quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:30 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Man kom nou niet baas doen ik heb meer chicks geneukt dat jij de tanden heb gepoetst.Dat kwam alleen maar door die geile bus van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, je schept niet alleen hierover op, maar ook over je vechtkunstenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:32 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, dat je hierover moet opscheppen_!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Michielos het volgende:
Het kwam er op neer dat de brave borst in kwestie de vriend was van het meisje (wiens naam ik nog steeds niet weet, doch ook geen behoefte meer aan heb) en ik zou haar aangeraakt hebben. Opeens begon die gast me te duwen en ik wist het.. dit was the point of no return.
Wat de beste man niet wist was dat ik in verschillende vechtkampen gezeten heb en ik degrees heb in vechtkunsten als MMA en KRav Maga.
Enfin ik begon best kwaad te worden van al dat geduw en zag dat hij ging uithalen..
Dit had hij beter niet kunnen doen want ik zei in mezelf "dankjewel" en sloeg de anabolenfreak de pleuris in.
Het kwam er uiteindelijk op neer dat hij geen schijn van kans had op dit fysieke geweld en ik eruit gebonjourd werd![]()
Ja ik dacht al hoe komt dat nou maar daarom dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat kwam alleen maar door die geile bus van je.
WTFquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:35 schreef Maikuuul het volgende:
Wie post dat ene plaatje van probleemwijken ?
Over zo'n hoer die een lul belegd en dan wilt die gast hem zelf opeten ?
Kk gare grap maar moet er toch wel om giechelen !!
laat me raden; er worden heel wat deuren voor jou neus dicht gedaan. hahahaquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:26 schreef Michielos het volgende:
Ik zeg altijd maar zo tegen mijn vele ex-en:
Je kunt me zuigen en slikken, anders is daar de deur!
haha
Dat zeg ik, daarom zijn het ook zijn exenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:37 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
laat me raden; er worden heel wat deuren voor jou neus dicht gedaan. hahaha
Ye, maar dat was niet de redenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:38 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daarom zijn het ook zijn exen
Aha deze meneer bedoel jequote:Op zondag 25 oktober 2009 17:35 schreef Maikuuul het volgende:
Wie post dat ene plaatje van probleemwijken ?
Over zo'n hoer die een lul belegd en dan wilt die gast hem zelf opeten ?
Kk gare grap maar moet er toch wel om giechelen !!
De reden is dat je een beetje faalt of vrouwengebied?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:39 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Aha deze meneer bedoel je
[ afbeelding ]
Ik werd verliefd op ander en dumpte de meid (dit was bij alle meiden het geval).quote:
ofquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:40 schreef Goofisch het volgende:
[..]
De reden is dat je een beetje faalt of vrouwengebied?
Dag danquote:
Hhaha ja, ik geef de relatie nu al weinig kansquote:
Uhuh.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:47 schreef Biels het volgende:
Ik zou ruzie maken als ik niet meteen de 1e avond gepijpt werd. Wie denkt ze wel niet dat ze is.
geluk voor haar. een voorgevoel verteld me dat je het niet waard geweest wasquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:59 schreef Biels het volgende:
[..]
True story. Vrijdag ook zo'n meisje, die heeft het godverdomme geweten ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |