal hetzelfde over PKK.
Bron?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yilmaz Erdogan noemde de omgekomen PKK soldaten 'Sehitlerimiz'.
In Utopia is er geen PKK.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:11 schreef IHVK het volgende:
In een perfecte wereld zou Ahmet Kaya de PKK niet steunen.
Het conflict vast wel, en zal allemaal niet zo zwart-wit zijn, maar er is niets te nuanceren aan het doden van burgers, of ze nu van de staat of van de bendes komen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ga het niet voor de PKK opnemen nu, ook ik heb bekenden die hun zonen hebben verloren in die oorlogen.
Punt is dat het iets genuanceerder ligt dan wij willen dat het is.
Bron?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yilmaz Erdogan noemde de omgekomen PKK soldaten 'Sehitlerimiz'.
Heeftie dat gedaan? Dat wist ik niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
Mooi dat jullie zo begripvol zijn. Ik kan echt geen begrip opbrengen voor een persoon die optreed op PKK bijeenkomsten/concerten en daar 'Vallahi Apoyu' ozledik zingt. Mooi dat jullie dat wel kunnen..
Ik nuanceer het doden van burgers dan ook niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het conflict vast wel, en zal allemaal niet zo zwart-wit zijn, maar er is niets te nuanceren aan het doden van burgers, of ze nu van de staat of van de bendes komen.
Ayipquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eindelijk kan ik er ook 1 meemaken
Dat lukte voorheen ook echt aardig. Er was 'Turk' en er was 'Koerd'. Volgens mij is dat nu veel minder.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee Precies, het is weer een typisch gevalletje divide and conquer.
Een normaal mens steunt sowieso geen organisatie die onschuldige mensen vermoordt. Daar heb je geen perfecte wereld voor nodig hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:11 schreef IHVK het volgende:
In een perfecte wereld zou Ahmet Kaya de PKK niet steunen.
Dan verschillen we niet van mening.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik nuanceer het doden van burgers dan ook niet.
Ik begrijp je heel goed, maar je luistert uiteindelijk niet naar "Vallahi Apoyu ozledik".quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
Mooi dat jullie zo begripvol zijn. Ik kan echt geen begrip opbrengen voor een persoon die optreed op PKK bijeenkomsten/concerten en daar 'Vallahi Apoyu' ozledik zingt. Mooi dat jullie dat wel kunnen..
Google maar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bron?
Bovendien zegt Erdogan (Tayyip) ook steeds 'Analaramiz aglamasin' dan heeft hij het ook over de PKK-moeders.
Klopt, volgens een recent peiling van Gallup is maar 5 % van de Koerden in Turkije revolutionair geneigd en stemt 56% voor de AKP, zegt genoeg wmb.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat lukte voorheen ook echt aardig. Er was 'Turk' en er was 'Koerd'. Volgens mij is dat nu veel minder.
quote:
Het Turkse leger heeft ook wel eens onschuldige mensen vermoord. Toch zijn er genoeg normale mensen die het Turkse leger steunen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een normaal mens steunt sowieso geen organisatie die onschuldige mensen vermoordt. Daar heb je geen perfecte wereld voor nodig hoor.
Hebben we ze Ozal aan verloren, dus blijft een pittig issue.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:17 schreef zarGon het volgende:
Wat vinden jullie nou van het idee "Turkse Unie"? Tegenhanger van de EU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |