Dat is onzin en je weet het.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:02 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
geluk voor haar. een voorgevoel verteld me dat je het niet waard geweest zou zijn
Oh, wat dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:59 schreef Biels het volgende:
[..]
True story. Vrijdag ook zo'n meisje, die heeft het godverdomme geweten ook.
Omdat jij ook wel begrijpt dat het onzinnig is om iemand op basis van een bepaalde overtuiging die hij heeft waardeloos te noemen.quote:
Jij stelt geen eisen aan de vrouwen waar je seks mee hebt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:06 schreef Goofisch het volgende:
Gaan we het nu hebben over biels en zijn fantasiewereld waar die zelf in gelooft?
Eisen nee, voorkeuren daarintegen wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij stelt geen eisen aan de vrouwen waar je seks mee hebt?
nouja, ik vind het idd ook wel aanstel van die meisjes die niet willen pijpen (even ervan uitgaande dat er niks vreemd of smerig is aan je lul) als je naar bed wilt met een jongen kun je hem ook pijpen, dat vind ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij stelt geen eisen aan de vrouwen waar je seks mee hebt?
En jij weerspiegelt je problemen op anderen.quote:
Ik geloof er niks van.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:13 schreef Bonzai. het volgende:
Misschien helpt een "corrigerende tik" wel.
[ afbeelding ]
Bazen worden niet verliefd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik werd verliefd op ander en dumpte de meid (dit was bij alle meiden het geval).
Hehe, ik wel (ik ben vrij romantisch aangelegdquote:
Wat ben jij stoer.quote:
Maar dan wel een klein tikjequote:Op zondag 25 oktober 2009 18:13 schreef Bonzai. het volgende:
Misschien helpt een "corrigerende tik" wel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |